mei stopper?? deel 2

Hallo!!

Alweer deel 2 zeg! Wat gat dat hard!

Welkom nieuwe dames!

Ik wou gister reageren, ben net aant aant typen, kwamen mijn oduers binnen, dus snel uit dat ding!

En daarna hadden we nog bezoek tot vanmiddag, kon dus niet meer reageren.

Rian, heftig verhaal zeg! Hoop voor jullie dat het leuk blijft in huis. Als je langer op elkaars lip zit kan het gaan botsen natuurlijk.

En bloemetje al een beetje gewend aan je huis?

Hier is alles rustig, klusdagen gehad en nu wachten ( en nog een beetje oefenen, haha)
op NOD, 28 og 29 juni.

Klus ze en wacht ze en test ze!!
Succes allemaal!

Liefs,

hoi

Blondje,
Het is inderdaad heel erg fijn om leuke reacties te krijgen op je nieuwe woning, echt super.
We hebben net de allerlaatste dingen in oude woning opgehaald, het weekend nemen me ouders nog kast mee, en dan is alles weg. dan kunnen we daarna de sleutel inleveren, en kunnen we echt helemaal aan dit nieuwe hoofdstuk beginnen.
en wat hyves, betreft, ik begrijp het, je kan trouwens gesloten groep maken he, waar anderen niets van kunnen zien, die kan je ook anonieme naam geven. maar inderdaad, we kunnen ook proberen dit in stand te houden, zou erg fijn zijn om alle verhalen te blijven volgen, en een hechte groep te worden.

breezergirl, even oud dan mij. hihi, denk jij er soms ook aan, aan wat voor reacties je zou kunnen krijgen van bekenden / familie?
En hoe oud is je vriend / man?

leeuwtje, haha, inderdaad, 1x per dag is al niet meer genoeg om bij te lezen, in een uur tijd staat er weer een hoop bij, haha.
en wat je over rian schrijft, inderdaad, ze heeft geluk dat ze zo'n zus heeft.

miss dreamer,
ik heb ook een fijn weekend gehad, maar wel drukjes, komende drie weekends zijn ook nog erg druk. maar daarna lekker rustig aan.
al twee weken overtijd,en nog steeds geen posi test, maar wel zwanger gevoel?
ben benieuwd wat de dokter gaat zeggen.
ook jij wil na je 36ste niet meer verder gaan? maar wat als het gevoel dan nog steeds zegt dat je graag zwanger wil worden?
We kunnen wel namen uitwisselen, haha, ik heb maar twee meidennamen, en stuk of tien jongensnamen, haha.
en ja, je moet wat he, hihi. mijn ongi is over, nou ja, nog beetje donkere afscheiding,maar bijna niets. dus beschouw het als over en kunnen derde ronde in.

schmetterling, oei, ze hebben toch niets gezien?
ik ben al helemaal gewend aan mn huisje, voel me echt super hier. hihi, heb nu zelfs de zin om schoon te maken, had ik in andere huis niet,was zo klein dat er altijd rotzooi lag en het na uur niet meer te zien was dat er was schoongemaakt. dat is hier heel anders.
oooh wat zijn we gelukkig hier.

zo, haha, weer wat geypt, hihi. hopelijk heb ik iedereen gehad.

liefs

Wauw, deel 2 al weer. En ik maar denken "vreemd, er heeft al een paar uur niemand gepost?"

JUNI 2008

Blondje83                            25 jaar                 1e ronde          1e kindje        NOD 20 juni (als het goed is)
Mama2006                        27jaar                   1e ronde           2e kindje       NOD 20 juni
Mooie dromen               31 jaar               1e ronde           1e kindje         NOD  21 juni
kakkie                                    24jaar                 2e ronde         1e kindje         NOD ?????
Tijgetje                                  35 jaar                2e ronde             1e kindje           NOD 23 juni
mama_marieke           22 jaar             1e ronde               3de kindje       NOD 26/28 juni?

Leeuwtje                       24jaar                2e ronde           1e kindje       NOD  27  juni (als het goed is)
Schmetterling               23 jaar               2e ronde          3e kindje            NOD 29 juni
Rianne                                   26 jaar               2e ronde           2e kindje           NOD 29 juni (ongeveer)
Breezergirl                       22 jaar                 1e ronde           1e kindje            NOD 29 juni

JULI 2008

Jajo                                     29jaar              1e ronde             2e kindje        NOD   01 juli
Ester                                       27jaar               2e ronde            1e kindje           NOD    1 juli
Willemijn                                33jaar                1e ronde                2e kindje        NOD      2 juli
Snoopy                                    35jaar                2e ronde                1e kindje        NOD 03 juli
Daan                                       26 jaar                 2e ronde           1e kindje           NOD 04 juli
Sunlover                     33jaar                 1e ronde           1e kindje           NOD    04 juli
Luus                             29 jaar           2e ronde          3e kindje         NOD 07 juli
Wens voor 3                   30jaar                 2e ronde           3e kindje      NOD   07 juli
knorretje                              27 jaar                 2e ronde             1e kindje         NOD 08 juli
Joyce                                     25 jaar                 2e ronde              1e kindje         NOD 09 juli
an1974                               34jaar                  2e ronde         2e kindje         NOD 09 juli
Bloemetje                     22jaar                 3e ronde           1e kindje        NOD   9 juli
Mariska 0808               21jaar                    2e ronde              1e kindje           NOD 12 juli
j_m_v_20                           22 jaar                 2e ronde             2e kindje           NOD 15 juli
21052007                       25 jaar                 2e ronde             2e kindje         NOD 19 juli
Wachtende:
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni

Zwangeren :
Yasmine, 24 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje
Karin, 29 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje, uitgerekend rond 4-2-2009, intake VK + 1e echo op 7 juli
Vlinder, 24 jaar, 1e ronde zwanger 1e kindje, uitgerekend rond 9-2-2009, 1e echo: 1-7 en intake 2-7

En weer even aangepast, want ik ben met de 2e ronde bezig. Nou ja, bezig... We zien het wel!

Merk wel dat ik ga rekenen. Tegelijkertijd met het afronden van het ene schooljaar, zijn we druk bezig met de voorbereidingen van het nieuwe schooljaar. "Wil je een mentoraat examenklas?" "Uh, nou, ik heb liever de voorexamenklas, daar heb ik meer mee". Terwijl ik eigenlijk bedoel "nou, geen eindexamenklas, want dan hoop ik al lang en breed weer zwanger te zijn/te bevallen!"

Haha, bij de eerste dacht ik hier totaal niet over na. Bij de tweede al wat meer en toen dacht ik vooral: beter niet in februari, want dan is iedereen al jarig en dus is zoonlief geboren in februari, op de verjaardag van zijn opa. 4 dagen na de verjaardag van zijn andere opa en vier dagen voor de verjaardag van zijn moeder.

Nu betrap ik mezelf dus op nieuwe rekenmomenten. Hoe zou dat komen? Bij de eerste dacht ik alleen maar dat ik gewoon z.s.m. zwanger wilde zijn...

Hoe is het met jullie vakantieplannen? Gaan er nog dames wilde dingen doen?

@ Rian: heftig zeg, je zusje zwanger.

@Karen: hoe is het met de misselijkheid?

@ iedereen: lastig zeg, om alle verhaaltjes bij te houden van iedereen. Ik reageer zo maar wat in het wilde weg geloof ik, anders moet ik aantekeningen gaan maken ;).   Ach, meelezen is ook al leuk!

hoi,

haha in het wilde weg reageren wens voor drie, vind het grappige uitdrukking, hihi.
ja, dat rekenen, dat gebeurd hier ook hoor, en mij maakt het niet zoveel uit wanneer het zou zijn, als ik maar gezond kindje kan krijgen.

liefs

Weet niet of linkjes plaatsen mag, maar The shape of a mother  is een geweldige blog waarin allerlei vrouwen vanover de hele wereld laten zien en vertellen wat het moederschap met hun lichaam doet. Je vindt er alle varianten terug. Brood- en broodmager, ronder dan rond, nul striemen, zebra's, hangende kwabben en wasbordjes en alles ertussen in.

