Mei Moeders

Zwangerschapskalender Wie heeft er zin om mee te doen?

Ik begin maar:

Naam:                                                       Leeftijd:                 Kindje:                                           Uitgerekend:
mamaenpapaopkomst             23                               1ste kindje                               09-08-09

sorry typfoutje :D

Naam:                                                       Leeftijd:                 Kindje:                                           Uitgerekend:
mamaenpapaopkomst             23                               1ste kindje                               09-05-09

hey mamaenpapaopkomts!!
 zou je mij er misschien bij willen zetten??
naam: Sam...19Jaar...3eKindje....uitgerekend op 20-05-2009

hoe gaat het verder met je??   voel je je goed?? en hoe is het met de rest  van de meiden?? maar idd wat is het stil he!
ik heb straks om 10:35uur  de 20weken echo en ik vind het weer zooo spannend!!  
maar hoe het gegaan is laat ik nog wel ff weten:D

veel liefs sam

He he kan eindelijk weer achter de computer zitten....manlief was de zolder aan het opknappen, en laat daar nou net de computer staan, haha!!

Ik zal me nog even snel voorstellen,weet niet meer of ik dat al een keer gedaan had

Ik ben Deborah ben 25 jaar en op dit moment 20 weken en 5 dagen zwanger van onze eerste kleine. Ben uitgerekend op 31 Mei.
De 20 weken echo hebben we gehad, en alles is prima in orde

debdeb1983                                       25                               1ste kindje                                  31-05-2009

Nou groetjessss

Terug
Bovenaan