mei stopper?? deel 2

Mama2006, mis ik wat? Zijn je RD's er al? Je zit toch op het wachtbankje met mij? Of heb je het idee dat je niet zwanger kan zijn?

Bloemetje, fijn nu echt een nieuwe start in je huis, enne fijn dat je deze keer de eisprong doorhad!   Je zal nu wel hard aan het klussen zijn, hihi.

Ester, balen zeg, maar kan het geen afscheiding geweest zijn? En inderdaad een cyclus zoals van mij is ook niks hoor, zit elke keer 1.5 maand te wachten voor je wat weet. Nou, sterkte!!

Temperatuurverhoging is na je eisprong, want je bent dan volgens mij te laat om te klussen, maar weet wel dat je gewoon een eisprong hebt.

Vlinder, nog geslaag voor leuke positiekleding?

Hier nog niks, ja, sorry..gelig slijm, maar niks anders dan anders, wel nog steeds zeurende buikpijn dacht net dat ik ongi werd maar nee....dus ik weet het niet. Als er dinsdag nog niks is ga ik eens testen. Ja...ik ben iemand die dat heeel lang kan volhouden om het niet te doen, als het nu wel zo zou zijn ben ik wel al 7 weken verder door de cyclus!

Nou meiden, fijne avond!

Leeuwtje, Wen, Schmetterling en Breezer, komen jullie me gezelschap houden op het wachtbankje????

@mooiedromen

Nee,de RD zijn nog niet gekomen.
Maar weet haast wel zeker dat ik niet zwanger ben, heb al 3 testen gedaan natuurlijk negatief.
De eerste 2 waren te vroeg  en de laatste was vanochtend en die lijkt me niet te vroeg.
Na 10 jaar pil gebruik had ik   een gem cyclus van 32 en nooit 1 maand overgeslagen, nu heb ik maar 1 jaar de pil geslikt na de geboorte van mijn dochter en lijkt mijn cyclus dus   helemaal van slag.
Of ik maak traag het hcg hormoon aan.
Heb met mezelf afgesproken om zaterdag nog 1 test te doen voor de zekerheid, (mocht ik voor die tijd niet de RD te zien krijgen), en dan hou ik er mee op en ga ervanuit dat mijn lichaam aan het ontpillen is!!
Wat goed dat jij zolang kan wachten, ik dus niet
Hopen dat de RD zich niet laten zien en je dinsdag een positieve test hebt.

Trouwens voor  alle dames die bijna op het wachtenbankje zitten, succes met wachten, hopelijk geen RD's in aantocht

Mooiedromen:

Ik hoop dat we met straks met zijn allen ook naar het zwangeren bankje kunnen. Zou wel heel super zijn.

Goedemorgen allemaal,
hier niet zo heel veel nieuws. Nog steeds ongi. Hopelijk uiterlijk tot morgen. Daarna weer lekker klussen . Zal wel heel leuk zijn als het deze maand lukt, we vertrekken morgen naar Barcelona voor een kleine week. Een vriendin van me gaat daar trouwen met haar Spaanse man. Zou leuk zijn als onze derde spruit daar wordt gemaakt .... hahaaha.
We zullen zien.
Maar het is ook moeilijk om weg te gaan. Voor het eerst dat we zonder kinderen vertrekken. Mijn ouders komen bij ons in huis voor een weekje en passen op. Maar toch, ik ben nogal een moederkloekie, dus ik zal ze wel missen. MMMM altijd moeilijk.
Maar ik heb ook heel veel zin om lekker samen naar Barcelona te gaan. Romantisch !!!
Dus tot volgende week allemaal, veel succes met wachten, klussen of testen. Hopelijk met veel positieve resultaten,
liefs mama van Marijn

Hallo bloemetje

Wat fijn dat je je eisprong voelt, dus klussen maar.
Ik weet bijna zeker dat ik 21 juni mijn eisprong heb gehad. Dat wil dus zeggen dat ik een cycles heb van 28 dagen deze maand en dat ik dan al vanaf 5 juli kan testen. Ben ik eindelijk weer helemaal regelmatig ongesteld.
Dat is volgende week al. Ik ga dan denk ik ook direct een test doen dan.
Dadelijk even naar de stad, iets leuks voor mijn zwangere vriendin kopen.

Mijn opgeblazen gevoel wat ik had is weg. Heb wel krampjes in mijn buik. Ik ben ook zo snel moe. Ik zou volgens een berekening vandaag mijn innesteling hebben. Het liefste hoop ik dat ik daar een beetje bij bloed dan weet ik dat er iets aan de gang is.

Succes met de tuin en allemaal een fijn weekend alvast.

Mamma van marijn: geniet van de week barcelona met zijn tweetjes. Ik kan het me wel voorstellen dat het moeilijk is om de kids thuis te laten. Maar ze zijn in goede handen en krijgen denk ik meer dan genoeg aandacht van opa en oma, toch? Is voor de kids dan ook een beetje vakantie.

Allemaal veel klus/wacht/zwanger plezier.

liefs joyce

nou bloemetje......zet 'm op..... !!!

mamavanmarijn... heel veel plezier in barcelona en succes natuurlijk!!! wie weet zijn spaanse gronden vruchtbaar!!

wat fijn joyce dat je van je cyclus op aan kunt nu... ik ga voor je duimen!!!
en natuurlijk voor iedereen op dat wachtbankje!!!

ik snap er niks van, maar hier is nog steeds geen rd tje te bekennen.........helemaal niks..... en het voelt echt zo.....zo stom... heb ik nog nooit meegemaakt.....

fijne dag allemaal!!!

Terug
Bovenaan