Mei 2021 ❤

Hahaha bij mn dochter wist ik ZEKER dat het een jochie zou zijn, dus nee, ik ga niet meer op een gevoel af (heb ik overigens ook niet), iemand van jullie wel?? Met een kleine van 15 maanden zal het vast even aanpoten worden, maar op langere termijn is het vast superleuk. Hopelijk kan die kleine van mij lekker helpen met dingen aangeven enzo, ik ben benieuwd wanneer ik kan gaan uitleggen dat er een baby komt (ik denk als de buik groot wordt). Even speuren voor een leuk boekje daarover! Iemand tips?

@stephW hier precies omgedraaid!! Was overtuigd van een meid maar het was toch echt een jongetje ? durf nu niks meer te zeggen... ja 15 maanden er tussen zal even aanpoten zijn maar lijkt me ook zo leuk dat ze dan met elkaar op kunnen trekken ivm zelfde leeftijd!! Tips voor een boekje heb ik helaas niet... lijkt me wel super leuk om te vertellen en dat ze het wellicht al begrijpt!! 

Denk een heel hormonale gebeurtenis, had ik de vorige keer ook (toen gewoon 1x per week het eerste trimester), maar nu meerdere keren per week. Waar ik eerst totaal niet zat met binnen zitten door corona, want jonge baby, merk ik dat het nu wel meespeelt. Ik wil er UIT, maar dan zonder mensen tegen te komen. 
Het dilemma van tegenwoordig.

En geslachtsbepaling.. zo spannend! Hier op 8 november een afspraak, zo spannend. Misschien nog wel nieuwsgieriger als bij de eerste.
Toen ook overtuigd van een meisje, werd het een jongen. Dus nu geen gedachtes, allebei zou wel wat hebben! 

En Maas hier heeft nog totaal niet zin om stil te zitten voor een boekje voor het naar bed gaan, maar hopelijk over een maand (of een paar) al wat meer. Ik denk dat ik het boekje "wat zit er in je buik, mama" ga kopen tzt! 

@ArankaGoud heel herkenbaar dat verdrietige gevoel. Ik word er wel down van. Ik ben de hele dag ook moe en nergens zin in. Leuk hoor, hormonen ? 
Ik hoop dat de grijze wolk na het eerste trimester wat gaat optrekken. 
Bij m’n eerste zwangerschap was ik juist zo blij ondanks dat ik een hele dag aan het spugen was, nu juist veel minder lichamelijke klachten maar juist hormonaal een stuk meer last. 

Jippie! We hebben net de termijnecho gehad. De uitg erekende datum is 17 mei en alles ziet er goed uit. Wel een slaapkopje, we hebben wat pogingen moeten doen om hem/haar aan het bewegen te krijgen. Het moest wat bewegen om een betere berekening te krijgen. Al meer die de echo hebben gehad? 

hoihoi allemaal,
zou me graag bij jullie willen aansluiten, ben 8 mei uitgerekend van het eerste kleine wondertje ? 
Lijkt me leuk om met jullie allemaal dingen te bespreken en te lezen.
xxxx

Ik heb een paar pagina's terug gebladerd maar kwam zo niets tegen. Is er misschien al een fb pagina gemaakt waar ik me kan aansluiten?

Terug
Bovenaan