A
Anoniem
Guest
Hoi Meiden,
Marie welkom, en tips tja, je leest er veel op internet.
Wij hebben 1 1/2 week geleden te horen gekregen dat het zaad van mijn vriend niet goed is, en dat we de medische molen in gaan.
Dus de dingen die wij allemaal hebben gedaan, waren nutteloos, of ja bijna nutteloos, want er hoeft maar 1 goede zwemmer te zijn. Maar die heeft bij ons nog geen goud behaald.
Veel succes, en klets lekker mee.
We hebben gisteren bericht gekregen van het ziekenhuis, gewoon geduld hebben!!
Toch nog best snel, moet ik dan achteraf zeggen.
We moeten er do-dag om 10.05 zijn.
We kregen een hele vragenlijst, 1 voor mij en 1 voor mijn vriend.
Ik ben zo benieuwd hoe en wat??????
Maar Haily, we gaan waarschijnlijk hetzelfde traject in, ja.
Ik vind het aan de ene kant wel prettig, dan kunnen we de ervaringen van verschillende ziekenhuizen wisselen.
Ik kan me jou gevoel met je vent helemaal voorstellen, ik heb dat ook wel een beetje gehad.
Die mannen worden dan toch effe met de neus op de feiten gedrukt. En dat doet wat met ze.
Ik sta er zelf nog wel steeds positief in, ik sluit me ook af voor slechte verhalen.
Ken je ook stichting Geertgen?
Dat is een prive kliniek voor mensen met vruchtbaarheidsproblemen.
Mijn moeder is bevriend met de vrouw van. Ik heb haar gisteren toevallig nog gesproken. Mocht je toe komen aan icsi of ivf, dan is daar de wachtlijst heel veel korter. En schijnbaar staat deze kliniek heel goed aangeschreven.
Dus wie weet gaan we daar nog wel naar toe.
We houden elkaar op de hoogte!
Succes allemaal,
en een heel fijn weekend!
Cis xxx
Marie welkom, en tips tja, je leest er veel op internet.
Wij hebben 1 1/2 week geleden te horen gekregen dat het zaad van mijn vriend niet goed is, en dat we de medische molen in gaan.
Dus de dingen die wij allemaal hebben gedaan, waren nutteloos, of ja bijna nutteloos, want er hoeft maar 1 goede zwemmer te zijn. Maar die heeft bij ons nog geen goud behaald.
Veel succes, en klets lekker mee.
We hebben gisteren bericht gekregen van het ziekenhuis, gewoon geduld hebben!!
Toch nog best snel, moet ik dan achteraf zeggen.
We moeten er do-dag om 10.05 zijn.
We kregen een hele vragenlijst, 1 voor mij en 1 voor mijn vriend.
Ik ben zo benieuwd hoe en wat??????
Maar Haily, we gaan waarschijnlijk hetzelfde traject in, ja.
Ik vind het aan de ene kant wel prettig, dan kunnen we de ervaringen van verschillende ziekenhuizen wisselen.
Ik kan me jou gevoel met je vent helemaal voorstellen, ik heb dat ook wel een beetje gehad.
Die mannen worden dan toch effe met de neus op de feiten gedrukt. En dat doet wat met ze.
Ik sta er zelf nog wel steeds positief in, ik sluit me ook af voor slechte verhalen.
Ken je ook stichting Geertgen?
Dat is een prive kliniek voor mensen met vruchtbaarheidsproblemen.
Mijn moeder is bevriend met de vrouw van. Ik heb haar gisteren toevallig nog gesproken. Mocht je toe komen aan icsi of ivf, dan is daar de wachtlijst heel veel korter. En schijnbaar staat deze kliniek heel goed aangeschreven.
Dus wie weet gaan we daar nog wel naar toe.
We houden elkaar op de hoogte!
Succes allemaal,
en een heel fijn weekend!
Cis xxx