Mei Moeders

Daar deel ik je bezorgdheid hélemaal! Ik heb ook al een paar keer verlangend naar zo'n kussen staan kijken, maar heb altijd beslist dat het voorlopig nog wat vroeg is, want ook ik kan me moeilijk voorstellen dat er op dat vlak verbetering op komst is... Gelukkig ben ik niet meer zo vreselijk moe als in het begin, dus 't is niet dat ik me door de dagen moet heen slapen en ik troost me dan ook maar met de idee dat als je in bed ligt je lichaam toch al is aan het rusten he, ook al slaap je niet echt...

Hoi Indra,

Ik ben ook een echte buikslaper, dus is het nu ook wel behelpen, maar waarom heb je zoveel kussens? Die onder je buik en twee onder je hoofd lijken me wat veel.
Ik heb 1 kussentje tussen m'n knieen en ik heb wel bij ikea zo'n zijslaapkussen gekocht en dat bevalt wel.
Ik heb ook zo'n voedingskussen, maar in bed vind ik het niets. Kussen een paar jaar geleden bij de babywaltz gekocht en daar was ie toen niet zo duur in vergelijking met kussens in de winkel. Het hoesje was niet echt mijn patroontje, maar dat is zo zelf gemaakt.

groetjes, keesje

Hallo allemaal,

Ik slaap nu ook met een kussentje onder mijn buik en ben op het voedingskussen van mijn schoonzus aan het wachten, deze heeft ze aan een vriendin uitgeleend.
Mijn schoonzus heeft het kussen bijna niet gebruikt. Maar een vriendin van mij heeft vanaf 20 weken er zelf altijd mee gelslapen ze vond dit geweldig.  En haar  zoontje is nu 7 maanden en ze gebruikt het kussen nu nog veel. In het weekend laat ze hem hiermee bij haar in bed zitten, zij vond het voedingskussen echt een uikomst.

Allemaal een hele fijne jaarwisseling.

Groetjes

Hi allemaal!
Ik heb een gave babykamer gescoord via marktplaats!
Hij stond er net op, was helemaal onze smaak en maar 175 euro!
Meteen gebeld en we kunnen hem zaterdag ophalen!
Wat een heerlijkheid, dat scheelt zeg...

Voor allemaal:
Veel plezier vannacht, als je het tot 00:00 redt.
Ik wens jullie al het moois dat je je kunt wensen.
Ik denk dat jullie allemaal erg veel zin hebben in het geboortejaar van je kind of kinderen,
maak er wat van!

Groetjes,
Natalie

meiden allemaal de beste wensen voor 2009 dat we maar een mooi kindje in onze armen mogen sluiten!

Vlak voor de kerst hebben wij onze 20-weken echo gehad. Gelukkig was alles goed. Daar ging ik wel een beetje vanuit, maar nadat we bij onze vorige zwangerschap zulk slecht nieuws te horen kregen, weet ik dat je eigenlijk nergens vanuit kan gaan.
Na het goede nieuws maar een kamertje, box en wagen uit gaan zoeken. Ik wil dat graag nieuw, dus zijn we een winkel ingedoken en goed geslaagd. Helemaal leuk!

Verder alweer over de helft, leuk hoor, wordt het eerder aftellen, beter dan het is nog zoo lang..

liefs
Patricia mama van Bas*

Hallo Allemaal,

Allereerst nog de beste wensen voor iedereen, en natuurlijk heel erg veel geluk en liefde en dat we een gezond kindje in ons armen mogen sluiten rond mei.

Mijn weken gaan ontzettend snel voorbij voordat ik het in de gaten heb ben ik alweer een week verder, heb het ook ontzettend druk gehad in december veel familie bezoek etc..

Ik begin wel te merken dat kerst me zwaar is gevallen meer dan al dat eten dat als ik wat teveel gegeten had ik echt een drukkend gevoel kreeg tegen mijn ribben aan hier probeer ik nu meer op te letten door kleinere porties tegaan eten, ook mijn gewicht is met een rotgang omhoog gegaan zo was ik voor de kerst 4kilo aangekomen zit ik nu in week 22 van me zwangerschap ineens op 7kilo pfff.

De kleine spruit is erg actief ik kan hem alleen nog steeds niet voelen als ik me hand op me buik leg (hebben jullie dat ook)
Gisteren heb ik het bijgehouden hoevaak ik hem gevoeld heb maar liefst 6x voelde   :D.

Ook zijn we nu begonnen met de babykamer we willen het goed aanpakken en alles goed onder handen nemen, ik mag schuren en behangen en me vriend verft alles vanwege de nare en slechte geurtjes.

Weten jullie misschien wanneer je doorgaans geboortekaartjes moet bestellen etc...

Liefs, Bianca

Hoi bianca,

Wanneer je de schopjes met je handen kan voelen, verschilt denk ik per persoon. Ik ben nu ook 22 weken en voel ze ook nog niet aan de buitenkant. Van binnen wel. Deze baby is erg actief en schopt heel wat af de hele dag. Bij mijn vorige zwangerschappen kon ik het schopjes met 23-24 weken van buiten voelen. Ik kijk er wel naar uit, want dat is ook zo leuk voor mijn oudste, kan ie eindelijk zijn broertje voelen.

Wij hebben altijd kaartjes besteld bij de lokale drukker, daar haal je boeken en zoek je wat uit. Maar tegenwoordig kun je ook eindeloos veel kaartjes op internet vinden. Het is maar wat je makkelijk vindt.

groetjes, keesje

Terug
Bovenaan