mei stopper?? deel 2

hoi,

ester, ik denk ook dat als je ontsteking in je lichaam hebt, dat je je dan niet zo fit voelt, dus er is vast niets aan het handje, en twee weken voor nod is inderdaad best vroeg om wat te voelen. maar ja, wie weet.

mooie dromen, 31 en oud gezien worden? is net een mooie leeftijd vind ik.
maar ach, iedereen heeft commentaar op anderen. lekker genieten. hihi, en commentaar het ene oor erin, het andere er weer uitlaten.

rian, inderdaad best heftig inderdaad. lijkt me niet makkelijk voor je zusje, maar wel ontzettend knap dat ze het kindje wil houden. en zou erg fijn zijn als het bij jullie deze ronde ook raak is, gezellig samen zwanger zijn. blijft ze ook na bevalling bij jullie? of weten jullie dat nog niet, lijkt me wel moeilijk.
je moet het trouwens niet vertellen als je niet wil hoor.
en erg lief van je, dat je zo voor je zus klaar staat. ze heeft een zus uit de duizend denk ik.

liefs

Hallo Allemaal,

Wat een berichten zeg. Echt veel !! En weer een aantal nieuwe, leuk. Welkom !!

JMV wat balen zeg allemaal. Kan me voorstellen dat het erg frustrerend is. Hopen dat het de volgende keer beter gaat.
Bloemetje: fijn he, als je leuke reacties krijgt op je nieuwe huis ! Veel succes ermee !
Mooie dromen: heel veel beterschap gewenst. Gauw weer aansterken, kun je weer klussen
Wat hyves betreft, daar sluit ik me liever niet bij aan. Er zijn namelijk veel bekenden van mij die ook hyves hebben, maar niemand weet dat wij bezig zijn. Dat wil ik ook graag zo houden, des te groter de verrassing als het zover is. Het lijkt me wel leuk om contact te blijven houden, ook als je zwanger bent. Om bijvoorbeeld te horen hoe de zwangerschap verloopt en de bevalling, enz.

Hier is trouwens alles nog rustig. Nog geen voortekens van RD’s. Ik heb gehoord dat je bij het stoppen met de pil de klachten terugkrijgt die je daarvoor ook had. Ik mag het niet hopen, want dan ben ik waarschijnlijk weer een aantal dagen hondsberoerd, als het tenminste nog komt, haha.

Ik heb nog steeds wel last van een opgeblazen gevoel en ben snel moe (maar dat kan ook niet anders, heb de laatste weken niet voor 12 uur in bed gelegen)

Ik ga nou gauw maar weer stoppen, heb vanavond mylene party en ga eerst nog effe douchen.

Morgen weer fijn voetbal kijken, maar zal proberen om eerst weer effe deze site te checken.

Fijne avond allemaal.

Hoi j_v_m 20

Zou ik misschien ook op de lijst kunnen,

Mama2006
27 jaar
2e kindje
1e ronde
NOD 20 juni

Alvast bedankt mama 2006

Zet mij ook maar op de lijst :)

22 jaar
1e kindje
1e ronde
NOD  29 juni

Hey meiden,

breezergirl en mama2006, ik heb jullie ook even toegevoegd en me eigen aangepast (stond nog op ronde 1, foutje!)

En nu al 3x op 29 juni zeg, drukke dag!

Dit is de laatste versie!
JUNI 2008

Blondje83                            25 jaar                 1e ronde          1e kindje        NOD 20 juni (als het goed is)
Mama2006                        27jaar                   1e ronde           2e kindje       NOD 20 juni
Mooie dromen               31 jaar               1e ronde           1e kindje         NOD  21 juni
kakkie                                    24jaar                 2e ronde         1e kindje         NOD ?????
Tijgetje                                  35 jaar                2e ronde             1e kindje           NOD 23 juni
mama_marieke           22 jaar             1e ronde               3de kindje       NOD 26/28 juni?
Leeuwtje                       24jaar                2e ronde           1e kindje       NOD  27  juni (als het goed is)
Schmetterling               23 jaar               2e ronde          3e kindje            NOD 29 juni
Rianne                                   26 jaar               2e ronde           2e kindje           NOD 29 juni (ongeveer)
Breezergirl                       22 jaar                 1e ronde           1e kindje            NOD 29 juni

JULI 2008

Jajo                                     29jaar              1e ronde             2e kindje        NOD   01 juli
Ester                                       27jaar               2e ronde            1e kindje           NOD    1 juli
Willemijn                                33jaar                1e ronde                2e kindje        NOD      2 juli
Snoopy                                    35jaar                2e ronde                1e kindje        NOD 03 juli
Daan                                       26 jaar                 2e ronde           1e kindje           NOD 04 juli
Sunlover                     33jaar                 1e ronde           1e kindje           NOD    04 juli
Luus                             29 jaar           2e ronde          3e kindje         NOD 07 juli
Wens voor 3                   30jaar                 1e ronde           3e kindje      NOD   07 juli
knorretje                              27 jaar                 2e ronde             1e kindje         NOD 08 juli
Joyce                                     25 jaar                 2e ronde              1e kindje         NOD 09 juli
an1974                               34jaar                  2e ronde         2e kindje         NOD 09 juli
Bloemetje                     22jaar                 3e ronde           1e kindje        NOD   9 juli
Mariska 0808               21jaar                    2e ronde              1e kindje           NOD 12 juli
j_m_v_20                           22 jaar                 2e ronde             2e kindje           NOD 15 juli
21052007                       25 jaar                 2e ronde             2e kindje         NOD 19 juli
Wachtende:
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni

