Mei 2021 ❤

<p>Hallo dames,</p><p>Zijn er al meerdere die hier voorzichtig willen aansluiten?</p><p>Ik had gisteren een positieve test. Wel een hele hele lichte streep nog. Ik heb 4 verschillende testen gedaan. 1 test was zelfs negatief. Maar de digitale van clearblue zei toch wel 'zwanger 1-2 weken'</p><p>Volgens mijn berekening zou ik 1 mei uitgerekend zijn. </p><p>Ik heb al een dochter van 1,5 jaar, die op dit moment de cracker van m'n bord heeft gepikt haha</p>

Voorzichtig gefeliciteerd alvast!
Ik sluit voorzichtig aan! Mijn uitgerekende datum staat op 1 mei (vorige week NOD, met een korte cyclus), maar het zou dus ook een late april baby kunnen zijn. Het is ons eerste kindje dus alles is nog nieuw en spannend!

Ook gefeliciteerd! 
Spannend allemaal he. Ik denk ook dat de kans groter is dat we in april bevallen dan in mei haha.
Ik vind het nu bij een 2e ook weer heel spannend. Blijft het allemaal wel goed gaan enzo. Maar het is iig niet meer nieuw voor me. 
Heb je al een afspraak bij de vk gemaakt? Ik ga dinsdag bellen
Heb je al klachten? 

Oh zo spannend! Van 1 kindje naar 2 is toch ook weer een volledig nieuw avontuur. 
Ik heb op 14 september mijn eerste afspraak, duurt voor mijn gevoel echt nog een eeuwigheid haha! Ik ben dan, als het goed is, 8+3.
Qua klachten valt het geloof ik nog mee; pijnlijke borsten en druk rondom mijn baarmoeder, vanochtend wakker geworden met het “menstruatiegevoel”. Verder ben ik wel wat sneller moe, maar ik mag geloof ik niet klagen! Waar ik vooral last van heb is mijn eigen onzekerheid; ik ben heel bang dat ik iets verkeerds doe of dat het mis gaat, ik moet nog een beetje op mijn lichaam leren vertrouwen. 
Mag ik vragen hoe jouw eerste zwangerschap gegaan is? 

Hey,

gefeliciteerd beide!

ik zou ook graag willen aansluiten. (Iemand enig idee hoe ik mijn gebruikersnaam kan veranderen?) 
ik heb een zoontje van 10 maanden en ben nu 4 weken zwanger! Hier ook volgens mijn berekeningen 1 mei uitgerekend.

Ik ben idd ook ontzettend bang dat het nog fout gaat. Heb voor de zwangerschap van mijn zoontje een miskraam gehad.

lijkt het jullie misschien leuk om een facebookgroepje aan te maken? Is misschien net iets overzichtelijker dan hier?

@muurbloempje. Ja erg he dat wachten! Dat herinner ik me van de eerste. Ik had toen geen idee, ik belde de vk dat ik zwanger was. Oke over 3 weken mag je langskomen. Huh?! 3 weken! Wat moet ik in die tussentijd doen dan. Leek wel 3 maanden, zo langzaam ging het voorbij.
Herkenbaar hoor, die onzekerheid. Je gaat vanalles denken. Probeer het idd los te laten en op je lichaam te vertrouwen. Na de eerste echo zal die onzekerheid al een stuk minder zijn. Fijn dat je verder weinig klachten hebt.
Ja, dat mag je vragen, of het een leuk verhaal is, is een 2e. Met de baby is alles helemaal goed gegaan de 1e zwangerschap. Dus dat is het belangrijkste. Ikzelf ben heel misselijk geweest, toch wel de eerste 17 weken. Uiteindelijk ook medicijnen gehaald. Heel de zwangerschap echt doodmoe geweest. Savonds een filmpje kijken in het weekend was er niet meer bij. Met 35 weken had ik eindelijk verlof, bleek mn bloeddruk te hoog. Ik had zwangerschapsvergiftiging. Met 37 weken ben ik ingeleid en tot die tijd heb ik in het ziekenhuis gelegen. Maar ik had daar zelf helemaal geen klachten van en de baby bleef het ook goed doen. Dus allemaal goed gekomen. 
Ik hoop wel dat ik deze keer iets anders loopt haha. 

Hoi gebruiker, ook gefeliciteerd! Wat leuk dat je ook al een kindje hhebt.ik weet eerlijk gezegd niet hoe je je gebruikersnaam kan veranderen. 
Een facebookgroepje lijkt me erg leuk. Wel een geheime haha. Ik ben daar zelf alleen niet zo handig in. Wil iemand anders hen aanmaken? 

Hoi MWH,
Oh jeetje, wat heftig! Ik duim  voor je dat het deze zwangerschap allemaal wat rustiger is en blijft. 

Hoi gebruiker, ik wil ook graag lid worden als het anoniem is haha. Je gebruikersnaam kan je aanpassen via je profiel (ik weet niet of je de app gebruikt of via internet?).

Hai! Gefeliciteerd!

ik sluit graag aan. Na 2 Kruidvat testen met licht streepje toch vandaag echt 1-2 wkn met CB.
We hebben al een zoontje van anderhalf, maar dit is wel weer opnieuw heel spannend. (En pril!)

liefs..

Terug
Bovenaan