mei/juni??? wie ook?!

Naam Leeftijd Uitgerekend op Kindje nr Geslacht weten
Maaike 1987 17 mei 2009
Natje 18 mei 2009 2e kindje
Quinty 2006 24 mei 2009 2e kindje
Sam 24 mei 2009 3e kindje
Nicole 23 jr 28 mei 2009 1e kindje
Yvette 1 juni 2009 4e kindje
Suzwan 3 juni 2009 1e kindje
Maike Sanne 24 jr 3 juni 2009 1e kindje
Leontine 32 jr 4 juni 2009 1e kindje
Kwebbel 7 juni 2009 2e kindje

Nou meiden, volgens mij wordt mijn lijstje ook niet echt normaal.

Liefs, Leontine

Goed... nee dus. Mijn lijstje verspringt ook.

Suzywan: Gefeliciteerd ! Lang kan het soms duren he, bij mij was het ook pas na 10 rondes raak. Ben er ook een beetje onzeker bij van: moet ik niet meer klachtjes hebben ofzo

Nicole: ik heb de huisarts even gebeld, hoefde niet langs te komen maar ze wilde het wel even noteren en de datum van mijn laatste menstruatie weten
Ik had al aan  veel mensen  vertelt dat  we ermee bezig waren. Achteraf niet zo fijn want je krijgt dan echt heel veel vragen. Nu heb ik het  zwanger zijn  aan mijn familie vertelt en een paar goede vrienden. Ik weet dat zij het graag meteen wilde weten. Het is wel ontzettend leuk geweest de afgelopen dagen, ze waren heel blij en ik heb alvast leuke cadeautjes gekregen.

Peet: jij ook een goede zwangerschap !

Inge: ik vind dat echt heel kanp wat jij doet met die hormoonspuiten en dan een kleintje erbij. Petje af hoor. Ik hoop het voor jullie !

Kwebbel: bij mij zag je ook eerst een heel licht streepje. Ik heb een aantal dagen om de dag een test gedaan, zo'n gevoelige van de kruidvat (goedkope van 5 euro voor 2 testen die zijn prima). Binnen 5 dagen zie je nu echt een hele dikke streep.
Ik test wel echt met ochtendurine, dus als ik 's nachts wakker wordt na een paar uur slaap dan test ik.

MaikeSanne: ik ben een beetje moe maar niet zo moe als jij beschrijft. Misschien komt dat nog. Wel koud en griep. Jeukt dat die eczeem, lijkt me echt rot.

Liefs, Leontine

Naam                     Leeftijd       Uitgerekend op             Kindje nr     Geslacht weten
Maaike 1987                              17 mei 2009
Natje                                                   18 mei 2009                    2e kindje
Quinty 2006                               24 mei 2009                     2e kindje
Sam                                                     24 mei 2009                    3e kindje
Nicole                     23 jr              28 mei 2009                   1e kindje
Yvette                                                   1 juni 2009                   4e kindje
Suzywan                24 jr                 3 juni 2009                 1e kindje
Maike Sanne 24 jr                   3 juni 2009                 1e kindje
Leontine               32 jr                   4 juni 2009                1e kindje
Kwebbel                                               7 juni 2009                  2e kindje

zo misschien iets duidelijker maar nog steeds niet zo als het hoort sorry lukt me niet!!!

Liefs suzy

ik las dat iemand zei ( sorry ff naam kwijt) dat een eerst echo pas met 10 weken kan maar dit kan wel eerder hoor. met 6 weken gaat hartje kloppen dus roond de 7 weken kan het geloof ik wel. omdat ik een mk gehad heb en zekerheid wil ga ik wel proberen zo vroeg mogelijk een echo te krijgen.

over 1,5 week wordt mijn schoonmoeder 50 dan gaan we het haar vertellen en mijn moeder ook. de rest krijgt het na de eerste echo te horen denk ik. wel moeilijk hoor wil het vooral mijn beste vriendin graag vertellen zei weet van mijn mk en onze ouders niet. hoop dat ik nog ff mijn mond kan houden. maar ze is maandag jarig en ben zo bang dat ze het aan me merkt.

liefs suzy

Hoi hoii

Haha gelukkig ben ik niet de enige bij wie t niet wil !! haha
K pruts strax nog wel even een keer ;)

Suzywan, ik ken je idd nog van t andere forum, ben daar helaas niet blijven plakken omdat ik t druk kreeg en alles nit meer bij kon houden...

