meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

hey cis
Ik ben vorig jaar juli ook naar Tarzan geweest! Was echt heel leuk. Ik had alleen niet Chantal Jansen. Dat was wel jammer. Maar daardoor niet minder mooi hoor. oooh en die liedjes zijn ook zo mooi. Ik heb gelijk weer zin om er naar toe te gaan. haha
En ja dat heb je wel eens he dat je overal bij wil zijn. Soms heb je niks te doen en dan ineens 10 dingen tegelijk! Maar heel verstandig dat je Tarzan heb gekozen. haha

En sas,  ben je bijgebruind?? was het bij jullie heel de dag zonnig? Ik dacht ook lekker buiten te zitten. Zat ik net, ging de zon weer weg. Toen kwam die weer. Dan ging ik maar eens de ramen wassen en ja hoor...regen! tss. Dus nu maar ff achter de laptop gekropen.
Van mij mag het nu elke dag wel zonnig zijn hoor! echt heerlijk zie zon. En ook een beetje bruin worden natuurlijk!

Verder heb ik ook niet veel te melden, misschien tot vanavond of morgen.
x

Even afreageren dames! M'n ovutest is vandaag nog (voor zover mogelijk) negatiever dan gister. Heb ik m'n ei al gehad dan? Maar ik heb geen temperatuurshift gezien, m'n temperatuurkaartje ziet er min of meer gelijk uit als vorige maand, maar dan vanaf gister dus anders. GRRRR... ik word er geirriteerd van en gestresst en al die dingen die niet goed zijn voor je! Waar is ie? Komt ie nog?

IK WIL  M'N EI!

(sorry dames!)

Heej esk:
gatdarrie, waar blijft dat ellendige ei dan????
Issie vandaag toevallig gekomen?? hope so...
kan me voorstellen dat je er gefrustreerd van raakt...

inge:nee is niks meer van gekomen hoor, dat buiten zitten... ik lekker een pot thee gemaakt, chocola erbij.. op een dienblad, stap de deur uit en weg zon.. aaarhg..
ik wil zooooooo grag lekker in de zon.. komop met die lente. Vorig jaar april lag ik in mn bikini op het strand!

Heb ook niet veel te melden verder! vandaag weer niet gelukt om de ha te bellen, telkens net te laat kom ik erachter of ik ben net bezig dan.. gatsie..

hmm morgen nieuwe kansen..

dag meiden!

Balen Sas, dat het niet lukt met afspraken maken.

M'n ei is nog steeds zoek. Ovutesten geven negatiever en negatiever aan (oftewel een nog lichter lijntje kan haast niet). Ik hou het nog een week vol en als ie dan nog niet positief is geweest dan trek ik de conclusie dat m'n ei gewoon al geweest is (maar wanneer dat dan was????).

Gelukkig wel veel geklust, dus hoe dan ook geen ronde verloren, gelukkig. Frustrerend is het wel. Als ik op dag 30 van m'n cyclus niet ongi ben en ook niet zwanger en ook geen positieve ovutest, dan ga ik de huisarts bellen, want dan heb ik geen ei gehad en dat is per definitie fout.

Aan fertilityfriend heb ik nu even weinig, aangezien mijn temperaturen echt werkelijk alle kanten uit gaan. Mijn kaartje ziet er niet uit... je krijgt trouwens wel goed advies met die VIP-toegang. Je kan al je vragen stellen (anoniem) en er geeft iemand met ervaring antwoord. Maar ook zij konden m'n ei niet vinden...

Bah, bah en nog 's bah!

Sorry dat ik even niet reageer op anderen, maar ik heb m'n hoofd er even niet helemaal bij. Ik ben echt helemaal obsessed met dat ei momenteel (slecht, ik weet het, maar het is wel zo).

