MEETING EINDHOVEN 8 SEPTEMBER 2007

Ach ja... maar je vind toch geen dag waarop iedereen kan. En als we het nu al vroeg vooruit plannen dan kunnen er wel veel.

hoi

ik had niet meer gereageerd omdat ik toch zeker van plan was om te komen
aleen moet ik nu op zaterdag werken, de tijden zijn nog onbekend moet ik nog overleggen met mijn collega
zorgcentrum bestaat tien jaar
als het lukt om de ochtend te werken dan ben ik er smiddags tegen half drie
ik had gezien dat woedel ook smiddags komt
ik weet niet of de mama van plan zijn om zo lang te blijven
ik zou eventueel ook laat op de middag kunnen werken dan kan ik wel in de ochtend komen.
als ik kom dan kom ik met de trein, was geloof ik niet zo ver van het station?

moet me nog even bedenken wat het beste is dus goed dat ik bij de parttimers sta.

ik heb er wel zin in lijkt me echt leuk

hoi Heaven.
Leuk joh dat je zeker komt. De vorige keer duurde de meeting van 11 tot ongeveer 16 uur. Maar misschien dit keer nog wel wat langer.
Kijk maar wat dan het beste uitkomt en laat dat nog maar even weten.
Groetjes Veerle.

Ik kan helaas niet tot 16.00 uur of zo blijven, moet om 17.00 uur gaan werken, maar goed ik kom wel natuurlijk, moet dan alleen eerder weg helaas

Ik heb ff in de lijst gekeken en ik zie dat er op  7 , 14 , 21 en 28 januari  geen kindjes jarig zijn. Dat is wel heel erg toevallig he?! Allemaal zondagen! Zouden de verloskundige op zondag geen zin hebben om te werken ofzo ?

Jammergenoeg  zijn dat in 2008  maandagen, niet zo handig dus.

hallo,

wil me nergens mee bemoeien hoor..... maar het kan natuurlijk ook in december. Dat is toch ook wel een leuke maand en dan zit je niet met het feit dat er vele kindjes jarig zijn.
Tevens zitten we met deze meeting begin september en dan duurt het toch nog 3 maanden tot dec voordat we elkaar weer zien..... Het zijn maar idee'tjes hoor.

Enneh.... Ilona het lijkt me heel fijn om achter je aan te rijden. Hangt er natuurlijk wel vanaf waar vandaan en hoe laat.... Jij komt toch uit Huizen??? Ik kom uit Zeewolde en moet dus ook over de A27. Daar spreken we nog wel over dan.

Groetjes Veronique

Geen zondagskindjes geboren in januari...wat vreemd he? Maar ja nu wel vervelend inderdaad dat het op een maandag is...
December zou wel kunnen in theorie, maar in praktijk komt het er weer op neer, dat veel mensen niet kunnen ivm de feestdagen.
En februari of maart dan?
29februari is er zeker geen kindje jarig...op welke dag valt dat eigenlijk.
groetjes Diana

Terug
Bovenaan