Hoi lieve meiden
Ik heb een tijdje niet meer gereageerd, ik had het heel druk met werk, en als ik niet hoefde te werken was ik alleen maar moe, te moe om achter de computer te kruipen.
Sas, blij dat je vakantie zo fijn was, houd dat gevoel vast.
Esk, houd de moed vol, probeer te relativeren en ook andere dingen te doen. Nieuwe Terry Pratchett is bijvoorbeeld uit in paperback

Bo, wat een naar nieuws van je schoonvader, ik hoop dat het goed komt.
Cis, goed dat je je laat informeren, overigens kan IUI echt wel effectief zijn hoor, ik heb ooit op dit forum eens gelezen van iemand die na 15 maanden met IUI in een keer zwanger was van een tweeling.
Haily, balen, zeg, het zag er zo goed uit!
En iedereen die ik vergeten ben...succes in de medische molen en ik hoop dat jullie ook nog allemaal lekker op vakantie gaan.
En een vraagje: willen jullie voor me duimen komende week? Ik ga met m'n werk (7 pubers met gedragsproblemen) op kamp voor vijf dagen, en dat is superleuk, maar ook vreselijk vermoeiend. Ik hoop dat echt dat ik het vol houd, ik ben nu na een gewone dienst al zo moe. En heb deze week al twee keer boven de wc gehangen 's ochtends, ik hoop niet dat het komende week weer zo is.
Maar...de week erna heb ik maandag mijn eerste afspraak bij de verloskundige, met een echo. Ik ben superbenieuwd, ben zo bang dat het mis is en dat we weer een jaar op een positieve test moeten wachten. Als alles goed is echter, vertellen we het diezelfde dag nog aan de familie en gaan de dag erna lekker op vakantie naar Italie. Daar heb ik sowieso zin in!
Groetjes, Staartjager