Meer dames die voor de eerste gaan?

Ik heb vandaag mijn spiraaltje laten verwijdere. En gaan in september samen naar Turkije...... Dan kan ik toch wel vliegen ?     Ja ligt eraan of en hoe snel ik zwanger raak natuurlijk....

Hejj bedankt voor jullie reacties! Inderdaad is een miskraam heftig maar toch zijn we blij dat we een keer zwanger zijn geweest.. ik heb de 13e mn ei gehad dus we wachten het rustig af.. heb vanmiddag een test gedaan die was negatief.

ik denk dat het niet veel kwaad kan gebruiker 969331..

Ik zou er ook niet te veel rekening mee houden. Dan kan je alles wel afzeggen en uitstellen.

wij hebben eigenlijk ook afgesproken dat er niks veranderd behalve dat ik de pil niet meer slik, het komt wanneer het komt.

Wij hebben ook allerlei dingen gepland en gedaan zoals pretparken ed. Terwijl het misschien mogelijk is dat er wat zou kunnen zitten. Dan kan je net zo goed in bed blijven liggen. Misschien denk ik er nu makkelijk over maar het is wel de realiteit.

my1994 balen dat je test negatief was! Misschien is het nog te vroeg om te testen en anders nog even oefenen;) zoals mijn man dat zegt haha

Haha inderdaad ;) ja het kan zijn dat ik te vroeg getest heb of dat ik verkeerd getest heb.. ik had een uurtje voor de test (was smiddags) ook al naar het toilet geweest..

Zojuist de test gedaan, helaas negatief. Ben benieuwd wanneer ik mijn menstruatie krijg want die is toch echt na vandaag 6 dagen te laat.

Heel vaag, maar meer dan afwachten kan je toch niet doen.

Dat is jammer mdks.. je kan niets anders doen dan afwachten. Ik zitbop het moment op dag 38 en hen het gevoel dat ik vandaag mijn menstruatie ga krijgen... zo niet dan ga ik morgen ochtend nog een test doen..

Je menstruatie kan ook uitblijven als je er teveel mee bezig bent. Dus niet meteen in paniek schieten als de test negatief blijkt. Ik duimmet jullie mee!!

Terug
Bovenaan