Meeting 21 juli

Hallo!
Ik had voor mezelf al gedacht dat ik toch niet kon, maar misschien kom ik nu wel! Mag dat nog?!

Ik kom dan wel gelijk met 3-man sterk, misschien ook de oudste 2 (5 en 3 jaar) wel mee. Of is het alleen voor de mama's met baby (in mijn geval babies?)

Groetjes, Esther
mv Joanne, Remco en Jesse en Lisa

ik kan niet komen maar als ik al die leuke berichten lees ga ik het heeeeeel erg missen :(....ik wens jullie allemaal nogmaals een leuke dag en ik wil wel heel graag foto's van iedereen zien dan he whahhah HAVE FUN dames en heren ;-)

groetjes van een jaloerse Corina

Haha!
Nee hoor, Rosanne, niet op beoordeling van jullie foto's. Maar eerst zag ik even geen mogelijkheden. Nu 'dumpt' mijn man me waarschijnlijk (nee hoor Esther, ik ga écht niet naar zoiets mee) om me dan een uurtje later weer op te pikken. Gaan we daarna nog even de stad in, had ik zo gedacht (alleen weet hij dat nog niet.

Groetjes, Esther

Het is dan eindelijk zover. Maar euhhh.... hoe lang waren jullie eigenlijk van plan om te blijven? Hierboven lees ik dat duomama een uurtje wil komen. Zelf dacht ik aan 2-3 uur. Misschien wel meer als het gezellig is.
Groetjes Veerle

Mijn man gaat mee en die wil niet zo heel lang blijven. Maar als het gezellig is, zal hij niet miepen hoor...
We zien wel. Nu eerst boodschappen doen!!!

Tot straks!

Terug
Bovenaan