Meer dames die voor de eerste gaan?

A

Anoniem

Guest
hallo,

ik ben Manon, 24 jaar en bezig om de eerste keer zwanger te worden. Sinds begin maart gestopt met de pil en sindsdien vrij regelmatig in een cyclus van 35 dagen, best lang maar het is niet onregelmatig.

ik vroeg mij af of er meer dames zijn die voor hun eerste gaan, puur om vragen aan elkaar te kunnen stellen over alles wat erbij komt kijken.

ik ben nu 3 dagen overtijd dus ben van plan om morgen een test te kopen en overmorgen met ochtendurine te testen, tenzij ik dan ongesteld ben geworden uiteraard.

Ben benieuwd wat iedereen zoal bezig houd.

groetjes Manon

Hallo, ik heb vanmorgen mijn spiraaltje laten verwijderen, ook wij gaan voor de eerste. Best spannend. Hebben er meer hier ervaring met zwanger worden na een spiraaltje ?

Groetjes.

Hoii wij gaan ook voor onze eerste.. ik ben 21 en heb 5 mei een miskraam gehad.. hopelijk ben ik snel weer zwanger.. ik weet niet of mn cyclus van slag is ofzo had na mn miskraam na 7 wkn weer mn eerste menstruatie.. nu maar even afwachten ik zit nu op dag 37... spannend!

<span style="color: #000000; font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 19px; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Gebruiker969331 ik heb nooit een spiraaltje gehad dus daar kan ik niet over meepraten. ik hoop dat je cyclus snel op gang komt.</span>

<span style="color: #000000; font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 19px; -webkit-text-size-adjust: 100%;">my1994 oh wat naar dat je een miskraam hebt gehad. Spannend! is lastig te bepalen of je overtijd bent als je net weer je eerste de menstruatie hebt gehad. </span> <span style="color: #000000; font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 19px; -webkit-text-size-adjust: 100%;">ik zit nu op dag 43 en nog niks te merken. heb vandaag een test gekocht dus ben benieuwd morgen ochtend. spannend!</span>

Ik weet niet waarom mijn bericht er zo raar uitziet krijgt het niet weg

Dan maar even opnieuw.

gebruiker696331

ik heb nooit een spiraaltje gehad dus daar kan ik niet over meepraten. Ik hoop dat je snel je cyclus terug hebt.

my1994 oh wat naar dat je een miskraam hebt gehad. Is altijd lastig om te bepalen of je overtijd bent als je net je eerste menstruatie hebt gehad.

Ik zit nu op dag 43 en nog niks te merken. Heb vandaag een test gekocht ben benieuwd morgenochtend, spannend!

My1994

jeetje wat vervelend een miskraam..... Hopen dat je snel weer zwanger mag worden...

Mdks

oh spannend!!!  Hoop voor jullie dat de test positief zal zijn! Veel succes!

Hee!

Wij zitten nu aan onze 1 na laatste strip(pil). Bij de volgende strip willen we(nouja, ik) gaan starten met Foliumzuur. Zodat die vast kan gaan werken.

My1994: Wat vervelend trouwens dat jullie er al een miskraam op hebben zitten

Mdks: Goodluck! Hopelijk goed nieuws!

Terug
Bovenaan