mei/juni??? wie ook?!

Vraag,
Met hoeveel weken krijgen jullie de eerst echo?
Ik denk eraan te wachten tot 12 weken dan is het mooier te zien.
En de andere moeders in spé?
Anita

quote: AnitaKr reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-10-2008 11:39:30'));

Hoi Jrs,
Wanneer ben jij uitgerekend dan?
Ik heb zelf ook het idee om het op sinetrklaasavond te vertellen.
Een leuke suprise voor mijn ouders en zus , haha.
Alleen ben ik dan al 13 weken als het goed gaat.
Het is mijn derde kind, dus weet niet of het dan nog kan verbergen of dat kan dan al kompleet uit mijn kleren knap, ha ha..
Mijn man wil graag weten wat het wordt ik eigenlijk niet, maar ben ook wel erg nieuwschierig.
Gr Anita

Hoi Anita,

Leuk jij ook de derde!Hoe oud zijn je ander twee kids???
Ik ben 1 Juni uit gerekend en jij??
Ik kan echt niet meer zo lang wachten om het tevertellen, wil nog wachten tot  10/11    weken,  heb   dan nu nog ruim 3 weken te gaan!!!!

Groetjes

Hoi Jrs,
Ik ben 12 juni uitgerkend. Anderhalve week later dan jij.
Dus het is ook jou derde kindje!
Mijn oudste is bijna vier en de jongste net twee en bij jou?
Mijn hormonen schieten alle kanten op.
De ene dag denk ik leuk en de andere dag denk o mijn god hoe moet dat nog met drie kinderen.
Ben benieuwd of ik snel dik wordt, omdat het de derde is.
Maar een beetje wijde shirt aan doen, ha ha
Gr Anita

Hoi allemaal!

Jullie ook allemaal van harte gefeliciteerd! (hoe origineel )
Ik ben er zelf ook net achter dat ik zwanger ben van ons 2e kindje (ons zoontje is nu 17 mnd) .  Ik ben gelijk na het stoppen met de pil zwanger geraakt (net als bij de 1e trouwens, ja...en ik weet hoeveel geluk wij hiermee hebben!) dus weet ik niet precies wanneer ik ben uitgerekend. Waarschijnlijk rond 13 juni, maar dat is nog ff afwachten dus!

Groetjes Simone

Hee dames!
Vandaag 7 weken... en tsjonge wat ben ik misselijk!! Echt niet leuk meer. (en ik ben kleuterjuf, dus een beetje rustig aan doen en achterover leunen is er gewoon niet bij...).
maakt me ook wel weer extra zenuwachitg, de laatste keer dat ik zo beroerd was, was ik zwanger van de tweeling! Het zal toch niet nog een keer...???
Gelukkig heb ik donderdag de echo, en dan weet ik hopelijk meer. Ik kijk er heel erg naar uit!!
Hoe gaat het met jullie allemaal?
groeten, Yvette

quote: AnitaKr reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-10-2008 20:24:44'));

Hoi Jrs,
Ik ben 12 juni uitgerkend. Anderhalve week later dan jij.
Dus het is ook jou derde kindje!
Mijn oudste is bijna vier en de jongste net twee en bij jou?
Mijn hormonen schieten alle kanten op.
De ene dag denk ik leuk en de andere dag denk o mijn god hoe moet dat nog met drie kinderen.
Ben benieuwd of ik snel dik wordt, omdat het de derde is.
Maar een beetje wijde shirt aan doen, ha ha
Gr Anita

Hoi Anita,

Ja toch wel hefftig he nu de derde,
maar mijn kids zijn al wat groter, ik heb een zoon van net 8 jaar en een meisje van ruim 5 jaar. Die zijn al erg zelfstandig. Dus ik moet weer helemaal omschakelen.
Ik heb nu ook een heel ander ritme dan bij de andere twee. Zoals vroeg er uit voor school, halen en brengen en zwemles niet te vergeten.
En dan ook nog erg misselijk en moe er tussendoor zijn.
Maar wel erg leuk om het weer opnieuw te beleven.

Groetjes Annemieke

jeetje er zijn er 2 van juni... nou dan hier nog maar een keer!

als eerste aan iedereen gefeliciteerd!

Ik weet sinds dit weekend dat ik zwanger ben van mijn derde kindje. Nog heel pril ik denk zo rond de 4 en een halve week en zal dus rond 17 juni uitgerekend zijn!   11 november heb ik me eerste echo!

Ik ben 26 en mama van Neo 01-09-2006 en Aeon 07-05-2008

Groetjes
Raya

Hoi Natje,

ik mag me nu ook bij jullie aansluiten! In de tweede ronde was het raak!

Ben rond 21 juni uitgerekend volgens de predictor site.
Voel me goed, wel wat gespannen borsten en af en toe licht misselijk.
Heb vanmiddag ook zo'n goedkope test vd kruitvat gedaan, vorige keer was het neg. Dus die werken ook perfect en voor weinig euries.
Hoe is het nu met jou. Zal vanavond wel even bijlezen, maar vraag het vast, aangezien ik jou nog ken van het 'zwanger worden'.

Oja alle dames gefeliciteerd!!!

Liefs,

Terug
Bovenaan