Meerdere miskramen

Hoi meiden,

Ik denk ik zal weer eens wat plaatsen. We zijn alweer 2 maanden verder. Hoe gaat het inmiddels met iedereen?

Ben blij dat het al een beetje voorjaar aan het worden is! Nieuw seizoen en hopelijk voor ons allemaal snel mooi nieuws! Of misschien heeft er iemand van ons tussendoor al goed nieuws gekregen?

Ik vind de afgelopen periode na mijn 2 miskramen echt wel zwaar. Heb heel lang moeten wachten op mijn ongesteldheid na mijn laatste miskraam. Duurde 9,5 week. De dag voordat ik eigenlijk naar het ziekenhuis had moeten komen om het eens even na te gaan kijken wat er allemaal aan de hand was, kwam het gelukkig op gang.

We hebben in de tussentijd ook de uitslagen van de onderzoeken gehad en alles was gelukkig goed. Toch nog meer bevestiging dat we gewoon 2 keer dikke vette pech hebben gehad.

Nu ook alweer een gewone cyclus voor mijn doen gehad, 39 dagen. We gaan voorzichtig aan weer van start deze ronde. Wel weer erg spannend gelijk. Maar ik merk dat ik toch wel weer de kriebels krijg om weer zwanger te worden.

Ik hoop dat het met iedereen goed gaat en iedereen weer even een berichtje plaatst!

Liefs Johanna

 
Terug
Bovenaan