Mei 2021 ❤

Hoi hoi, hier nog eentje die in Mei uitgerekend is (10e)
Gefeliciteerd met je zwangerschap :)
Gaat het goed qua kwaaltjes?

Hallo allemaal, ik wil niet in een Facebook groep. Ben afstand aan het nemen van dat medium. Zijn er meer die er zo over denken? En vinden jullie het leuk om gewoon hier door willen kletsen?
Hoor het graag! :) 

Hoi!
Ik heb me aangemeld voor de Facebook groep.
Ik ben Manon, 36 jaar en zwanger van de 2e! 1 mei uitgerekend. Nu 17 weken zwanger en afgelopen week hartje gehoord ?
Onze 1e kindje hebben we 4 jaar op moeten wachten. De 2e was 1e maand raak! Tussendoor een miskraam en voor de 1e ook een miskraam gehad.

Hi, ik ben van begin juni naar 31 mei terug gezet dus ik kom deze groep vergezellen! 30 jaar, zoontje van 15 maanden en nu zwanger van de tweede. Hebben een hele mooie echo gehad, waarop het hartje, de niertjes, hersenen etc. al heel mooi in beeld konden worden gebracht. En zelfs ook het geslacht! Alleen.. de meningen zijn nog verdeeld. Ik ben heel erg benieuwd of jullie denken te weten wat het wordt? Gewoon voor de lol want over een paar weekjes hebben we een pretecho :)  (krijg 'm alleen via de link hierin, lukt niet om direct de afbeelding te posten helaas..)
https://ibb.co/rFZH7mW

Terug
Bovenaan