Vond het zelf een verademing om te zien.... ben niet de enige Rubensvrouw ;)

wens voor drie,
wat een leuke site, zo zie je inderdaad dat iedereen er weer anders uitziet,
erg fijn om dat te zien,
nou dames, ik duik mn bedje in.

welterusten
x

missdreamer (efectief typertje) Ik had zelf ook wel een beetje hoop
maar helaas mocht het niet zo zijn
ik hoop dat we snel weer aan ronde 2 mogen beginnen
En bij jou ook ontzettend spannend zeg pfffff ik hoop het echt zo voor je
Ik leef echt helemaal met je mee
succes bij de dokter ben erg benieuwd

hoi breezergirl en mama 2006
zo te zien heeft leeuwtje jullie al bij de lijst gezet
lief van je leeuwtje dank je

Ester ik had ongeveer 1,5 week voor mijn nod dat ik dingen begon te krijgen kramp in buik meer plassen borsten gevoeliger.En ongeveer op de dag van nod begon ik moe te worden en kon ik echt heel veel slapen als ik zou willen zo voelde het dat zeg maar en duizelig in mijn hoofd en de kramp bleef maar.Dat was allemaal zo raar en ik kreeg voor dat mijn ongi kwam zeg maar heb ik ook echt een knap gevoelt heel raar leek wel een luchtbel die klapte zeg maar was zo raar en drie dagen daarna kreeg ik dus bloed en pijn in mijn buik echt super erg en een grote bonk kwam naar buiten op de wc.Die knap realiseerde ik me later pas toen ik terug dacht wat ik nou allemaal heb gevoeld.Toen dacht ik daar in eens aan dat ik in bed lag en wilde net gaan slapen toen voelde ik het dus.maar ja ik ga er niet te veel over na denken meer want dan word ik alleen maar verdrietig ik ga nu gewoon vrolijk door naar ronde 2

Rian wat een heftige dag heb je meegemaakt zeg
Voor je zusje helemaal ik vind het wel knap van haar dat ze er gewoon voor wilt gaan
En ontzettend lief dat je haar zo opvangt
Ik hoop voor jullie dat jullie snel samen zwanger zijn
wist je zusje wel dat je ook bezig was om zwanger te worden?
En ik hoop ook dat de vader van het kindje een beetje gaat bijdraaien
en dat hij er toch voor je zusje wilt zijn en  de baby  
Of heeft je zusje nu zoiets van je bekijkt het dan ook maar kan me namelijk goed voorstellen dat ze het er erg moeilijk mee heeft

wens voor drie  
Ik was  ook aan het rekenen geweest hoor ik heb een  dochter  van januari mijn vriend in februari en dacht dan zou het wel leuk zijn om een kindje in de zome rte krijgen of lente.maarja de kriebels waren al zo erg aanwezig dat we maar eerder begonnen zijn hihi.Dus nu hebben we zoiets het maakt niet uit maar we hebben het zeker gedaan gerekend.Nu heb ik zoiets het komt wanneer het komt
En wij gaan niet op vakantie hebben net een nieuw huisje gekocht dus zijn nog een klein beetje bezig in huis kleine dingen doen.We gaan gewoon lekker dagjes weg deze zomer.

nou meiden trusten
oja morgen gaan we met z'n alle naar de dierentuin en daarna voetbal kijken dus word en drukke dag morgen

Hey Dames

Ik weet het niet meer hoor.
De ene dag denk ik van, ik ben gewoon zwanger ik voel het.
Andere dag denk van nee. hou je nou maar rustig anders wordt het een teleurstelling.
Ik had gisteren mijn urine bij de huisarts ingeleverd omdat ik een zeurende pijn heb in mijn onderbuik en ik moest vaak plassen en gisteren brande het ook een beetje, en mijn urine was troebel met vlokjes ( dat is bij mij een teken van blaasontsteking).
Maar ik moest bellen voor de uitslag, zei mijn huisarts nee je hebt geen blaasonsteking er waren geen onstekingen te ontdekken.
Ik dacht dat kan niet ik moet blaasonsteking hebben.
Nou hoop ik natuurlijk dat de zeurende buikpijn iets te maken heeft met een zwangerschap.
Maar met mijn eerste kindje heb ik ook geen zwangerschapkwaaltjes.
Nou ja 20 juni NOD, ik denk dat ik die dag ook maar ga testen, ik kan niet langer wachten!!
En hoop dat de test natuurlijk positief is

Bedankt voor jullie luisterend   oor !!

Terug
Bovenaan