Esk

Esk, vervelend zeg, geen duidelijke eisprong. Houd je het zo goed bij met temperaturen en ovulatietesten, waat je het nog niet.
Overigens heb ik gelezen dat veel vrouwen wel eens een maandje overslaan met de eisprong, ook als ze later prima vruchtbaar bleken te zijn. Dus het hoeft niet engs te betekenen. Maar het is een goed idee dat je een grens stelt wanneer je naar de okter gaat, dan hoe je jezelf dat ook niet elke keer af te vragen.

Ik heb het de laaste tijd druk, voornamelijk leuke dingen gelukkg, en dat helpt wel om er niet continue mee bezig te zijn. Ik merk dat ik ook minder op het forum kijk en reageer.
Gisteren m'n ei gehad, een dagje vroeger dan ik verwacht had, en nou weer afwachten.
Ik denk eigenlijk niet dat het deze keer raak zal zijn, ik ben mezelf mentaal al aan het voorbereiden dat we naar de dokter gaan stappen.

We wachten het nog even af...gelukkig wordt het weer steeds beter, voor het weekend hebben ze lekker hoge temperaturen voorspeld. Ik zit daar elk jaar ook zo op te wachten, Sas, dat het weer lekker weer wordt! En over twee, drie weken zijn de bomen ook weer groen!

Esk: ben eht effe kwijt hoor, op jereno had je je ei toch gevonden??   of issie toch nog kwijt?

Staartjager; fijn dat je veel  leuke afleiding hebt!
En je ei weer gehad, het wachten weer begonnen..
Misschien is het dan nu juist raak nu je er niets van verwacht.. hihi
Wanneer gaan jullie naar de huisarts??

Ik heb vanmorgen gebeld. vrijdagochtend half tien gaat het gebeuren..
pffff. ben nu al een beejte zenuwachtig.. ben heel erg benieuwd!

manlief heeft n lekker prakkie gekookt, dus ik ga lekker eten! dag meiden!!

Nee, heb 'm weer ;-) Was alleen nog niet hier geweest. Ei is terecht: dag 12. Zit nu op dag 7 na ovulatie, dus helft van wachten is al voorbij en dat zonder dat ik het wist.

Spannend hoor, voor jullie aanstaande vrijdag. Heel veel succes!

Groetjes, Esk

Hoi Meiden.

Het is toch wat dat we bijna allemaal bij de HA belanden, wie had dat toch gedacht.
Sas jij vrijdag, wat spannend hè. Wel knap dat je de stap hebt gezet, ben erg benieuwd hoe en wat.
En Staartjager, waarom denk je dat het niet raak is deze ronde, of is dat meer jezelf indekken, dat deed ik namelijk ook regelmatig. Ik hoop natuurlijk dat het raak is deze ronde, we houden hoop.

Stom van mij, maar je hebt ooit van die stomme gedachten. Ik weet gewoon dat het deze ronde niet raak kan zijn, het komt er namelijk niet invliegen, hahahaha, en daar weten wij ALLES van. Maar toch heb ik momenten gehad, van zou het???? Klinkt echt idoot, maar ik heb al de eerste spotting gehad, dus vrijdag zijn de RD's er weer.
Ben eigenlijk best zenuwachtig voor morgen, ik ben daarnaast ook heel erg nieuwsgierig.
Wat zou ik toch allemaal moeten ondergaan???? Ik val echt bij elke naald in mijn lijf flauw. (Stom want zelf spuiten vind ik geweldig) Hopelijk went dat snel, en daarbij het is voor een heeeeeeel goed doel!!!

Gisteren kreeg de schoonzus van mijn vriendin erg slecht nieuws. Op de 20 weken echo was te zien dat het kindje lich. en verstandelijk gehandicapt is. Het heeft een hele erge hazelip. Ze moeten vandaag beslissen was ze er mee doen.
Dat lijkt me toch ook echt verschrikkelijk.

Meiden ik ga me voorbereiden op morgen, lekker effe het dorp in. Ff shoppen, hahahaha.

Jullie horen van mij,
Tot snel.
Cis xxx

Terug
Bovenaan