@muurbloempje. Ja erg he dat wachten! Dat herinner ik me van de eerste. Ik had toen geen idee, ik belde de vk dat ik zwanger was. Oke over 3 weken mag je langskomen. Huh?! 3 weken! Wat moet ik in die tussentijd doen dan. Leek wel 3 maanden, zo langzaam ging het voorbij.
Herkenbaar hoor, die onzekerheid. Je gaat vanalles denken. Probeer het idd los te laten en op je lichaam te vertrouwen. Na de eerste echo zal die onzekerheid al een stuk minder zijn. Fijn dat je verder weinig klachten hebt.
Ja, dat mag je vragen, of het een leuk verhaal is, is een 2e. Met de baby is alles helemaal goed gegaan de 1e zwangerschap. Dus dat is het belangrijkste. Ikzelf ben heel misselijk geweest, toch wel de eerste 17 weken. Uiteindelijk ook medicijnen gehaald. Heel de zwangerschap echt doodmoe geweest. Savonds een filmpje kijken in het weekend was er niet meer bij. Met 35 weken had ik eindelijk verlof, bleek mn bloeddruk te hoog. Ik had zwangerschapsvergiftiging. Met 37 weken ben ik ingeleid en tot die tijd heb ik in het ziekenhuis gelegen. Maar ik had daar zelf helemaal geen klachten van en de baby bleef het ook goed doen. Dus allemaal goed gekomen.
Ik hoop wel dat ik deze keer iets anders loopt haha.
Hoi gebruiker, ook gefeliciteerd! Wat leuk dat je ook al een kindje hhebt.ik weet eerlijk gezegd niet hoe je je gebruikersnaam kan veranderen.
Een facebookgroepje lijkt me erg leuk. Wel een geheime haha. Ik ben daar zelf alleen niet zo handig in. Wil iemand anders hen aanmaken?