mei stopper?? deel 2

Komen moeders voor moeders dan met een bestelbus met groot logo voorrijden??
Als het eenmaal zover is zal ik me er ook eens in verdiepen. Ik neem aan dat je je urine moet verzamelen. Dan moet je wel veel thuis zijn denk ik. Anders verdwijnt toch alles in de wc op het werk?
Nou, hier nog geen rd's.. Vroeger cyclus van 31 dgn en het is nu dag 30. Begin het nu wel spannend te vinden. Maar ja het is nog maar de 1e cyclus na stoppen met de pil he.

O ja ik las je vraag Bloemetje,
Volgens mij meten die ovu testen de hoeveelheid LH in de urine. Er is een LH piek vlak voor de ovulatie. Dan krijg je dus een vette streep. Maar je hebt de hele cyclus wel wat LH in je urine, dat zal ie wel hebben gemeten.

sirion welkom hier!!! zoals je ziet hebben we een heel vruchtbaar forum momenteel dus hopelijk ben ook jij snel aan de beurt!!

Wat betreft MvM, je kunt zelf kiezen of je de bussen buiten zet en ze ze afhalen of dat je ze zelf bij de lokale buurtverzamelaarter brengt, in mijn geval mag ik ze bij haar zo achter de schuur zetten en dat is zo gepiept, en die emmers stop je lekker in een blokker tas en klaar weer.

Ook al werk je dan vinden ze het nog fijn om de urine te hebben, in je ochtend urine zit nl de meeste hcg en ze hebben liters en liters nodig om maar heel weinig hcg te verkrijgen dus ze zijn letterlijk blij met alles..

en ik denk maar zo..... ik ben een van de gelukkigen die snel zwanger mag worden, en als ik dan een ander kan helpen die niet zo veel mazzel heeft dan doe ik dat graag!

hoi sirion
welkom gezellig nog een dame erbij

En over mvm ik  heb er ook aan meegedaan toen ik zwanger was van mijn dochter
en wil het zeker weer doen
Ik had gewoon maling aan of de mensen zagen dat de flessen kwamen dan weten ze gelijk genoeg hihi
Maar kan me best voorstellen dat je het geheim wilt houden en dat niet iedereen hoeft te weten dat je in bussen zit te plassen en dat je zwanger bent
tenslotte wil je het toch afwachten en later pas vertellen
Maar mvm probeed altijd er echt wel rekening mee te houden dat er niets word gezien en daar kan je het samen met ze over hebben
meestal kom je er wel uit hoe je dat gaat doen en zo niet dan houd het natuurlijk op
maar ze komen hier waar ik nu woon met een rode bus
en er zit geen stikkers of logo op van mvm
gewoon een normale bus niets verdachts ofzo
en in waar ik hier voor woonde hadden ze een witte maa rook niets verdacht gewoon normaal.Dus denk dat ze per regio een verschillend busje hebben
maar zo als ik weet zit er geen reclame of iets op

bloemetje zo te horen is het erg spannend bij jou pfff
leef helemaal met je mee
hoop echt dat je gevoel gelijk heb
en dat het raak is ik duim voor je

breezergirl hoe gaat het bij jou?

missdreamer hoe is het met jou is je rd al gekomen of ben je toch zwanger?

Sirion
Welkom!!

Bedankt allemaal.
Heb de test gister niet binnengekregen dus wacht het vandaag even af. Zodra ik hem binnen heb ga ik testen. De ongesteldheid neemt nu voor mijn gevoel al af terwijl ik vanmorgen wel meer kramp had. Ben straks blij als dat ding door de bus valt. Ben ik hopelijk van die onzekerheid af.
Ik laat het jullie snel weten!!!

hey meiden

even snel berichtje vanuit m'n werk (heb even pauze)
Eerder echt geen computer gezien (sinds vrijdag)

helaas waren vrijdagavond heel laat de rd's er  dus helaas erg balen. Wel mooi weer na 28 dagen, dus ik zit wel goed in schema en had de ei-sprong dus goed gevoeld. weet ik dat ook voor deze nieuwe ronde. Alleen de hel was echt losgebarsten, vandaar dat ik waarschijnlijk zo misselijk ben geweest vooraf enzo. Ik moest echt het hele weekend iedere 2 uur naar de wc (sorry dames) Nu wordt het weer iets beter, maar ik vermoed dat ik er toch weer 7 dagen "plezier" van heb.
zo, hou ik jullie ook niet langer in spanning. Ik kan dus van het wachtbankje af, mijn nieuwe NOD is dan 25 juli. hopelijk dan meer geluk. Is ook wel leuk om nog zwanger te zijn net voordat ik 25 ben (een week later) hahaha

ga even bijlezen en pas het schema later nog wel aan.

meiden, veel klusplezier allemaal en suc6 met wachten enzo

liefs leeuwtje

He hallo,

Hier nog geen RD te bekenen, vind het wel spannend... nog niet getest... ga ik denk ik vanavond doen, als er dan nog niets is.

Breezergirl.. als je vandaag nog geen test hebt zou ik er 1 kopen in de winkel, daar krijg je dezelfde uitslag op aangezien..............HEEL VEEL SUCCES!!!!

gr Jajo

oja, wil iemand mij op het wachtbankje zetten..

hallo breezegirl

toen ik zwanger was van mijn dochter was ik de eerste 2 maanden een beetje ongesteld, was wel anders dan anders en dacht dus ook dat ik niet zwanger was toen ik de ego kreeg was ik al bijna 10 weken!!

dus hou hoop!!suc6 met het testen

kan iemand mij in de lijst zetten?
mijn nod is 22 juli.

bedankt alvast

Terug
Bovenaan