meer dan 8 ronden bezig, Saskia en de rest deel 2

Hoi Meiden,

Hier weer even een berichtje van mij!!

Sas, wat fijn dat je er weer bent.
En ook erg fijn dat je zo genoten hebt! Dat had je ook zeer zeker verdiend.
Maar idd, nu komt de harde waarheid er weer aan.
Al die mensen die verdrietig zijn om je heen, dat kun je er idd niet bij hebben.
Zo was ik zaterdag bij Extrema, en daar begon een hele goede vriendin van mij er ook over. Ze hield maar niet op. Ik was er die dag ff klaar mee, ik wilde er niet over praten. Maar dat begreep ze niet helemaal. Ze deed zo dramatisch, dat ik echt ff pis werd. Wat drank kan doen hè???
Ik hoop echt meis, dat er voor jou iets positiefs uitkomt eind aug!!
Dan alle medische dingen er maar bij, als je uiteindelijk maar zo'n mooi kleintje in je armen krijgt!! Ik blijf voor je duimen!!!
Een dikke knuffel vanaf hier!!

Esk, hoe is het met je?
Overzie je het weer een beetje?
Wat kan het toch zwaar zijn hè.
Ik zit momenteel in de maand dat er niets gebeurd, en dat geeft weer ff rust.
Maar aan de andere kant ook wel de frustratie, daar gaat weer een maand.
Fijn dat je je temp aan de kant hebt gelegd.
Ovutesten nog wel, toch?
Nou hou je taai, en heb je weer een K** gevoel, gooi het er bij ons maar uit hoor.

Haily, wat naar nou!
Toch elke keer die hoop, wat hebben we al veel teleurstellingen moeten doorstaan. Bah bah.
Ws toch ook ICSI, ben benieuwd wanneer enz.....
Kun je het allemaal nog een beetje bolwerken?

Staartjager ik ga voor je duimen.
Keer wat anders om voor te duimen, hahaha.
Je gaat het zeker volhouden. Komt goed. En anders ga je toch effe rustig zitten, of gaat dat echt niet? Succes!!!

Natalie en Bo, leuk dat jullie zo met ons bezig zijn.
Doet me goed.
Hoe is het verder met jullie?
Al namen bedacht?

Inge, al gebeld?
Spannend.

Ik probeer nu al steeds die kliniek te bellen, maar geen gehoor.
Ik weet dat ze gaan verhuizen, misschien dat ze daarom zo slecht bereikbaar zijn, of vakantie?????

Doei doei
Cis xxx

Hoi Meiden

Hier alles goed, eigenlijk alleen de verwachtte kwaaltjes. Ben nu bijna 29 weken (as. donderdag) dus het schiet aardig op. Officieel ben ik op 9 okt uitgerekend, maar gezien mijn ei denk ik dat het een paar daagjes later is. Samen met de andere meiden van deze groep heb ik een topic geopend op het zwanger zijn forum: "zwanger na 8+ rondes". Hierop staan oa mijn echofoto's, buikfoto en verhaaltjes, voor wie wil kan hier alles bijhouden.

Balen dat het voor jullie nog steeds niet opschiet. Ik hoop nog elke maand met jullie mee, maar helaas heeft het nog niet zoveel nut gehad.
Allemaal sterkte in de mm, hopelijk hebben jullie snel wat resultaat.

Liefs en groetjes Natalie

Hallo allemaal,

Ik kom ook even langs. Het is alweer een tijdje geleden dat ik gereageerd heb, maar dat heeft alles te maken met het afstand nemen. Ik lees overigens nog wel alles hoor!

Sassie, leuk dat je iets van je laat horen. Ik was al benieuwd hoe je vakantie was geweest. Ik snap dat het nu weer even moeilijk is met al die mensen die hun medeleven/verdriet willen uiten, maar aan de andere kant ook wel prettig dat mensen zo met jullie meeleven. Probeer het vakantiegevoel vast te houden!

Haily, wat ontzettend balen dat het weer mis is! Ik had echt goede hoop voor je deze maand. Dus nu op naar de HSG. Ik heb gehoord dat je na een HSG altijd supervruchtbaar bent, dus misschien is die ICSI niet nodig... beginnen ze bij jullie niet met IUI (sorry hoor, ik heb er helemaal geen verstand van)? Of willen jullie dat niet (of heb ik over een andere verklaring heengelezen). Als je even wilt uitrazen dan kan dat hier hoor!

Staartjager, ik duim voor je hoor! Waarschijnlijk ben je nu al halverwege, maar het gaat om de gedachte. Het zal vast wel goed komen. Gewoon proberen soms je rust te nemen, al zeg je maar dat je je niet zo lekker voelt...

Bo, fijn dat je nu de hele wereld kan laten weten dat je zwanger bent. Spannend hoor, die eerste weken, maar nu is de gevarenzone dan echt gepasseerd. Wat was je uitgerekende datum ook alweer?

Wietske, meteen door voor IUI! en ik ben jaloers dat jullie geen zomerstop hebben. Ik woon hier geweldig in het zuiden, maar als ik dat dan hoor... gelukkig is de zomerstop nu al op de helft voor mij (11 augustus voorbij) en m'n ei lijkt aan de late kant te zijn, dus mis ik waarschijnlijk geen cyclus. Daar was ik al erg blij mee. Veel succes met je IUI en laat je even weten hoe het ging?

Cis, heb je al een afspraak kunnen maken met die kliniek? Ik hoop dat er snel actie ondernomen wordt. Ik herken je gevoel van frustratie en rust tegelijk bij een maand waarin niets gebeurd. Stom he?

Inge, hoe is het bij jou? Al een nieuw plan van aanpak sinds de laatste keer?

