Mei Moeders

(Beetje) Joepie. Hadden we zelf natuurlijk ook al gemaakt en nu krijgen we weer een hele rij, maar misschien wel beter, want ik zie eigenlijk alleen nog de topic mei 2009: voor het eerst zwanger' op de eerste pagina staan.

he bedankt!
zo wordt het inderdaad wel een lange lijst met allerlei verhalen door elkaar, maar nu het hier zo enorm druk is, werkt het vast prettig, ook dat je niet telkens hoeft te zoeken naar de onderwerpen..
Had eergister goede hoop dat ze het forum aan het verbouwen waren, toen deed het nl gek, maar helaas nog geen mei-mama forum te zien op de plek waar het hoort!

Hier gaat alles goed. Ik voel uk regelmatig bewegen, dat is wel prettig en maakt me zekerder. Toch blijft het allemaal erg spannend. Dinsdag de 20-weken echo, dan weten we meer over dit kindje. Wil het wel graag weten, maar zie er ook tegenop!
Nou ja moet tot dinsdag nog veel werken, dat scheelt kan ik niet teveel nadenken,

liefs
Patricia mama van Bas* en uk 18w3d

Hoi Patricia,

Spannend weer zo'n echo he? Valt ie bij jou dan wat eerder vanwege de feestdagen? Ik heb hem maandag. Nou heb ik met 17 weken nog een uitgebreide echo gehad en dat zag er goed uit, maar ja, dat vertrouwen krijgen we nooit meer terug denk ik. Ben nu al een week ziek. Volgens de dokter een luchtweginfectie, ik heb geen stem, hoest de longen uit mijn lijf (heel genant: mijn bekkenbodemspieren zijn dus niet meer wat ze geweest zijn) en ik moet zo vaak overgeven door het hoesten. Echt   zo naar en dan ga je je ook weer zorgen maken over de baby, is dit niet schadelijk voor hem. Gelukkig voel ik hem ook goed bewegen, maar zal blij zijn als ik weer opgeknapt ben.
Werk ze en veel succes dinsdag!

groetjes, keesje

He meiden,
heb net mijn loonstrookje met eindejaarsuitkering gekregen. Zit dus heerlijk te mijmeren over wat voor leuke (baby) dingen ik daarvan kan kopen!
En inrichten van een echte meisjes-prinsessenkamer voor onze twee dochters!
Leuk leuk leuk, volgende week dinsdag ga ik lekker shoppen!!

Hebben jullie ook al de kriebels?

Kweet niet wat het is met de site, maar goed werken doet ie niet de laatste dagen.
Maar hier ben ik dan ook, want ben immers ook een mei mama. Voel me alleen de laatste dagen niet zo lekker, dus ook niet veel hier geweest.

Ik krijg ook steeds meer de kriebels voor de babykamer enzo. Tis dat ik me nu wankel op mijn benen voel en misselijk ben, anders zou ik behang gaan scheuren denk ik, hahah. Want mijn vriend heeft nu een nieuwe werkkamer, dus de toekomstige babykamer is leeg, yippieee!

Ik vond de 20 weken echo ook best spannend hoor. Ik zei al tegen mijn vriend. Jou buik word ook wat dikker, kan jij niet gaan liggen, ik durf niet, hahah. Want was best wel bang dat onze uk te klein zou zijn, of afwijkingen gevonden zouden worden ofzo. Maar tevens ook heel nieuwsgierig, omdat ik kleine uk nog niet echt heel erg voel enzo, en zeker wou weten dat alles goed is. Maandag moet ik naar vk. Dus mag ik hartje weer luisteren gelukkig.

Wens jullie allemaal fijn weekend!

Liefs nathalie

Hallo mei-mama's!

Nu weet ik niet goed meer waar te schrijven, zat eerst op het "Mei 2009: voor het eerst zwanger", maar ga er maar van uit dat die mama's hier ook meelezen?
Hier nog geen 20w echo, die is pas voor januari, MAAR vandaag hadden we we de pretecho voor het geslacht omdat we beiden zo nieuwsgierig zijn. En het wordt.... een zoon!
De technieker was niet helemaal zeker, ze vond het niet zo goed te zien, maar vond er toch te veel hangen voor een meisje. Ik stel me dus maar in op een jongen, doe met de 20w echo of ik van niets weet en als het dan bevestigd wordt kunnen we er wel van uit gaan dat het inderdaad een mannetje is. Ik hoor trouwens toch dat de kans op fouten groter zijn bij een meisje dan een jongen, dus zal het wel kloppen.
Is wel even een aanpassing voor me, want ik dacht echt dat het een meisje zou zijn, maar uiteraard zijn beiden even welkom :)
Hij (he, nu kan ik dat zeggen!) is in elk geval héél beweeglijk. De vrouw die de echo deed zei ook al dat ik zo'n beweeglijke baby had. Nu begrijp ik waarom ik de kleine al zo lang voel! Haha... Is momenteel dus wel erg leuk want ik voel hem al sinds 14,5 week en sinds de 17 weken eigenlijk elke dag meerdere keren. Kan me wel voorstellen dat ik dat later in de zwangerschap minder zal vinden, dus nu geniet ik er maar van!
Ga hier nu nog wat genieten van de foto's en het filmpje :-D

groetjes,
Indra

Hallo allemaal!
Indra: Wat leuk!!! Nu weer lekker door naar de 20-weken echo!
( Al blijf ik dat nog een beetje spannend vinden )

Ik geef les en voor mij is dus de kerstvakantie begonnen. Traditiegetrouw word ik dan eerst lekker ziek...grmpf...
Normaal heb ik daar natuurlijk een hekel aan, maar ik vind die griep nu wel heel ongemakkelijk. Ik kan niet lekker liggen, hoest de longen uit mijn lijf en schrok me rot van de enorme bandenpijn die dat tot gevolg had vanochtend, au!
Vannacht probeerde ik lekker te gaan slapen, maar ik voelde me ineens zo lomp en olifanterig en snotterig en zielig.
Heb ik ook nog jeuk als een gek aan mijn onderbenen en ik had een lektiet...hahaha!
Gelukkig was ik zo zielig dat ik er ook wel weer om kon lachen.
Verder heb ik vrij veel bloedneuzen.
Ja, het is hier 1 groot feest!
Morgen zou ik gaan kerstshoppen, eens zien wat daar van terecht kan komen...

Ben wel blij dat serious request weer is begonnen, zo kom ik de dagen wel door, leuk!

Mijn buik wordt ook wat "harder", steviger. Geen twijfel meer over spek- of kindbuik, fijn!

Wat bekijken ze allemaal bij de 20-weken echo? Alle organen enzo?
Ik ben wel benieuwd, het blijft afwachten.

Succes allemaal en veel plezier!

Natalie

Terug
Bovenaan