Ha, allen die ook voor het eerst deze "wat doet het toch gekke dingen met je lijf" wonder mogen meemaken.
Weer een kleine voorstelronde,
Ik ben Lisa, 27 jaar en denk dat ik 11 weken en 2 dagen zwanger ben vandaag. Donderdag weten we het cker nadat we de echo hebben gehad.
Alleen nog een intakegesprek gehad 2 weken geleden.
Wat een onzekere dagen zo vlak voor de echo. Denk dat Deedee hier ook over mee kan praten nu het zo dichtbij komt. En denk dat iedereen wel zn onzekere momenten heeft.
Mijn nagels zijn niet korter te bijten en vraag me echt af wat we te zien gaan krijgen.
Kwaaltjes..Ja dat weeiige gevoel vanaf de middag, vergeetachtigheid, ontzettende moeheid en last van puistjes (vroeger nooit last van gehad). Maar heb niet overgegeven en als het hierbij blijft dan mag ik denk ik niet klagen....De omgeving zal anders denken na mijn kribbige houding en uitbarstingen af en toe
owja, wel heel veel last van rusteloze benen..Dat had ik al, maar is nu 10 x erger..Kan niet rustig stil zitten..
Verders zit ik niet echt op een roze wolk..Ik vind het eigenlijk heel eng en als ik weer wat in me lijf voel dan schrik ik ervan..En dit is nog maar het begin..
Aan de andere kant kan ik niet méér stralen dan dat nu doe en ik heb het iedereen al verteld die het wilde horen (of niet wilde horen)
Ik heb 2 broers die geen kinderen kunnen krijgen en dit is dan ook het eerste kleinkind voor me ouders..Voor hun ben ik ook zooo blij..Heb ze lang niet zo gelukkig gezien..Erg fijn gevoel...en ze zijn misschien wel zenuwachtiger dan mij deze dagen haha
En ik denk dat me buikje al wat zichtbaar wordt...s'avonds kan ik hem niet meer inhouden..Ik eet ook iets meer (fout) maar t MOET, dus misschien ligt t daar aan...en heb ipv B nu een C-tje...Dat is wel leuk..
(sorry voor t lange verhaal)
Groetjes Lisa
(Deedee, succes morgen!)