meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

Hoi Meiden,

Marie welkom, en tips tja, je leest er veel op internet.
Wij hebben 1 1/2 week geleden te horen gekregen dat het zaad van mijn vriend niet goed is, en dat we de medische molen in gaan.
Dus de dingen die wij allemaal hebben gedaan, waren nutteloos, of ja bijna nutteloos, want er hoeft maar 1 goede zwemmer te zijn. Maar die heeft bij ons nog geen goud behaald.
Veel succes, en klets lekker mee.

We hebben gisteren bericht gekregen van het ziekenhuis, gewoon geduld hebben!!
Toch nog best snel, moet ik dan achteraf zeggen.
We moeten er do-dag om 10.05 zijn.
We kregen een hele vragenlijst, 1 voor mij en 1 voor mijn vriend.
Ik ben zo benieuwd hoe en wat??????

Maar Haily, we gaan waarschijnlijk hetzelfde traject in, ja.
Ik vind het aan de ene kant wel prettig, dan kunnen we de ervaringen van verschillende ziekenhuizen wisselen.
Ik kan me jou gevoel met je vent helemaal voorstellen, ik heb dat ook wel een beetje gehad.
Die mannen worden dan toch effe met de neus op de feiten gedrukt. En dat doet wat met ze.
Ik sta er zelf nog wel steeds positief in, ik sluit me ook af voor slechte verhalen.
Ken je ook stichting Geertgen?
Dat is een prive kliniek voor mensen met vruchtbaarheidsproblemen.
Mijn moeder is bevriend met de vrouw van. Ik heb haar gisteren toevallig nog gesproken. Mocht je toe komen aan icsi of ivf, dan is daar de wachtlijst heel veel korter. En schijnbaar staat deze kliniek heel goed aangeschreven.
Dus wie weet gaan we daar nog wel naar toe.
We houden elkaar op de hoogte!

Succes allemaal,
en een heel fijn weekend!
Cis xxx

9 april
10 april Wietske, 37jr, 9e ronde 1e kindje cyclus 29 dagen
11 april
12 april
13 april
14 april
15 april
16 april
17 april Ciz/Cis 11e ronde- 1e kindje- 28 jaar
18 april
19 april
20 april
21 april
22 april
23 april
24 april
25 april Esk, 31 jr, 9e ronde, 1e kindje
26 april EstherBelgie, 30jr, 14e ronde, 2e kindje (7/4 afspr. gyn)
Haily jarig!!! 27 jaar
27 april Staartjager, 27 jaar, 11e ronde, 1e kindje
28 april
29 april
30 aprilHaily,ronde 12. 7/4 zaadond

Zo, even de NODlijst er weer bij, en aangepast. Ik had verkeerd op fertilityfriend gekeken, dag 30 is m'n NOD, niet 30 april.

Haily, wat een rotnieuws zeg. Wel fijn dat jij en je man nu op 1 lijn staan, maar dat dit er voor nodig is...het is natuurlijk wel een antwoord op waarom het al die tijd niet lukte. En nou die afspraak afwachten.
Ik ben heel benieuwd wat jij en Cis voor advies krijgen.

Marie welkom, ik kan net als Esk fertilityfriend aanraden. Het eerste advies van dokters is volgens mij toch ook temepraturen, dus dan heb je dat maar vast gedaan, en het helpt echt om inzicht in je cyclus te krijgen.

Grotejs, Staartjager

Heej meiden,
wat een gezellige drukte hier!

Marie, welkom! Ik weetniet precies wat voor tips je wilt? naast temperaturen kun je ook ovulatietesten gebruiken, die zijn erg verhelderend. Op internet kun je die vrij voordelig aanschaffen.

Haily: fijn toch dat je je zo goed voelt! Kan me ook soort wel vorstellen dat je blij bent dat er iets gevonden is. en net zoals je zegt, hoe afwijkend is afwijkend. En wat een geweldig nieuws dat je man nu bijgetrokken is! Super!

Ciz: donderdag een afspraak!! SPANNEND!!!!!
Er is hier een topic, voor het eerst naar de gyn, als je wilt weten wat ze de eerste keer over het algemeen gaan doen, kun je daar even buurten.
Hoe gaat het met jullie samen?

