mei/juni??? wie ook?!

Hoi Nikita,
Aha op die manier... Ik wil ook niet belerend overkomen hoor... je moet natuurlijk gewoon doen waar je je goed bij voelt! Ik wist niet dat vrouwenvoetbal er zo ruig aan toe ging, haha...
Zwemmen is heerlijk en kan je echt helemaal tot het einde blijven doen!
succes!
quote: Nikita1234 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-10-2008 11:09:02'));

quote: yvettexx reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-10-2008 19:54:47'));

Hoi NIkita1234,
Waarom zou je gelijk stoppen met voetbal? Ik zit zelf op atletiek (hardlopen) en train 3 keer in de week. Ik ben nu 6,5 weken zwanger. Je mag tot een maand of 7 gewoon alles blijven doen hoor, is juist erg goed om te blijven sporten en bewegen!
Gewoon lekker doen hoor! Bij mijn eerste zwangerschap ben ik ook gelijk gestopt met alles, en ben toen 25 kilo aangekomen, wat een klus om het er weer af te krijgen!!
Succes met je zwangerschap...en met voetbal! ;-)

hoi yvettexx

ik heb het met je eens dat sporten goed voor je is ( ze raden het ook allemaal aan )
maar er is mij verteld dat voetbal ( zeker bij vrouwen ) heel erg gemeen en hard kan zijn en ja ik wil het risico niet lopen dat het mis gaat.
ik heb wel besloten om te gaan zwemmen elke week om toch me contitie op peil te houden

gr Nikita

Hoi jrs.
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Wanneergaan jullie het aan de kinderen vertellen?
Ik ben zelf zwanger van mijn vierde kindje, heb een jongetje van 5 en een half, en twee dochters van ruim 3 en een half. Wij vinden het ook nog veel te vroeg om het de kinderen te vertellen, maar wil ook niet dat ze het op een gegeven moment via via te horen krijgen. Wij gaan het ze waarschijnlijk op Sinterklaasavond vertellen! Lijkt me wel een leuke uitsmijter van die avond...
Hoe gaan jullie dat doen?

quote: yvettexx reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-10-2008 13:05:44'));

Hoi jrs.
Ik ben zelf zwanger van mijn vierde kindje, heb een jongetje van 5 en een half, en twee dochters van ruim 3 en een half. Wij vinden het ook nog veel te vroeg om het de kinderen te vertellen, maar wil ook niet dat ze het op een gegeven moment via via te horen krijgen. Wij gaan het ze waarschijnlijk op Sinterklaasavond vertellen! Lijkt me wel een leuke uitsmijter van die avond...

quote: yvettexx reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-10-2008 13:05:44'));

Hoi jrs.

Ha Yvettexx,

Ik denk dat wij het rond de tiende week als we de echo gehad hebben gaan vertellen.
Net wat jij zegt wij willen ook niet dat ze het van anderen horen, dus daarom houden we het nog zo stil mogelijk.
Ik heb nog geen iedee hoe we het gaan doen.
Ons dochtertje van 5 is op het moment wel erg met babys bezig, vraagt ook erg vaak waarom wij er geen 1 meer krijgen het is dan wel erg moeilijk om niets te zeggen.

Hallo!

Vandaag ben ik precies 7 weken zwanger, na 3 mislukte ICSI pogingen... dus jullie begrijpen wel hoe kostbaar deze zwangerschap voor ons is.(elke zwangerschap is kostbaar natuurlijk).  Ik zie bij meer meiden staan dat er onzekerheid is, ik vraag me soms af of ik nog wel zwanger ben ook al voelen mijn borsten zwaar en pijnlijk zijn, dan ben ik veel te bang dat precies ik een miskraam heb zonder een bloeding en dat ik er dan pas later achter kom dat ik wel volop hormonen aangemaakt heb maar alleen niet zwanger ben ... volgens mij kan dit niet eens. Ik heb ook de neiging om elke dag een zwangerschaptest te doen, op internet lees je dat wanneer je een miskraam hebt gehad de hormonen nog een tijdje in je lijf zitten dus kan je van elke dag testen ook niet van uit gaan dat je nog zwanger bent... ahhg ik vreet me zelf op van de onzekerheden!! dinsdag heb ik de eerste echo ben onwijs benieuwd natuurlijk maar ook wel een beetje bang dat mijn lijf me zo in de maling heeft genomen!

Doen er overigens mensen mee met Moeders voor moeders?

Liefs Monica

Dag allemaal,

Ik volg jullie nu al een paar weken en heb besloten mezelf ook maar eens toe te voegen aan jullie lijstje.

Ik ben op 4 juni uitgeteld, en ben zwanger van ons eerste kindje! We zijn er nog niet helemaal uit of we willen weten wat het word (nou ja, ik wil het wel weten, maar mijn vriend is er nog niet zeker van of hij het ook al wil weten).

Behalve dat we moeten wennen aan het idee dat het zover is (het was namelijk de eerste keer raak) voel ik me verder prima. Heb alleen een "vol en zwaar gevoel" in mijn onderbuik. Mag niet klagen dus!

Groetjes en succes aan alle andere zwangeren!

Hoi allemaal,

Maar beginnen met jullie allemaal te feliciteren met julie zwangerschap!  

Ik ben Mariska, 30 jaar en 7 wkn en 2 dgn zwanger van ons 1e kindje...en ik vind het heel spannend wat ond de aankomende tijd allemaal staat te gebeuren.
Tot nu toe voelt het voor mij nog steeds allemaal heel onwerkelijk. Ik kan het soms gewoon nog niet geloven...terwijl wel alle tekenen er zijn hoor  Ben de gehele dag door een beetje misselijk, pijnlijke (.) (.) en ontzettend moe. Om maar even duidelijk te maken hoe moe....heb vo geslapen tot half 11, ben er om half 2 weer ingegaan en heb geslapen tot 16.00. Kan m'n ogen gewoon niet open houden. Maar goed dat ik nu vakantie heb! Alle tijd op aan vermoeidheid toe te geven.

Wij hebben het al we aan de beide families verteld. Ik kon het gewoon niet voor me houden...
En of we willen weten wat het wordt. Tja...dat nog een issue, want ik zelf wil het wel graag weten, maar mijn man liever niet.

Vlg week donderdag mijn eerste afspraak bij de vlk. Geen idee of het alleen een intake is, of dat er ook gelijk een echo gedaan wordt. Nog even afwachten dus.

Groetjes Mariska

Hallo

AnitaKr,

Ik zag van jou het berichtje van wanneer vertellen. Collega had het al verteld met 4,5 week. Weet niet wat voor werk je doet, maar soms wel goed om het vroeg te vertellen.
Ik ben zelf psychitrisch verpleegkundige en moet soms invallen op een gesloten afdeling en het idee om daar te staan als je zwanger bent is niet echt prettig, want je weet nooit wat er gebeurt.
En het is ook prettig dat je collega's weten waarom je bijvoorbeeld niet meer op een persoonlijk alarm lootpt.

Heb zelf besloten om nog even te wachten tot na min vakantie..ben dan ong. 9 weken. Maar door dit besluit wel vorige week op gesloten afdeling gestaan.

Groetjes

Terug
Bovenaan