Hoi allemaal,
Ik ben of 15 mei uitgerekend of half juni. Mijn laatste menstruatie was een beetje dubieus. Ben dus 4 of 8 wkn zwanger. Aanstaande donderdag gaan we naar de gynacoloog voor een controle echo. Mijn zoontje is met een keizersnee geboren en mijn 1ste afspraak is dus weer bij gynacoloog.Ik bleef ook spanning in mijn borsten houden, ook na mijn menstruatie en had al ruim 3 weken van die wazige krampen in mijn buik, waardoor ik eerst dacht, ik word vreselijk ongesteld, maarja dat was de tijd nog niet en het bleef nu ook uit.De test was binnen enkele seconde positief en dat houd in dat je hcg gehalte al best hoog is.
Vind het bijna net zo spannend als bij de eerste. Heb al 1 gezond kind en gaat ons dat nog een keer lukken?!
Hoef deze keer gelukkig niet te stoppen met roken, ben bij mijn vorige zwangerschap al gestopt toen ik 3 dagen over tijd was en gelukkig nooit meer begonnen. Scheelt een hoop stress.
Ik hoop dat ik sommige van jullie nog regelmatig "spreek" en misschien door wat onzekerheden heen kan helpen als "ervaringsdeskundige". Ik weet wel dat elke zwangerschap anders is, maar heb toch een kleine voorsprong.
Hoop dat ik al 8 weken ben, want dan duurt deze misselijkheid die ik nu voel over ongeveer 4 weken over. Bah, niks smaakt me lekker en ben vreselijk moe.
Mijn broeken zitten aan het eind van de dag te strak en moet dus binnenkort weer op zoek naar een lekkere zwangerschapoutfit. Das wel weer leuk
nou hoop dat iedreen van haar zwangerschap geniet en vragen staat vrij.
groetjes Evelien