Shit. k zou nog meer reageren maar weet t niet meer.. ff spieken...

O ja.. Suzywan... het is hier normaal rond je 11e week de eerste echo (friesl)
maar vanwege mn miskraam mag ik na de 6e week een echo
Heb m nu gepland op   6 weken en 6 dagen zodat we zeker weten dat er een hartje te zien is...   dan met 11 weken de termijnecho..
K heb meteen gebeld om de afspraak te maken dan kan ik daar naar toe leven;)

Inge.. Hoe gaat het???   Knap van jullie dat jullie dat kunnen met die hormonen spuiten.. zal wel niet niks zijn !
Wanneer kun je ook al weer testen???     K duimvoor je !!!

Het zwangeren lijstje !

Naam:                            
Leeftjd:
Uitgeteld op:                
Kindje nr:
Geslacht weten
        of niet weten

Maaike 1987

17 mei 2009

Natje

18 mei 2009

Quinty 2006

24 mei 2009
2e kindje

Sam (stampertje)

24 mei 2009
3e kindje

Nicole
23   jr
28 mei 2009
1e kindje

natje1976

28 mei
2e kindje

Yvette                                                  

1  juni    2009                            
4e  kindje    

Suzwan

3 juni 2009
1e kindje

Maike Sane
 24 jr
 3 juni 2009
1e kindje

Leontine

4 juni 2009hallo ik probeer het ook eens een keer. hoop dat het lukt.
liefs nicole

Hoi Dames!
Even voor het schema! Ja hoor ik wil wel weten wat het wordt! Bij mijn eerste (zoon) wisten we het niet, en dat was toch ook wel heel speciaal. Bij de tweeling (2 meisjes) wisten we het wel, maar bij een tweeling worden er ook veel meer echo's gemaakt, dus wilden we het wel weten. En nu, bij de vierde, vind ik het toch ook wel leuk om het te weten. Mijn oudste krijgt de zolderkamer, en zijn kamertje gaat de babykamer worden. Dan vind ik het toch wel leuk om te weten of ik los kan gaan met de roze verf, hahaha... Het lijkt me voor het evenwicht wel leuk als deze laatste (daar zijn we wel over uit) een jongetje is, maar mijn gevoel zegt op het moment heel sterk een meisje. Ik zit ook de hele dag over meisjesnamen te piekeren! (mijn kids heten Moos, Mila en Sofie, dus roep maar wat jullie er leuk bij vinden klinken!) Verder voel ik me prima, morgen 5 weken, pffft, das wel een nadeel hoor, als je het al zo vroeg weet. Bij mijn zoon kwam ik er pas achter toen ik al 7 weken was, dat schiet lekker op! Maar goed,  hebben we nog even om aan het idee te wennen... het was ook zo onverwachts allemaal. de 16e oktober mogen we voor een vroege echo komen (omdat ik zo bang ben dat het er weer twee zijn!), met 7 weken en drie dagen dus. Ik ben wel heel benieuwd hoor! Als het er dan goed uit ziet, gaan we het ook aan de ouders vertellen!
De kindjes wil ik het met Sinterklaasavond gaan vertellen, want het duurt al zo lang voor die kleintjes (Moos is 5 1/2, de tweeling 3 1/2).
Verder geen nieuws, hoe gaat het met jullie?

Terug
Bovenaan