meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

Hoi Haily

Ik lees dat er voor jou spannende dagen aankomen, duimen draaien hier overuren hoor

@Esk, ik heb zelf eigenlijk altijd 2 tests op een dag gedaan, mijn ei was eigenlijk altijd vrij stipt, dus ik teste maar 3 tot 5 dagen, dus dan is het wel te doen.

Voor alle andere meiden, ik denk aan jullie

Liefs Natalie

Natalie, wat lief dat je hebt meegeduimd.
Helaas is het echter weer mis.... op naar de volgende ronde. We geven de moed niet op...

Groetjes Haily

he bah  Wat onwijs vervelend zeg. Heb je nu nog 1 cyclus voordat je verder gaat in de mm of gebeurt dat direct in deze?
Sterkte met de rd's.

Liefs Natalie

ha meiden,
even snel een berichtje van mij, we zijn gisteren teruggekomen van een heerlijke vakantie, die ons erg goed heeft gedaan, we hebben er heerlijk van kunnen genieten.
We hebben veel gepraat, maar juist ook soms heerlijk gedaan alsof er niets aan de hand was..
Toch viel de thuiskomst me wel een beetje zwaar op mn dak, er lagen een paar kaartjes op de mat om ons sterkte te wensen, huilende schoonmoeder op bezoek, pfft dan komt de realiteit weer hard om de hoek kijken.. Het is erg moeilijk om naast je eigen verdriet ook het verdriet van anderen te zien, dat maakt het soort  extra zwaar op de een of andere manier,  maar ja.. morgen maar weer eens aan de bak op het werk, kijken hoe dat allemaal weer loopt.
Eind augustus weer een zaadtest, en daarna naar de uroloog, dan kijken we wel weer verder. nu we nog niet precies weten hoe of wat is het lastig om dingen te verwerken.

Ik hoopte voor jullie wat beter nieuws te lezen hier, maar het zit ook jullie niet mee meiden.. echt, veel sterkte voor jullie allemaal en dat die ellendige zwangerschapstesten eindelijk eens een keer positief mogen zijn en blijven!! het is jullie gegund!

liefs sas

Hoi lieve meiden

Ik heb een tijdje niet meer gereageerd, ik had het heel druk met werk, en als ik niet hoefde te werken was ik alleen maar moe, te moe om achter de computer te kruipen.

Sas, blij dat je vakantie zo fijn was, houd dat gevoel vast.
Esk, houd de moed vol, probeer te relativeren en ook andere dingen te doen. Nieuwe Terry Pratchett is bijvoorbeeld uit in paperback :)
Bo, wat een naar nieuws van je schoonvader, ik hoop dat het goed komt.
Cis, goed dat je je laat informeren, overigens kan IUI echt wel effectief zijn hoor, ik heb ooit op dit forum eens gelezen van iemand die na 15 maanden met IUI in een keer zwanger was van een tweeling.
Haily, balen, zeg, het zag er zo goed uit!
En iedereen die ik vergeten ben...succes in de medische molen en ik hoop dat jullie ook nog allemaal lekker op vakantie gaan.

En een vraagje: willen jullie voor me duimen komende week? Ik ga met m'n werk (7 pubers met gedragsproblemen) op kamp voor vijf dagen, en dat is superleuk, maar ook vreselijk vermoeiend. Ik hoop dat echt dat ik het vol houd, ik ben nu na een gewone dienst al zo moe. En heb deze week al twee keer boven de wc gehangen 's ochtends, ik hoop niet dat het komende week weer zo is.
Maar...de week erna heb ik maandag mijn eerste afspraak bij de verloskundige, met een echo. Ik ben superbenieuwd, ben zo bang dat het mis is en dat we weer een jaar op een positieve test moeten wachten. Als alles goed is echter, vertellen we het diezelfde dag nog aan de familie en gaan de dag erna lekker op vakantie naar Italie. Daar heb ik sowieso zin in!

Groetjes, Staartjager

Hee meiden,

Sassie weer terug van vakantie, zat toevallig vandaag te denken wanneer je terug zou komen!
Gelukkig hebben jullie het lekker gehad en zelfs af en toe gedaan of er niets aan de hand is. Knap hoor, maar wel fijn. Zo te horen hebben jullie het heel goed met elkaar en dat is ook heel belangerijk hoor!!!
Nu dus even afwachten tot einde augustus, tja dan is het wel lastig om het te verwerken... Sterkte ermee.

Cis balen toch ongi, bah. Nu nog zomerstop ook, maar geef de hoop niet op hoor, je hoort toch ook echt wel positive verhalen over iui.

Esk alweer een beetje uit je dip? Wat kan je je dan rot voelen hè.

Hoe is het met de andere meiden?

Ik ben nu 12 weken, dus de eerste 3 spannende maanden zitten er gelukkig op!

xx bo

Hoi,

Ben vanochtend bij de gyn geweest. Alle onderzoeken waren goed, maar ons geduld is op dus we mogen gelijk voor de iui! Gelukkig hier in 't hoge noorden geen wachtlijsten of zomerstops.   Vanaf donderdag gaat ze m'n ei in de gaten houden en waarschijnlijk rond zaterdag gaat het dan gebeuren. Ik ben er vrolijk van, eindelijk gebeurt er iets.
Ik houd jullie op de hoogte.

Groetjes Wietske

Wietske wat fijn dat ze iui gaan doen en ook al zo lekker snel!

Haily balen toch weer ongi. Had je nog wel getest om te zien of er een bevruchting geweest is? Bij jou was  volgens mij wel een zomerstop hè... Nog langer wachten bah.

x bo

Terug
Bovenaan