Mei 2021 ❤

Hoi allemaal,

Ik sluit me ook voorzichtig aan bij deze groep. Ik heb een licht positief streepje die goed oploopt. Als alles goed mag gaan, is de uitgerekende datum 4 mei. 
Ik ben zelf ook nog heel erg voorzichtig met het "geloven" in een goede zwangerschap. Ik heb 1 zoontje van 2.5 jaar en in juni dit jaar een miskraam gehad. 
We moeten deze spannende weken even doorkomen. Leuk om af en toe ervaringen met jullie te kunnen delen!
Liefs K. 

Hallo Ellensaar en InDeManenschijn,
Gefeliciteerd met de voorzichtige testen. Het is vreselijk spannend allemaal, merk ook dat het weekend (of mijn laatste weekje vakantie) niet meewerken in het vinden van rust haha. 

Zo, mijn gebruikersnaam is veranderd haha! 

ik heb een fb groep gemaakt, volledig prive. Willen jullie mij een email sturen op babymei2021@gmail.com met de naam waarop ik jullie kan vinden op fb? Dan moet ik jullie wel eerst toevoegen als vriend alvorens ik jullie in de groep kan zetten. 

mwh wat rot zeg hoe je eerste zwangerschap verliep. Hier een soortgelijk verhaal maar dan incl sondevoeding en ziekenhuisopnames. Als ik pech heb lig ik over 2-4 weken weer aan het infuus. Wil er wel uitgebreider over vertellen, maar niet hier?

Ellensaar en in de manenschijn gefeliciteerd!!!

Ik heb je een mailtje gestuurd.
Wat vervelend dat jij ook geen fijne zwangerschap hebt gehad. Ik hoop dat het je deze keer toch bespaard blijft.
Ellensaar en k ook gefeliciteerd. Leuk dat jullie ook al een kindje hebben

Gefeliciteerd dames!
Ik sluit ook al voorzichtig aan. Morgen is mijn NOD maar gister en vandaag al een positieve test in handen.
Als het goed is ben ik dan ook uitgerekend op 4 mei. Toevallig ook onze trouwdag. Dus extra speciaal.
Ik zal zo een mail sturen voor de fb groep. Wanneer bel je met een verloskundige? Dit is voor ons de 1e dus alles is nieuw! 

Gefeliciteerd mellie! Spannend de eerste.
Ik zou morgen meteen bellen. Dan weet je waar je aan toe bent. Wanneer je de eerste echo hebt. En meestal geven ze je nog wat informatie over voeding, vitamine etc. Die weet je wrs al, maar is nooit weg natuurlijk. 
Ik bel dinsdag voor een afspraak want dan ben ik vrij. Op werk kan ik dat niet echt doen haha

Hi!
Ik sluit ook voorzichtig aan. Nog wel heel erg onzeker. Ik ben vanaf donderdag aan het testen, allemaal positief, maar de streep blijft erg licht. Duimen dat alles goed gaat/blijft gaan. 

Proficiat allemaal ??
wij zijn vorige week op mijn verjaardag erachter gekomen dat we een 2de wondertje verwachten. Volgens de clearblue test: 2-3 weken dus het is ook net zo pril, 1 mei uitgerekend. dit keer onverwacht en toch zeker net zo welkom als onze dochter toen ‘gepland’ was. Zij zal dan 2,5 jaar zijn dus het is wel heel spannend allemaal! Er komen nu even veel dingen in het hoofd opspringen qua doen en regelen. Aan de andere kant ook veel leuke dingen, zoals bijvoorbeeld de unieke bekendmaking na de 12 weken alvast verzinnen. Eerste echo staat al gepland op 15-9 ? onwerkelijk dat dit rijstkorreltje hopelijk over 8+ maandjes ons gezinnetje compleet maakt ❤️ voor nu nog even secret service en samenzweren met zijn 2tjes thuis ? allang fijn dat ik het hier al kwijt kan, het liefst schreeuwde ik het van de daken zo wauw vind ik het ? De partner wilt liever wat zekerder zijn dat alles goed gaat dus nog 9 weken ssssst! In ieder geval fijne zwangerschap allemaal ?

Terug
Bovenaan