MEETING EINDHOVEN 8 SEPTEMBER 2007

Vind het heel jammer dat ik niet kan komen...moet helaas werken en ik vind brabant ook een beetje ver vanuit de kop van noordholland

klinkt heeeel gezellig meiden, veel plezier

groetjes Yvonne

Ik heb er zin in!!!!

Nu helemaal, sinds gisteren, wordt wel druk trouwens. Straks ben ik de enige die naar 3 meetings is geweest. Nee dames, als jullie er 1 in Zeeland organiseren kom ik NIET, denk ik.

Veronique.... is er niemand achter wie je aan kan rijden? Je mag wel achter mij aan rijden, maar ik moet nog even langs iemand anders rijden, dus dan wordt het wel een stoet daar. Maar in principe mag je wel achter mij aanrijden hoor.

Groetjes Ilona

Hallo

Het ligt bijna in het centrum, bij de schouwburg en het stadswandelpark. dat weet iedereen te vinden als je het vraagt! Heb je geen routeplanner of navigatiesysteem? Het kan vanaf de snel weg bijna een rechte weg zijn. Afslag bij Motel eindhoven (hoe heet die ook alweer?) was afgelopen week afgesloten. Je kan er dan ook bij de leenderheide af. Dan kom je over de rotonde floraplein en rij je de leenderweg af richting centrum. als twee wegen bij elkaar komen (leenderweg en aalsterweg) dan heb je ongeveer 200 meter verder een grote kruising met een kerk aan de rechterkant daar moet je links. 500 meter verder, na de schouwbrug weer links en Listers is na 500 meter aan de rechterkant. Niet zo moeilijk, lijkt me.

Groetjes
Rosanne

Leuk, ik heb er erg zin in! Mooie uitnodiging. Kunnen we die niet als wegwijzers gebruiken. Vanaf de snelweg om de 200 meter totaan het restaurant. beetje veel werk waarschijnlijk, haha! Maar dan weet wel heel Eindhoven dat we er zijn!

hahaha Paulien,

dan moet Annemiek een dag van tevoren er vast heen rijden en allemaal wegwijzers op bomen plakken! Ik zie het al helemaal voor me. Als je Eindhoven binnenrijd zo'n hele slinger met briefjes speciaal voor ons, hihi

Overzicht van wie er allemaal komen:

1. Karin met Christian
2. Irene (sisi07) met “Lotta”
3. Monique (overbeekje) met Emma en papa Marc
4. Linda (Hummie) met Femke
5. Carla (prupketessa) met Tessa
6. Annemiek (RoAn) met Rowan. Papa Ro komt ook ’s middags.
7. Veerle met Quinn
8. Ilona met Laura
9. Simone (Cyclaam) met Teun en zijn papa.
10. Fasily met Ra`Shae
11. Monique (Monique1977) met Nick
12. Ylona (mama van Zoë) met Zoë en papa Roy
13. Pauline (Pauwtje) met Yanick.
14. Tanja (vlinder Tan) met Amber.
15. Veronique (Sandra32) met Madeleine en misschien komt dochter Isabelle ook mee.
16. Sonja met Evi
17. Irene (Rachel2) met Danny en oudere zus Rachelle en papa Danny.

Parttimers:
18. Mikkie met Teun komt waarschijnlijk tussen 11 en 13 uur.
19. Rosanne (Woedel) met Loek komt vanaf 14 uur. Waarschijnlijk komt papa Dave ook.

Het is nog onzeker of de onderstaande mama’s komen:
20. Mo met Mila…. Heeft niet meer gereageerd, dus ik weet niet zeker of die nog komt. Kon in principe wel.
21. Heaven met Noa… heeft niet meer gereageerd, dus ik weet niet zeker of die nog komt. Kon in principe wel.
22. Corina met Timo, oudere broer Renzo en papa Marc.
23. Wendy met Quinn
24. Kim met Brian
25. Mariella (Marrie) met Jayla
26. Monique (Angelll67) met Priscilla.

In totaal dus 19 mama’s die zeker komen. Die nemen 19 baby’s mee, 6 papa’s en 2 oudere kids.
7 mama’s die misschien komen, met 7 baby’s, 1 papa en 1 ouder kind.
Komt iedereen dan zijn we dus met 26 mama’s, 26 baby’s, 7 papa’s en 3 oudere kids.

Jammer dat het zover weg is anders was ik zeker ff langsgekomen.
Kunnen we de volgende keer niet iets wat centraler bij een komen. Utrecht of amsterdam misschien. Als dat zo is dan kom ik zeker.

groetjes Diana

Het wordt gezellig druk zoals jullie zien. Hoop dat ze ons daar kwijt kunnen. En bij mooi weer kunnen we ook in het park gaan zitten.

Terug
Bovenaan