Mei 2021 ❤

Gefeliciteerd mivd en poepiemonstermama!
Spannend mivd. Hopelijk worden je testen nog wat duidelijker. 
Leuk poepiemonstermama, dat het zo'n verrassing was. Leuk weer overal over nadenken en doen.
Nu nog even geheim houden ja, wij ook hoor. Alleen 2 vriendinnen weten het al.

Ja super spannend allemaal. Hier nog niemand die het weet, op mijn vriend na natuurlijk!
Ik heb besloten om even 2 dagen niet te testen en daarna te kijken of ze toch donkerder worden. Fingers crossed!
Daarna toch maar vk bellen denk ik?

Hoi iedereen! Gefeliciteerd voor iedereen die een positieve test in handen had deze maand. 
ik sluit me heeeeeel voorzichtig aan. Vandaag een licht positieve test gehad? woensdag doe ik nog een test om te zien of het op loopt en zaterdag een CB wekenindicator test. Pas dan word het echt voor mijn partner als het in beeld staat haha  
Het is ons eerste kindje dus het is allemaal nieuw voor ons. Ik vind het heerlijk te kunnen lezen op dit forum. 

Mijn datum is 6 of 8 mei. Dit is voor mezelf nog even onduidelijk omdat mijn eisprong 2 dagen eerder was dan normaal. 

Gefeliciteerd allemaal en leuk dat de groep groeit :)
@MIVD: spannend, ik hoop op een goede oploop! Inderdaad, na positieve test vk bellen. Dan krijg je een intake (wanneer laatste menstruatie etc) en hopelijk een afspraak voor een echo. 
Ik ben zelf nog wat voorzichtig met bellen, aangezien ik vorige keer met de miskraam direct gebeld had en de afspraken stonden al in de agenda en toen ging het mis. 
Ik ben vandaag 3.6 weken. Morgen NOD dag en dan durf ik het iets meer te geloven. Vanochtend mooie oploop van de test :) zelfs mijn zoontje (die het hele concept van testen natuurlijk helemaal niet begrijpt) zei ik zie twee streepjes, die en die. Vond ik wel bijzonder moment, ondanks dat hij 0 besef heeft wat dit betekent voor hem en voor ons. 
Ik ben vaak in de avond actief op dit forum, overdag ben ik niet in de gelegenheid om te lezen in verband met werk. Als ik dus wat verhalen mis. Excuus alvast:) 
Ik zal later ook even mailen voor het groepje. Durf het nu nog niet. Maar lijkt me leuk om daar bij aan te sluiten!
Wanneer gaan jullie het delen met ouders/vrienden?

Gefeliciteerd allemaal en leuk dat de groep groeit :)
@MIVD: spannend, ik hoop op een goede oploop! Inderdaad, na positieve test vk bellen. Dan krijg je een intake (wanneer laatste menstruatie etc) en hopelijk een afspraak voor een echo. 
Ik ben zelf nog wat voorzichtig met bellen, aangezien ik vorige keer met de miskraam direct gebeld had en de afspraken stonden al in de agenda en toen ging het mis. 
Ik ben vandaag 3.6 weken. Morgen NOD dag en dan durf ik het iets meer te geloven. Vanochtend mooie oploop van de test :) zelfs mijn zoontje (die het hele concept van testen natuurlijk helemaal niet begrijpt) zei ik zie twee streepjes, die en die. Vond ik wel bijzonder moment, ondanks dat hij 0 besef heeft wat dit betekent voor hem en voor ons. 
Ik ben vaak in de avond actief op dit forum, overdag ben ik niet in de gelegenheid om te lezen in verband met werk. Als ik dus wat verhalen mis. Excuus alvast:) 
Ik zal later ook even mailen voor het groepje. Durf het nu nog niet. Maar lijkt me leuk om daar bij aan te sluiten!
Wanneer gaan jullie het delen met ouders/vrienden?

@basje: oeeee heeeel voorzichtig alvast gefeliciteerd dan ? ik snap je partner helemaal! Hier ook zo ene. En zelfs dan willen ze het pas echt geloven na de eerste echo ?. Je datum (die de dokters gaan gebruiken) bereken je niet vanaf de eisprong, je vult in de app hier gewoon de 1ste dag van je laatste maandstonden in ?❤️ wist ik ook niet bij mijn eerste hoor..ze tellen zo, eigenlijk is een vrouw dus 38 wkn zwanger ipv 40. Volgens hun ben ik al 4+2 nu. Terwijl ikzelf precies kan terugrekenen naar 2+4 ?. Hopelijk hebben jullie woensdag een dikke ja ??

@in de manenschijn:
voorzichtigheid is zeker niet erg, zolang je gedachten positief blijven ❤️ wij dus 4+2 en wel echoafspraak al staan. Vertellen aan familie en vrienden doen we wel mee wachten. Toevallig hebben we rond die tijd (12wkn) hier een feestje thuis dus dat komt heel mooi uit. Iedereen samen in 1 keer ? nu hopen dat het niet voor die tijd geraden word door iets? 

@poepiemonstermama om het nog even moeilijker te maken haha! Oke dus dag 1 van laatste menstruatie is het uitgangspunt? Dat was bij mij 1 augustus. 

Ik ben ook ontzettend onzeker, ineens is dat steepje er dan toch echt. Ik voel me heel raar en 'niet lekker'.  Lees overal dat je geen klachten kan hebben de eerste 2 weken, maar oooojawel ik heb ze zeker!
Voor diegene die al een eerste prachtkindje hebben, wanneer kwam bij jullie echt het besef dat je iets moois in je buik had???

Terug
Bovenaan