meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

Hallo Meiden,

Ff vlug, IK BEN OP VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!!

Ooh wat heb ik er zin in!

Morgen nog 1 dagje werken en dan 's nachts hup naar schiphol.

Voor iedereen een hele fijne vakantie en wie moet werken, tja werkse dan maar.

Tot over een dikke week.

Ik hoop dan weer wat leuke verhalen te lezen.

Doei doei

Cis xxxxxxx

tjee meiden, wat een dooie boel hier!
CIZ: geniet er van meid, je hebt het verdiend!!
Staartjager, wat fijn dat alles goed was! nu kan het echte genieten beginnen. Fijn ook dat de week kamp goed is gegaan..! Lijkt me echt geweldig om zulk nieuws te mogen brengen, hopelijk is het ondanks de harde werkelijkheid voor mij ook een keer weggelegd (stiekem blijft de hoop)
Nou staartjager, jij uiteraard ook een fijne vakantie!

Esk hoe is het met jou??
liefs

Ik ben er nog hoor ;-). Fijn om iets van je te lezen.

Cis, fijne vakantie! Geniet ervan!

Staartjager, fijn dat je de eerste 3 maanden voorbij bent, kan nu het grote genieten beginnen.

Ik reageer gewoon wat minder, want dat is dus de consequentie van "minder ermee bezig zijn" voor zover ik dat dan ben. Zelfs op m'n blog (eskswegnaar.blogspot.com) probeer ik zo min mogelijk te komen...

Verder weinig te melden. Ik denk dat het deze maand weer niets is en het ziekenhuis is nog niet open, dus ook op dat gebied weinig nieuws.

Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes Esk

hey meiden.
Het is weer een tijdje geleden dat ik wat geschreven heb, maar ik was er niet zo veel mee bezig. En ik zag dat ik niet de enig was. Haha echt rustig.

Ik ben eergisteren naar de gyn geweest en hij ging een brief sturen naar het ziekenhuis waar icsi wordt gedaan. Ik moest gisteren zelf nog ff bellen voor een afspraak voor icsi. Ons intake gesprek is 12 sept.(het is iets later ivm vakantie, anders kon het al eerder!!)  En daarna wordt alles in gang gezet denk ik. Vind het allemaal wel spannend. Eindelijk schot in de zaak.
We gaan 1 sept nog ff naar spanje voor een weekje. Dus eerst nog ff genieten en dan weer ziekenhuisbezoeken denk ik.

Sassie ook weer terug van vakantie. Lekker genoten!!
ciz fijne vakantie!!

Hoe is het met de rest??
Ik ga zometeen ff een paar voorbereidingen  doen  voor morgen. We geven  morgen een bbq. Ik hoop dat het nog wel ff droog blijft.
groetjes Inge

Dag dames!
Ik zit nog 3 dagen voor m'n NOD en nu wordt het moeilijk: niet testen! Dit is me nog geen enkele ronde gelukt  en deze ronde wil ik het wel volhouden om niet te testen tot MINSTENS 1 dag na NOD.

NOD is 7 augustus (dus donderdag) en mijn vastgestelde testdatum is zaterdagochtend...

Overigens, ik denk dat het deze maand wederom niets is (waarom zou ik dan willen testen???)...

Groetjes, Esk

Dag dames,

Dit topic is nog niet vol, maar ik heb toch een ander kletstopic geopend op het "als zwanger worden langer duurt forum". Het heet "Topic voor iedereen die langer dan 1 jaar bezig is en nu in de medische molen stapt of zit...", dus hopelijk zie ik jullie daar!

Ik vond de onderwerpen in dit stuk forum af en toe tenenkrommend ergerlijk (HELP! ik ben  3 maanden bezig en niet zwanger!! en van dat type), dus vandaar de overstap...

Ik hoop dat jullie meewillen (en anders kletsen we gewoon hier verder...)

Groetjes, Esk

hey esk

Mij zie je wel op dat topic hoor. Ik erger me er ook aan, na 3 maanden proberen en nog steeds niet zwanger!!!GRRR
Ik kijk ook altijd ff naar: als zwanger worden langer duurt.
We zijn al aardig op weg naar de 700. Alleen met dit tempo zal het nog wel ff duren. haha

Ik ben sinds gisteren ong. geworden. Had ook niet anders verwacht. Ik merkte het aan mn humeur. jeetje, ik kon wel om ieder dingetje in tranen uitbarsten. Op mn werk kreeg ik te horen dat ik geen 3 weken achter elkaar vakantie kon nemen!!! Dat kon er ook nog wel bij. Kon ik ook bijna voor huilen. En zelf is de bedrijfsleider met de drukste periode 3 weken weg!!!! Wat is dat allemaal oneerlijk.
Zo...dat is er uit..dat zat me dwars

groetjes Inge

Hoi Inge,
Fijn dat je meegaat. Ik heb daar voor jou de volgende reactie neergezet ;-):

En even om te reageren op Inge in een ander topic ;-). Sorry meid, dat het weer mislukt is en dat je dan ook nog niet op vakantie kan! Soms is het allemaal zó oneerlijk!

Tot snel,

Groetjes, Esk

Terug
Bovenaan