Staartjager: hoe is het met jou?

En eshter: een paar daagjes niet gezien, alles nog goed? Heeft alles een beetje een plekje gekregen?

Hier alles weer oke. De beroerde dagen weer achter de rug. Wilde gisteren bellen, moet het weer binnen een bepaalde tijd, smorgens was ik daarvoor te laat (dacht dat het de hele morgen kon) en smiddags was ik het vergeten.. dom dom
heb je eindelijk de moed...
Nu moet ik het op mn werk zien te regelen.. hmm Nou ja vooralsnog proberen we voor vrijdag een afspraak te maken, dan zijn we allebei vrij.
ben nu wel een beetje aan het idee gewend.

Ik heb vannacht op mn oude werk een nachtje gedraaid, was op zich wel leuk, maar o wat ben ik blij dat ik een andere baan heb! Ben nu weer helemaal gaar en moe.. bah!

nou fijn weekend en tot gauw!

o ja Marie:
ik ben ook 24 en sinds vorig jaar april bezig voor ons eerste kindje.

Hoi Hoi iedereen,

Als eerste: Marie welkom.  Nu ben ik niet de laatste nieuwe meer. Ik ben hier ook nog niet zo lang bij deze topic.
En tips...nee die heb ik ook niet echt. Maar net zoals staartjager al zei van temperaturen. Dat kan inzicht geven in je cyclus. En voor de rest niet al te veel aan denken en mee bezig zijn. Maar dit forum  is wel verslavend hoor!!

Ik ben hier alweer een paar dagen niet geweest! Het was ook zo lekker weertje!

Esk: jij bent ook aan het temperaturen? Dat doe ik ook sinds februari. Ik heb wel altijd een piek rond dag 19. Maar je eisprong is dan ongeveer 2 dagen eerder he? of heb ik het nu helemaal mis!? En als je een piek hebt, dan wil het toch zeggen dat je gewoon ovuleert?
Maar je hebt je ei deze maand nog niet ontdekt? merk je dat ook niet aan slijm e.d. Ik hoop voor je dat je ei snel tevoorschijn komt hoor!! Succes

Haily: je ziet het allemaal weer rooskleurig nu je de stap heb gezet! En gelukkig dat je vriend en jij weer op 1 lijn zitten met zwanger worden. Die kleine dingen zoals geen cola en strakke boxershorts zijn wel een goed begin toch? Wel fijn dat hij er aan denkt en mee bezig is.
Mijn vriend rookt niet meer sinds 1 oktober 07. Daar was ik ook zo blij mee.  Hij deed het vooral voor het zwanger worden.  

Sassie: ga je maandag gelijk bellen zeker? Hoop voor je dat je vrijdag een afspraak hebt. Opluchten zal het zeker doen!
Moet je vaak `s nachts werken? of was dit eenmalig? Lijkt me idd wel zwaar als je een hele week heb gewerkt en dan nog eens `s avonds!! phoe phoe

Cis: Voor jullie een spannende dag in aantocht. iiieeekkk spannend. Nu kan je zeker aan niks anders meer denken?

Zo ik ga nu eerst ff en koffie-tje drinken met iets lekkers. Heb ik wel verdiend na een dag werken.

doei doei meiden

Ha allemaal,

Het is inderdaad gezellig druk hier! Maakt het wachten wel makkelijker!

Inge, volgens mij ben ik de laatste die hier bij gekomen is hoor ;-), ik ben naar dit topic gekomen via Sas en Natalie, die ik gevolgd ben toen het andere forum plat lag. Anyway, maakt verder ook niet uit. Was je koffie lekker?

Je hebt gelijk dat je ovulatie voor de piek ligt. Zoals ik het begrepen heb, heb je je ovulatie gehad de dag voordat je 3 x een hogere temperatuur hebt. Misschien moet je ook 's een account aanmaken op fertilityfriend.com, die geeft automatisch je ovulatie aan en dat is toch wel handig.

