mei stopper?? deel 2

dank je wel lieve meiden,
Ja ik denk dat de ooievaar een voorteken was.
Maar goed, smetterling haar man heeft er 8 (!) gezien. Dus dat is voor alle klussende, wachtende en geduldige mama's to be!!
Ik hoop voor jullie allemaal dat het snel raak is.. doel is alle meistoppers in het onderste zwangerenlijstje toch?

fijn weekend allemaal
mama van marijn

mama van marijn: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vergeet niet nog even heeeeeeeeeeel veel meer glitters te strooien! want die kunnen we altijd gebruiken!
en wat die ooievaar betreft, ik heb er dinsdag EN donderdag 1 gezien, dus hoop dat het helpt....
Als ik geen vakantie had, had ik er waarschijnlijk iedere ochtend wel 8 gezien, die zitten op de lantaarnpalen achter ons kinderdagverblijf van 7 uur tot 7.15 uur. Net zo'n verzamelplaatsje voor die beestjes dan, hahaha. Maar als ik ze weer zie, zal ik ze jullie kant ook eens op sturen, want als ze nu voor mij nog niet geholpen hebben, zal ik voor mezelf iets anders moeten zoeken....
Ik had trouwens van een vriendin een heel lief gelukspoppetje (babytje) gehad. Beetje symbolisch zeg maar. Vond ik erg lief van haar. (zij weet dus wel dat we er mee bezig zijn.)

en bloemetje, leuke pup zeg, ik heb de foto gezien

@ Mama van Marijn: van harte gefeliciteerd! Dat is even leuk!

En @ alle andere "nieuwe" zwangeren: jullie ook van harte.

Het lijstje groeit hard zeg. Manlief en ik hadden het er van de week over. "Hoe lang zou het dit keer duren?" Mijn verwachtingen zijn niet zo hooggespannen wat dat betreft. Ik heb het nog eens nagekeken, maar bij onze eerste was geloof ik in de 10e ronde raak en bij de 2e in ronde 14 of 15. Nu zitten we pas in ronde 3. Iets in mij denkt dat het nog wel even kan duren. Theoretisch gezien zou het allemaal heel snel kunnen hoor, we zijn genoeg samen ;).

We hebben deze weken vakantie: heerlijk! Vandaag waren de kinderen een dagje bij opa en oma en zijn wij samen gaan winkelen. Voor ons zelf nauwelijks kleren gekocht, voor de kinderen des te meer. We hadden ook veel cadeautjes nodig en we zijn al met al goed geslaagd.

Vanavond hebben we ook nog een film zitten kijken. The Queen met Helen Mirren. Stond al lang op mijn "deze wil ik graag zien-lijstje", maar het kwam er maar niet van. Nu dus eindelijk wel. Goede film!

Volgende week gaan we nog een midweekje weg. Met goede vrienden samen in een huisje in Nederland. Nu nog even mooi weer erbij, kunnen de kinderen mooi veel buiten spelen. En wij ook.

Voor iedereen veel succes en hopenm dat het rode lijstje hard groeit!

hey dames....

ik ben hier nieuw... en zag meteen de naam van dit forum... mei stoppers... ik ben ook begin mei gestopt met de pil en ben nu zoals jullie het noemen met mijn 2de ronde bezig......

vind het wel telkens weer spannend...

sinds ik gestopt ben met de pil voel ik de eisprong heel erg... tenminste ik denk dat het de eisprong is.. aangezien de pijn rond de 14 dagen na mijn menstruatie is... voel dan lichte en soms ergere steken links of rechts in de onder buik... schrok me rot de eerste keer...

eerste maand was cyclus van 26 dagen... als ik daarvan uitga is mijn NOD deze maand op 26 juli.... spannend....

groetjes joyce

Hoi Joyce, welkom hier. Tis hier altijd gezellig....dus
volgende week dus voor jou een spannende week. We volgen t allemaal op de voet hier...succes

Leeuwtje: die ooievaars zou dan goed nieuws moeten zijn toch? hahaha...lijkt me wel lachen als dat echt zo uitkomt zeg. Maanstenen, ooievaars...sommige dames halen straks alles in huis...

nou ik ga zo lekker naar huis, heb nachtdienst gehad en ga lekker slaaaaapen....zzzzz

m'n eerste nachtdienst weer sinds we zwanger zijn. M'n wederhelft werkt ook waar ik werk en hij heeft wat nachtdiensten van me gedaan, dat scheelde weer....maar nu moest ik er toch echt zelf aan geloven....t viel eigenlijk wel mee, maar ben wel heel moe nu, daar heb ik meestal niet zo'n last van....nou ja...

fijn weekend dames en een knuf van mij

Terug
Bovenaan