mei stopper?? deel 2

A

Anoniem

Guest
Nou meiden we zitten op 700 berichten we moeten dus naar een deel 2
zo snel gaat dat we kletsen ook wat af zo met z'n alle

Vlinder wat leuk dat iedereen zo lief reageerd
dan kan nu bij jou het genieten helemaal beginnen nu iedereen het weet
kan je er lekker open en eerlijk over zijn
en je lekker laten verwennen en vertroetelen door iedereen als je je ff niet lekker voelt
nou meid geniet er lekker van de tijd gaat al zo snel

mama van marijn welkom.Ik hoop dat je nu weer zo snel zwanger zal worden
en vind je 37 oud voor nog een kindje?Maar zou toch zonde zijn je heb een grote wens voor een kindje en dan zou je er mee stoppen door je leeftijd.Ik hoop echt voor je dat het snel raak is en de je wens in vervulling gaat.

breezergirl,mama 2006
welkom super leuk nog meer meiden erbij
nou zo te horen is het bij jullie al spannend ik ga voor jullie duimen

Ester wat je beschrijft klink erg bekent had ik ook bijna allemaal wat je opnoemd
en ben  toen na 10 dagen overtijd toch ongi geworden waarvan ik nog stees niet zeker weet of het een gewone ongi is of misschien een hele vroege mk
want alles was zo vaag heb ik normaal nooit eerder gehad allemaal.de verschijnselen en de ongi waren erg raar maar dat kan je wel terug lezen in mijn verhalen.
succes meid en hoop dat het bij jou raak is en dat je lekker mag gaan genieten

willemijn dank je voor je liefe reactie
Ik hoop dat dit keer je harde werk word beloond
aan de klus dan maar he haha
succes en ik duim voor je

verder gaat het hier goed.ik kan niet wachten tot ik weer mag gaan klussen haha
maar moet zeker nog 4 dagen wachten voordat de ongi helemaal weg is

succes dames en ik blijf duimen hoor voor iedereen vind het zo spannend allemaal zal het wel zal het niet ik hoop dat er snel een zwangere bij komt deze maand hebben we er drie gaan we voor volgende maand voor een stuk of 28 haha

Dit is de laatste versie!
JUNI 2008

Blondje83                            25 jaar                 1e ronde          1e kindje        NOD 20 juni (als het goed is)
Mooie dromen               31 jaar               1e ronde           1e kindje         NOD  21 juni
kakkie                                    24jaar                 2e ronde         1e kindje         NOD ?????
Tijgetje                                  35 jaar                2e ronde             1e kindje           NOD 23 juni
mama_marieke           22 jaar             1e ronde               3de kindje       NOD 26/28 juni?
Leeuwtje                       24jaar                1e ronde           1e kindje       NOD  27  juni (als het goed is)
Schmetterling               23 jaar               2e ronde          3e kindje            NOD 29 juni
Rianne                                   26 jaar               2e ronde           2e kindje           NOD 29 juni (ongeveer)

JULI 2008

Jajo                                     29jaar              1e ronde             2e kindje        NOD   01 juli
Ester                                       27jaar               2e ronde            1e kindje           NOD    1 juli
Willemijn                                33jaar                1e ronde                2e kindje        NOD      2 juli
Snoopy                                    35jaar                2e ronde                1e kindje        NOD 03 juli
Daan                                       26 jaar                 2e ronde           1e kindje           NOD 04 juli
Sunlover                     33jaar                 1e ronde           1e kindje           NOD    04 juli
Luus                             29 jaar           2e ronde          3e kindje         NOD 07 juli
Wens voor 3                   30jaar                 1e ronde           3e kindje      NOD   07 juli
knorretje                              27 jaar                 2e ronde             1e kindje         NOD 08 juli
Joyce                                     25 jaar                 2e ronde              1e kindje         NOD 09 juli
an1974                               34jaar                  2e ronde         2e kindje         NOD 09 juli
Bloemetje                     22jaar                  2e ronde           1e kindje        NOD   9 juli
Mariska 0808               21jaar                    2e ronde              1e kindje           NOD 12 juli
j_m_v_20                           22 jaar                 2e ronde             2e kindje           NOD 15 juli
21052007                       25 jaar                 2e ronde             2e kindje         NOD 19 juli
Wachtende:
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni

Zwangeren :
Yasmine, 24 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje
Karin, 29 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje, uitgerekend rond 4-2-2009, intake VK + 1e echo op 7 juli
Vlinder, 24 jaar, 1e ronde zwanger 1e kindje, uitgerekend rond 9-2-2009, 1e echo: 1-7 en intake 2-7

Hoi,

Haha, eerste 700 berichtjes geschreven. Super, deze gaan we ook snel volschrijven he. hihi.
Ik ga schema even aanpassen, zie dat mijne niet helemaal klopt,

Dit is de laatste versie!
JUNI 2008

Blondje83                            25 jaar                 1e ronde          1e kindje        NOD 20 juni (als het goed is)
Mooie dromen               31 jaar               1e ronde           1e kindje         NOD  21 juni
kakkie                                    24jaar                 2e ronde         1e kindje         NOD ?????
Tijgetje                                  35 jaar                2e ronde             1e kindje           NOD 23 juni
mama_marieke           22 jaar             1e ronde               3de kindje       NOD 26/28 juni?
Leeuwtje                       24jaar                1e ronde           1e kindje       NOD  27  juni (als het goed is)
Schmetterling               23 jaar               2e ronde          3e kindje            NOD 29 juni
Rianne                                   26 jaar               2e ronde           2e kindje           NOD 29 juni (ongeveer)

JULI 2008

Jajo                                     29jaar              1e ronde             2e kindje        NOD   01 juli
Ester                                       27jaar               2e ronde            1e kindje           NOD    1 juli
Willemijn                                33jaar                1e ronde                2e kindje        NOD      2 juli
Snoopy                                    35jaar                2e ronde                1e kindje        NOD 03 juli
Daan                                       26 jaar                 2e ronde           1e kindje           NOD 04 juli
Sunlover                     33jaar                 1e ronde           1e kindje           NOD    04 juli
Luus                             29 jaar           2e ronde          3e kindje         NOD 07 juli
Wens voor 3                   30jaar                 1e ronde           3e kindje      NOD   07 juli
knorretje                              27 jaar                 2e ronde             1e kindje         NOD 08 juli
Joyce                                     25 jaar                 2e ronde              1e kindje         NOD 09 juli
an1974                               34jaar                  2e ronde         2e kindje         NOD 09 juli
Bloemetje                     22jaar                 3e ronde           1e kindje        NOD   9 juli
Mariska 0808               21jaar                    2e ronde              1e kindje           NOD 12 juli
j_m_v_20                           22 jaar                 2e ronde             2e kindje           NOD 15 juli
21052007                       25 jaar                 2e ronde             2e kindje         NOD 19 juli
Wachtende:
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni

Zwangeren :
Yasmine, 24 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje
Karin, 29 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje, uitgerekend rond 4-2-2009, intake VK + 1e echo op 7 juli
Vlinder, 24 jaar, 1e ronde zwanger 1e kindje, uitgerekend rond 9-2-2009, 1e echo: 1-7 en intake 2-7

wow ..... deel 2 alweer.... en steeds meer nieuwe die zich bij ons aansluiten.............op naar nr 3!!! haha!

@jvm   ik blijf het erg voor je vinden dat je niet weet hoe of wat....dan kun je nog beter je rd krijgen, want hier heb je zo'n wrang gevoel bij!!
Ik vind het erg goed van je dat je het weer zo snel positief oppakt en er voor gaat!
Ik denk ook niet dat ik nu al zwanger zou kunnen zijn, want het is erg vroeg..... ik moet pas op 2  juli nod (ik neem aan dat jij die klachten ook niet 2 weken voor nod al had of wel?)..... of ik moet heel vroeg eisprong hebben gehad.... ik denk dat ik er vandaag misschien nog een doe en dan maar ervan uitga dat hij geweest is....
en tot die tijd houd ik mijn urine wel in de gaten.....want ik blijf plassen......
ik voel me verder hartstikke fit, en met een ontsteking in je lijf zal dat niet zo zijn denk ik.......maar een gewaarschuwd mens telt voor twee dus ik ben erg blij met jullie ervaringen!!

dank voor jullie meedenken!

en voor al onze klussers in het kwadraat....: succes met klussen tijdens het klussen....dat lijkt me erg zwaar!!! hopelijk krijgen jullie op beide vlakken iets leuks ervoor terug!!

Het tweede deel alweer! Dat is snel gegaan!

Ik heb echt een bizarre dag vandaag.
Mijn zusje van 21, die op dit moment bij ons woont nam mij gisteren in vertrouwen en zei dat ze al dik een maand  overtijd is  en haar borsten sinds deze week zeer doen als ze haar bh uittrekt.
Vanochtend hebben we samen een test gedaan en ze is dus zwanger!
Ze heeft meteen haar ex gebeld en hij vindt dat ze het kindje weg moet laten halen en anders zoekt ze het zelf maar uit, hij wil er dus niets mee te maken hebben....
Uiteraard ben ik meteen naar hem toe gegaan, maar hij is voor geen rede vatbaar en mijn zusje is anti abortus en wil het kindje dolgraag houden.
Ik kon me even niet meer inhouden toen ik bij haar ex was en heb hem een behoorlijke klap in zijn gezicht gegeven.
Gelukkig is mijn zusje er heel nuchter onder en wil ze er helemaal voor gaan, ookal moet ze dat in haar eentje doen, maar ja het blijft toch een vervelende situatie!

Gelukkig hebben we een groot huis gekocht met genoeg ruimte dus voorlopig blijft ze nog even bij mij, totdat ze alles op een rijtje heeft.

Nou ja dat was dus even mijn zeer bizarre dag....
Ik hoop echt dat het deze maand raak is bij ons, lijkt me wel echt geweldig om samen met mijn kleine zusje zwanger te zijn!
Voor mijn man misschien iets minder om twee zwangere vrouwen in huis te hebben, maar voor ons alleen maar gezelliger!!!!

Wauw deel 2!

Jeetje, Rian, scheel je veel in leeftijd met je zusje? Wat goed zeg dat je zo voor haar instaat! Fijn voor haar, aan de ene kant een blij gevoel aan de andere kant toch veel meegemaakt. Fijn dat er mensen zijn die er voor haar zijn, en wat zou het inderdaad fantastisch zijn als jullie samen gelijk lopen! Klussen dus!!

Mama van Marijn, we gunnen jou zeker snel goed nieuws, dit omdat je zoals je aangeeft ook elke dag een dagje ouder wordt. Aan de andere kant, hoe ouder hoe wijzer. Ik ken genoeg mensen die 39 jaar met de eerste (dan wel vaak de laatste) omdat ze elkaar pas op latere leeftijd hebben ontmoet. Moeder natuur staat vast positief voor je klaar!

Ik wordt door anderen al als oud gezien met 31, krijg ik verhalen van: ja, straks gaat er wat mis, en de kwaliteit etc etc. Nou, met alle vriendinnen is wat op het moment, althans de kids, en ze zijn allemaal rond de 30 dus ik geloof er niet meer in. Het komt zoals het komt.

xx

Terug
Bovenaan