Meer dames die voor de eerste gaan?

Hè siebel88, ik ben ook begonnen met foliumzuur tijdens mijn laatste strip.

Hoop dat je snel je cyclus krijgt, je hoort wel eens dat dat lang kan duren. Gelukkig was dat bij mij niet het geval.

succes allemaal, ik zal jullie op de hoogte houden;)

Mdks: Wij gaan in oktober nog 3 weken backpacken in Vietnam. Dus we hopen eigenlijk pas daarna echt zwanger te worden. aangezien vliegen erg slechte straling geeft voor de prille zwangerschap. Maar we stoppen van te voren zodat mijn lichaam kan wennen zonder de pil.

Welke Foliumzuur en/of vitamines gebruiken jullie?

siebel88 ik gebruik de foliumzuur van de Etos huismerk. Die drogiste vertelde dat in principe het merk niet uitmaakt als je maar foliumzuur slikt.

ik had toen advies gevraagd of het niet beter was om vitamine supplement voor zwangeren te slikken, zij vertelde toen dat als je gevarieerd eet, je gewoon alleen foliumzuur kan slikken en op het moment dat je weet dat je zwanger bent overstappen op die vitamine.

ik ga zelf eind september een lang weekend naar Griekenland met mijn moeder maar die weet dat we bezig zijn voor een kindje dus stel als dan zwanger ben kan ik wel zeggen dat het niet kan.

je kunt ook tot die tijd een condoom Of iets gebruiken om er zeker van te zijn dat je reis door kan gaan.

idd wel op letten dat er 0,5 in zit als je vitamine supplement gaat slikken anders krijg je niet genoeg binnen

Nouja, we zijn op 17september pilvrij(na mijn laatste stopweek) en dan gaan we 12 oktober. dus het kan bijna niet dat ik voor of tijdens die reis al in verwachting raak. We gaan er van uit dat het wel langer duurt.

Dus condooms hebben we niet perse nodig. Het zou heel mooi zijn als we rond de feestdagen/jaarwisseling het goede nieuws hebben. zodat we begin van het jaar met wat moois kunnen starten.

Terug
Bovenaan