Bij mij heeft ie een voorspelling gedaan en dat zou ook wel moeten kloppen, maar het klopt dus nu niet. M'n ei kwam volgens de voorspellingen (eigen ervaring en fertilityfriend) gister of eergister. Het is dus nu al zondag en m'n ovutesten EN temperatuur geven nog geen ei aan. Heel dom. Nou weet ik dat het ook nog niet geweest is (dus dat scheelt), maar ik wordt er wel ongeduldig van. Vooral omdat ik ook niet precies weet hoe lang het duurt van ei tot NOD. Aan de andere kant: als je het niet weet, kan je er ook niet op zitten kijken... dan hou ik na m'n ovulatie maar 18 dagen aan tot NOD-dag en dan zien we het wel. Maar ja, extra klussen voor m'n ei is nu ook lastig. Probeer maar 's een hele week iedere dag vol te houden: dat trek ik dus echt niet en volgens mij m'n man ook niet (en die houdt toch wel van een potje klussen     ).

Sas, hoe lang moet je dat nachtdiensten-gebeuren dan nog doen? Je kan toch niet eeuwig opgeroepen worden? Of heb je nog een contract daar? Dan zou ik dat lekker opzeggen als je er geen zin meer in hebt. Fijn trouwens dat het allemaal weer beter gaat en maandag gewoon even een momentje vinden om te bellen hoor! Nu je de stap genomen hebt, niet terugkrabbelen!

Staartjager, ik zie dat jouw NOD en de mijne vlak bij elkaar liggen... dan breken de spannende tijden weer aan.

Esther, hoe gaat het met jou? Ik hoop dat het tussen jouw en je man uitgesproken is en dat je weer op een lijn zit.

Haily, fijn hoor, dat je man nu ineens het licht gezien heeft. Hopelijk komt er snel een oplossing voor jullie.

Cis, vast sterkte voor je afspraak, die was toch al snel? Viel dat wachten in ieder geval mee.

Nou, de nieuwe buren komen zo op bezoek (nou ja, wij zijn hier komen wonen een half jaar terug en door omstandigheden konden we nu pas kennismaken), dus ik moet nog even de boel een beetje netjes maken.

Iedereen fijn weekend en tot lees!

Esk

Hoi meiden!

Esk: beetje balen van je ei zeg.. nou ja.. duim voor je dat ie nu heeeel snel komt, anders duurt die cyclus weer zo ellendig lang vor je gevoel..
Was het gezellig met de buren?
Ik heb inderdaad een oproepcontract bij mn oude baan. Om twee redenen: zo blijf ik een beetje in het vak, en dit makt de terugkeer makkelijker mocht ik het werk niet leuk vinden of weer een nieuwe uitdaging willen (weinig kans haha) en ik heb op mn huisdige werkplek een contract van 24-36 uur. Nu werk ik 32, maar als er minder drukke tijden aankomen zetten ze misschien mij wel terug naar 24, en dan is het voor het geld wel lekker als ik bij kan beunen. Dus vandaar. En ik kan altijd nee zeggen, dus alleen maar voordelen voor mij!

Nou ik ga lekker even buiten zitten denk ik.. heerlijk!

dag meiden, fijne dag!

Hoi Hoi Meiden,

Ik heb vandaag teletext voetbal! ja ja.
Nee, mijn vent heeft een seizoenskaart van PSV (gelukkig dit jaar voor het laatst), en die kunnen kampioen worden.
Nu had ik, en mijn vriendinnen gelukkig ook niet, geen zin om heel de middag op de markt in E'hoven te gaan staan lallen. Nu wachten we eerst maar eens af of ze kamioen worden?????? Ook nog maar de vraag.
Volgende week wordt hij met zijn eigen voetbal waarschijnlijk kampioen, heb ik met een paar meiden de Musical Tarzan geboekt. Hoezo dom. Ik moet dus keuzes maken, maar ik ga toch voor Tarzan. Dat kaartje kostte ook €65,- dus ja om dat weg te gooien, ook zonde!!! En daar heb ik ook wel heel veel zin in.
Ik wil ook zo graag overal bij zijn, hebben jullie dat ook?

Buiten zitten Sas, hier is het toch niet zo prachtig.
Jas met das aan en rillen, hahaha.

Ik heb eigenlijk helemaal niets te melden, dus ja.
Tot morgen of zo maar weer.
Toch moeilijk om een dag weg te blijven, hahaha!

Doei doei
Cis xxx

Terug
Bovenaan