mei/juni??? wie ook?!

Hoi meiden,

Mag ik er ook bij?

Ik ben 23 en wij krijgen een tweeling! Ik ben 4 juni uitgerekend.

Heb namelijk al een echo gehad omdat ik ernstig bloedvellies had.
Zijn de shock nu wel een beetje te boven haha

Met 9 weken heb ik weer een echo (de standaard echo) en met 12 weken weer!
Dus laten we hopen dat alles goed blijft gaan..

Liefs, Bloempjuh

Hallo allemaal,

Gisteren in het ziekenhuis geweest geen galstenen maar een spastische darm gelukkig. heb een vraag mag ik ook op het lijstje ben 24 1e kindje en we willen weten wat het word. Het is zo spannend allemaal. Kan het af en toe nog niet beseffen. Dinsdag as ben ik 7 weken gaat goed gelukkig. hou alleen niet erg van bepaalde luchtjes hang er boven de pot van .. heb 29 okt eerste echo om 12 uur ben benieuwd of alles goed zit.

Voor iedereen een fijne zwangerschap toegewenst

Melis

Hoi allemaal,

Ik ben of 15 mei uitgerekend of half juni. Mijn laatste menstruatie was een beetje dubieus. Ben dus 4 of 8 wkn zwanger. Aanstaande donderdag gaan we naar de gynacoloog voor een controle echo. Mijn zoontje is met een keizersnee geboren en mijn 1ste afspraak is dus weer bij gynacoloog.Ik bleef ook spanning in mijn borsten houden, ook na mijn menstruatie en had al ruim  3 weken van die wazige krampen in mijn buik, waardoor ik eerst dacht, ik word vreselijk ongesteld, maarja dat was de tijd nog niet en het bleef nu ook uit.De test was binnen enkele seconde positief en dat houd in dat je hcg gehalte al best hoog is.
Vind het bijna net zo spannend als bij de eerste. Heb al 1 gezond kind en gaat ons dat nog een keer lukken?!
Hoef deze keer gelukkig niet te stoppen met roken, ben bij mijn vorige zwangerschap al gestopt toen ik 3 dagen over tijd was en gelukkig nooit meer begonnen. Scheelt een hoop stress.
Ik hoop dat ik sommige van jullie nog regelmatig "spreek" en misschien door wat onzekerheden heen kan helpen als "ervaringsdeskundige". Ik weet wel dat elke zwangerschap anders is, maar heb toch een kleine voorsprong.
Hoop dat ik al 8 weken ben, want dan duurt deze misselijkheid die ik nu voel over ongeveer 4 weken over. Bah, niks smaakt me lekker en ben vreselijk moe.
Mijn broeken zitten aan het eind van de dag te strak en moet dus binnenkort weer op zoek naar een lekkere zwangerschapoutfit. Das wel weer leuk

nou hoop dat iedreen van haar zwangerschap geniet en vragen staat vrij.

groetjes Evelien

Hoi hoi allemaal...

Ik zal me ff voorstellen Ben Angel en 23 jaar..En ben ook ZWANGER  ben begin juni uitgerekent..ik heb mijn eerste echo pas 27 oktober..spannend..

\Groetjes  Angel

Hoi ik heb even een vraagje...zijn er vrouwen die geen last van de borsten heb..ik hoor vaak dat iedereen die zwanger is er last van heeft..ma ik heb er geen last van..(had dat vorige zwangerschap wel ma nu niet) vin alleen niet echt fijn als vriend er aan zit  (haha)

Groetjes Angel

hoi hoi

Ik ben nu 9 weken zwanger dit is voor mij de 3de keer maar helaas heb ik nog geen kinderen    Bij eerste keer moest ik ons dochtertje bij 5 maanden afgeven en de tweede keer heb ik een miskraam gehad Maar gelukkig ben ik nu weer zwanger en heb de eerste echo al binnen en die was tot nu toe goed moet 20 october weer voor een echo dus extra spannend
14 mei ben ik uitgerekend
Mijn zwangerschap nu voelt zo anders dan de andere keren ben gelukkig niet misselijk heb alleen last van zware buik en veel moe zijn

Het is echt leuk om zo deze forum te lezen zoveel verschil in zwangerschappen ga het regelmatig lezen om te kijken hoe   het met ander zwangere is

groetjes nienke en veel sucses met jullie zwangerschappen

Hoi Jrs,
Wanneer ben jij uitgerekend dan?
Ik heb zelf ook het idee om het op sinetrklaasavond te vertellen.
Een leuke suprise voor mijn ouders en zus , haha.
Alleen ben ik dan al 13 weken als het goed gaat.
Het is mijn derde kind, dus weet niet of het dan nog kan verbergen of dat kan dan al kompleet uit mijn kleren knap, ha ha..
Mijn man wil graag weten wat het wordt ik eigenlijk niet, maar ben ook wel erg nieuwschierig.
Gr Anita

Terug
Bovenaan