Hallo mei-mama's!
Nu weet ik niet goed meer waar te schrijven, zat eerst op het "Mei 2009: voor het eerst zwanger", maar ga er maar van uit dat die mama's hier ook meelezen?
Hier nog geen 20w echo, die is pas voor januari, MAAR vandaag hadden we we de pretecho voor het geslacht omdat we beiden zo nieuwsgierig zijn. En het wordt.... een zoon!
De technieker was niet helemaal zeker, ze vond het niet zo goed te zien, maar vond er toch te veel hangen voor een meisje. Ik stel me dus maar in op een jongen, doe met de 20w echo of ik van niets weet en als het dan bevestigd wordt kunnen we er wel van uit gaan dat het inderdaad een mannetje is. Ik hoor trouwens toch dat de kans op fouten groter zijn bij een meisje dan een jongen, dus zal het wel kloppen.
Is wel even een aanpassing voor me, want ik dacht echt dat het een meisje zou zijn, maar uiteraard zijn beiden even welkom

Hij (he, nu kan ik dat zeggen!) is in elk geval héél beweeglijk. De vrouw die de echo deed zei ook al dat ik zo'n beweeglijke baby had. Nu begrijp ik waarom ik de kleine al zo lang voel! Haha... Is momenteel dus wel erg leuk want ik voel hem al sinds 14,5 week en sinds de 17 weken eigenlijk elke dag meerdere keren. Kan me wel voorstellen dat ik dat later in de zwangerschap minder zal vinden, dus nu geniet ik er maar van!
Ga hier nu nog wat genieten van de foto's en het filmpje :-D
groetjes,
Indra