Mei 2021 ❤

Op pagina 2 staat een mailadres die heb ik gemaild, maar nog geen reactie. Ik wacht het even af. Als ik meer weet laat ik het hier weten.

Haha die had ik ook gemist. Zou het ook wel leuk vinden om wat ervaringen te lezen en te delen. Wie past inmiddels ook de meeste broeken niet meer? Wel lekker warm, zon band om die positiebroek haha.

@StephW Hier ook een tijdje al positiekleding aan!! Ben 9 maanden geleden bevallen dus merk nu echt dat ik als een malle groei ? maar inderdaad lekker warm!!

@StephW
sochtends pas is ze nog wel, savonds wordt het vervelend en moet de knoop en rits open. Dit is mijn 2e zwangerschap dus heb afgelopen week mijn kleding maar van zolder gehaald en gewassen. 
paar weken geleden kon ik echt geen druk op de buik hebben daar werk ik flauw/misselijk van, toen was de knaap iig altijd open, nu is dat minder. Maar uitgerekende datum is eind mei, dus dat kan een kleine maand schelen met sommige anderen hier, en dat is nogal wat. 

Het maakt misschien ook uit dat ik van heel strakke highwaist skinnys houd haha! Die zaten al megastrak. Ik pas nu alleen nog wat stretchy lagere broeken, evt met elastiekje in het knoopsgat. Althans passen: het gaat meer om lekker zitten. Ben benieuwd hoe het deze keer gaat met gewichtstoename..

Ja mailen kan naar: babymei2021@gmail.com
Kom erbij, kom erbij :). Ik kijk nog af en toe hier, maar vind het zo lastig bij te houden haha. Fb veel makkelijker. Ik zal even de beheerder attenderen dat er gemaild is 

Terug
Bovenaan