Meeting 21 juli

Hoi,
fijn die foto's. Zo herken ik jullie wel. Zelf plaats ik geen foto's. Dat wisten jullie al. Dat brengt me ook meteen op het knippen van foto's. Ik vind het prima. Maar heb liever dat er geen foto's waar  Quinn en ik op staan hier geplaatst worden. Dat wordt te herkenbaar zeg maar. Wil hier toch nog enigszins anoniem kunnen blijven.
Groetjes Veerle
P.s. heb er wel super veel zin in.
Zag dat Hummie niet kon komen. Ze wilde allerlei spulletjes die ze niet gebruikt meenemen. Dat zat ik zelf dus ook al te denken. Las hier laatst over potjes eten die kindjes niet lusten of flesjes die niet gebruikt worden omdat kindjes daar niet uit kunnen drinken. Wat mij betreft neemt iedereen gewoon dit soort dingen mee om te verdelen.
Het is wel een lange p.s. geworden zie ik.

Hoi Veerle,

Is een foto voor eigen gebruik wel goed, of ook liever niet? Ik wil wel een foto voor in mijn plakboek...heb zoveel tijd op het forum doorgebracht en hier zoveel gedeeld. En wat mij betreft hoor jij dan ook op die foto. Maar als je niet wilt heb ik daar natuurlijk alle respect voor!

Groetjes,

Eveline

Ja natuurlijk kan dat wel. Die wil ik natuurlijk zelf ook. En via elkaars privemail sturen is ook prima. Het geldt gewoon voor het op het internet zetten zeg maar.
Zal morgen anders nog wel wat meer uitleg geven.

Terug
Bovenaan