MEETING EINDHOVEN 8 SEPTEMBER 2007

Diana, er zijn wat vage ideeen voor een meeting in januari ofzo in Utrecht maar dan willen we proberen om er een landelijke meeting van te maken. (Alleen lastig dat de eerste kindjes dan ook alweer jarig zijn.)

Laten we na de meeting van 8 september een datum prikken voor die meeting en een lokatie gaan zoeken. Als er vrijwilligers voor zijn om dat te regelen horen we het wel. Zijn er geen vrijwilligers dan maken we gewoon een commissie die dan weer een vrijwilliger aanwijst, hihi

Enne Veerle... parttimers? hahahaha

Groetjes Ilona

Regel het vooral Diana...  
Dit initiatief is ontstaan uit de zuidelijke meiden, toen we het hadden over wie er allemaal uit Limburg kwam, dus vandaar ook de locatie Eindhoven. We wilden gewoon met een klein clubje bij elkaar komen.
Nu blijkt dat er heel veel belangstelling is (  ) en de locatie Eindhoven blijkbaar best goed te doen is. Ook voor de niet-zuiderlingen. Of die hebben het rijden er voor over.
Het was dus niet als landelijke meeting bedoelt, want die hebben we ook pas gehad.

Het idee was om in januari in het midden des lands bij elkaar te komen. Bijv. in een overdekte speeltuin of zo. Dan zijn de kids alweer wat groter en kunnen we dat iets beter doen. Maar als er mensen uit het westen of midden des lands al eerder iets willen afspreken... doe vooral....

We kunnen we er een groot kinderverjaardagspartijtje van maken hahaha
Ook gezellig
Maar rond die tijd wil ik best helpen om wat te organiseren hoor, geen probleem. lijkt me leuk.

Ik had alleen niet begrepen dat het voor een klein cluppie was bedoeld. Maar dat maakt ook niet uit. haha. Nou heel veel plezier de 8ste...maar er iets leuks van. Mochten er nog leuke foto;s uitkomen dat zie is ze graag op het forum tegemoet. Net of we er toch een beetje bij zijn dan haha

groetjes Diana

Oh, leuk, als  we een meeting in/rond Utrecht gaan doen, neem ik wel zitting in de meeting-commissie. Moet wel lukken, toch, om een datum te vinden? Hoewel ik me kan voorstellen dat als je kindje jarig, je liever iets anders gaat doen.

Handig  dat lijstje met moeders en babies komen, met de forumnamen erbij, dan is  iedereen iets makkelijker te plaatsen voor mij.  

quote: Pauwtje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-08-2007 10:44:49'));

Oh, leuk, als  we een meeting in/rond Utrecht gaan doen, neem ik wel zitting in de meeting-commissie. Moet wel lukken, toch, om een datum te vinden? Hoewel ik me kan voorstellen dat als je kindje jarig, je liever iets anders gaat doen.

Handig  dat lijstje met moeders en babies komen, met de forumnamen erbij, dan is  iedereen iets makkelijker te plaatsen voor mij.  

Nou Paulien, ik geef het je te doen. Als je een datum voorstelt in januari krijg je geheid te horen dat er een kindje jarig is, hihi. Ik kan niet op 13 januari hahahahaha.......

Terug
Bovenaan