Nathalie, wat leuk dat je nog meeleest. Ik bekijk vaak het onderwerp dat je hebt aangemaakt hoor! Ik vind het hartstikke leuk om de echo-foto's te zien. Je bent trouwens de laatste weken echt veel gegroeid in je buik! Leuk hoor! Geniet ervan die laatste weken. Nog iets van 2,5 maand, toch?

Nou, zoals gezegd is het bij mij nog rustig. Maar ei is nog niet geweest en die twee laatste weken zijn toch het lastigst. OVutesten doe ik nu 1 x per dag, tot ik het idee krijg dat ik 'm bijna ga hebben, dan ga ik voor 2 x per dag. M'n ei is nu weer laat. Vorige ronde al op dag 12 en nu zit ik al op dag 13 en nog niets te bekennen... stom gedoe hoor. We proberen het klussen maar gewoon te doen wanneer we zin hebben. Mijn man is het trouwens absoluut oneens met de redenering dat "het gebeurt als je er niet op let" zoals steeds als advies gegeven wordt. En ik ben het wel met 'm eens, maar probeer het toch, want het zou wél waar zijn...

Ik moet weer aan het werk, tot gauw,

Esk

Hoi Meiden,

Jeetje wat zijn we rustig!!!!
Iedereen zit maar te wachten op de uitslagen en op de eventuele volgende afspraak.

Zijn jullie ook zo aan het genieten van het mooie weer.
Nou ik heb het hard nodig, dan worden mijn emo buien misschien een beetje minder.
Ik heb deze week al zoveel tranen laten vallen. Mijn god dat er nog tranen komen.
Zelfs zo erg dat ik gewoon niet kon stoppen. Ik voelde me zo zielig.
Gelukkig gaat het vandaag wel weer een beetje.
Mag zo ook weer gaan werken, late en morgen een vroege.
Dan woe-do-en vrijdag nog werken en dan vakantie!!!
Daar leef ik toch ook wel echt naar toe.

Ik heb gelukkig een afspraak kunnen maken bij de kliniek.
We mogen 12 aug al komen. Vond ik erg snel!

Nou meiden geniet van jullie weekend.

23 juli
24 juli
25 juli Esk volgend ei
26 juli
27 juli
28 juli
29 juli
30 juli
31 juli
1 aug
2 aug Cis op vakantie!!!!
3 aug
4 aug
5 aug
6 aug Cis NOD (balen op de vakantie)
7 aug
8 aug
9
aug Esk NOD (liever een paar daagjes later, want dan kan ik mooi
meelopen in het vruchtbaarheidsonderzoek, kan vanaf 11 augustus).
10 aug
11 aug
12 aug Esk bloedprikken op CD3 als mogelijk.   Cis naar de kliniek!!
13 aug
14 aug
15 aug
16 aug
17 aug
18 aug
19 aug
20 aug

Hallo allemaal, ik lees ook nog wel fanatiek mee hoor, maar ben ook veel op het 35+ forum. k Zal mijn belevenissen ook even invullen.
Groetjes!! Wietske

23 juli
24 juli
25 juli Esk volgend ei
                  Wietske 1e keer iui gehad.
26 juli
27 juli
28 juli
29 juli
30 juli
31 juli
1 aug
2 aug Cis op vakantie!!!!
3 aug
4 aug
5 aug
6 aug Cis NOD (balen op de vakantie)
7 aug
8 aug Wietske NOD 1e keer na iui.
9 aug Esk NOD (liever een paar daagjes later, want dan kan ik mooi meelopen in het vruchtbaarheidsonderzoek, kan vanaf 11 augustus).
10 aug
11 aug
12 aug Esk bloedprikken op CD3 als mogelijk.   Cis naar de kliniek!!
13 aug
14 aug
15 aug
16 aug
17 aug
18 aug
19 aug
20 aug

Wat een rust hier! Iedereen genieten van het mooie weer? Of helemaal tabak van forummen... ik ben ook wat rustiger aan het doen. Probeer het allemaal een beetje te laten gaan. Lukt nog niet helemaal goed, maar al wel beter. Heb m'n ei inmiddels gehad en het lange wachten is weer begonnen. 6 augustus is m'n NOD (of ietsjes later).

Cis, herkenbaar hoor, die emo-buien. Erg vervelend en helemaal niet te voorkomen (is mijn ervaring). Gelukkig voor jou al bijna vakantie. dat zal wel goed doen, lekker relaxen, even weg van alles. Alvast heel veel plezier!

Groetjes, Esk

Hoi meisjes..
even snel een berichtje van mij vanaf mn werk (stiekem te forummen)
wilde jullie even een hart onder de riem steken, het loopt allemaal niet zo lekker bij jullie!!
vooral voor ciz een dikke knuf en geniet van je vakantie, en hopelijk gaat alles vanaf de twaalfde in een sneltreinvaart!
liefs

Lieve meiden, ik heb goede berichten:

Ten eerste heeft jullie geduim geholpen, ik heb de kampweek goed doorstaan, volgens mij heeft niemand wat gemerkt.

Ten tweede ben ik vanochtend voor het eerst bij de verloskundige geweest, en alles is helemaal goed!! We hebben een echo gemaakt, ik had al verteld dat ik op basis van mijn ovulatiedatum dacht dat ik iets later uitgerekend zou zijn, en zij kwam met meten op precies dezelfde datum uit. Wat wil zeggen dat kleintje helemaal op schema groeit, en het hartje klopte prima. Het zag er zo onwerkelijk uit, dat wat op het scherm te zien was in mijn buik groeit...
We zijn meteen naar mijn schoonmoeder gegaan om het nieuws te vertellen, en vanavond is de rest van de familie aan de beurt.

En dan morgen lekker op vakantie naar Italie.

Groetjes, Staartjage

Terug
Bovenaan