Zwangeren :
Yasmine, 24 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje
Karin, 29 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje, uitgerekend rond 4-2-2009, intake VK + 1e echo op 7 juli
Vlinder, 24 jaar, 1e ronde zwanger 1e kindje, uitgerekend rond 9-2-2009, 1e echo: 1-7 en intake 2-7

1x vol onderwerp, dat wordt nog wat met ons hihi. want zwanger zijn alleen duurt dus al 9 maanden en we zijn nog niet eens zover! (nouja, behalve karin en vlinder dan en de rest misschien...)

ik kan even niet op iedereen reageren hoor, ben de helft van wat ik allemaal gelezen heb al weer kwijt. 1x per dag is tegenwoordig ook al niet vaak genoeg meer om bij te lezen

welkom alle nieuwe onder ons, gezellie

En vlinder, wat een leuke reacties zeg, dan ga je vanzelf nog harder stralen he
Rian, vind het erg lief hoe je met je zus omgaat. ik heb zelf geen zus dus kan er niet over meepraten, maar dat ze zo'n zus als jij nu hard kan gebruiken is wel duidelijk.

missdreamer en Tc, weten jullie trouwens al iets????

jullie houden ons wel erg lang in spanning zeg!

Grrrrrrr had even niet door dat het vol was....ik maar typen en typen en kon niks plaatsen. Lang leve copy paste:

Dames, ook zo'n heerlijk weekend gehad?
Hier wel...zalig.
De RD's laten op zich wachten, vandaag 2 weken over tijd. Ik ga morgen de dokter maar even bellen...afgelopen vrijdag getest die was zoals ik typte negatief dus ik durf niet meer te testen hoor. Zaterdag leek het (weer) of het elk moment los kon barsten maar nee hoor. Zo voelde ik me ook toen ik voor het eerst zwanger was, maar goed dat zegt dus blijkbaar helemaal niks. Hormonen razen wat af...

Nieuwe dames...>WELKOM!

Mama van Marijn, jij zit ook met die tikkende klok, ik ook hoor. Wij geven het een jaartje, dan ben ik 36 als ik beval dat vind ik nog wel mooi. Daarna is het 'gewoon' jammer (zeg ik dapper)

Mooie dromen, nog even afwachten dus tot zaterdag...spannend he!
Balen, zo'n griep! Het heerst wel weer enorm hoor...
Je vraagt welke testen we gebruiken, ik heb ze allemaal al gehad. Volgens mij maakt het ook weinig uit! Ze waren namelijk allemaal negatief :)

Bloemetje, hihi...tijdens je ongi namen bedenken...dat noem ik nog eens vroeg erbij zijn. Ook wij zijn al aan het denken, haha...wij hebben juist leuke meisjesnamen dus misschien kunnen we uitwisselen   :)

An1974, leuk...een dakkapel! Dan krijg je lekker wat ruimte erbij. Iedereen is aan het klussen (i'm not talking about sex now) om die kamertjes vrij te krijgen...

Willemijn, ik zou inderdaad gewoon doorklussen en je niet te blind staren op die testen! En volgens mij moet je gaan wachten vanaf het moment dat je NOD zou komen...ik zit er al een tijdje.

Esther27..ik herken het allemaal! Niet zozeer al die 'kwaaltjes' maar wel het grote onbegrip over je eigen lichaam. Zou het dit, zou het dat? Niet te veel mee bezig zijn neem je je dan voor...helaas werkt dat niet zo!!!!

Mama2006...het klinkt alsof je al zwanger bent, spannend meid!!!!!!!!!!

Vlinder...ahhhhh wat een leuke reacties, geweldig! En je maakte je nog wel zorgen hoe ze zouden reageren, of was Karin dat nou? SOrry...ben het even kwijt.
Leuk idee, van dat shirt! Ik wil voor mijn zoontje een shirt laten drukken 'wat stoer, ik word grote broer' of zo... :) Als het ooit nog zo ver komt...zucht.......ik wil zekerheid!

jmv20 Jeetje meid, bij jou dan toch doorgebroken...wat rot!!!!!!! Ik leef met je mee, had mijn hoop toch op jou gevestigd hoor. Hou je taai meid, natuurlijk 'nieuwe ronde nieuwe kansen' maar we willen het allemaal zo graag!!!!!!!!!!!

Karin, geweldig he..die boeken van Daphne Deckers...ik heb ze ook allemaal ! Erg herkenbaar, super!
Wat rot dat je je even naar voelde. Ook al is het met een goed doel, je kunt er echt ellendig van zijn.
En inderdaad...ieder huisje heeft zijn kruisje en ieder zijn verdriet. Tuurlijk kan het altijd erger, maar dat zegt niet dat jij geen verdriet mag hebben!

leeuwtje, nog geen nieuws hier. Ik heb de afgelopen weken van alles gevoeld en nu voel ik helemaal niks. Geen buikpijn, raar gevoel...niks...vreemd..

Nou, ik heb mijn best gedaan...niet zoveel meer typen hoor jullie, mijn vingers zijn blauw!! Ik lak altijd mijn nagels en ga dan typen, drogen ze lekker snel. Effectief typetje ben ik he.... *grijns*

Fijne avond allemaal!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan