mei stopper?? deel 2

Hallo Meiden,

Wat leuk, weer een aantal zwangeren erbij. GEFELICITEERD ALLEMAAL !!!!
 Het gaat echt snel hier!!!!! Hopelijk geld dat voor iederen !!!!!!

Breezergirl: Balen zeg, dat nu de test negatief is. Ben je al helemaal in de wolken en dan krijg je zoiets. PFFF. Bah. Sterkte ermee.

Bloemetje: Heel veel succes met wachten. Als ik de klachten zo hoor, zou je zeker denken dat je zwanger bent. Ik hoop het voor je !

Hier gaat alles goed. RD's zijn weer weg en we kunnen dus weer klussen. We willen deze maand proberen om, om de dag te klussen. Ook ga ik zo bij Sensitest een pakketje bestellen. 12 ovulatietesten en 3 zwangerschapstesten.   Heb ik die al vast in huis. En is nog goedkoper als gewoon in de winkel.

Nou meiden, heel veel succes met wachten en natuurlijk ook veel plezier met het klussen. Tot gauw.

Groetjes Blondje

hey meiden

nou, ik ben bijgelezen hoor, als je toch even 4 dagen weg bent......pfff
allereerst natuurlijk alle zwangeren hartelijk gefeliciteerd!!! Echt super! En hopelijk zijn we inderdaad allemaal uiterlijk oktober zwanger.

@breezergirl, echt balen zeg.....

en ben even kwijt wie het vroeg, volgens mij bloemetje, maar ik ben altijd wel 7 dagen ongi, waarvan de eerste dagen heel erg, maar lang niet zoals nu. Heb er een beetje vreemd gevoel bij dus ook. Ik ga gelukkig altijd wel positieve uit, dus mijn lichaam heeft nu echt grote schoonmaak gehad, haha. Maar het idee dat het misschien wel komt doordat het iets was zet ik zo snel mogelijk opzij. Dan zou dat wel heeeel toevallig zijn als dat op mijn NOD was....

Hopelijk volgende ronde meer geluk, net als iedereen!!!
Want 4 is al een mooi getal, maar ik had 6 gezegd dus er moeten er nog een paar bij voordat Karin terug is van vakantie!

liefs leeuwtje

hoi,

leeuwtje, haha, ik hoop dat ik de vijfde mag zijn.
ik had vorige maand ook het idee dat er wat was, ongi was veel hefitger, meer slijm erbij en was ook twee dagen eerder.
en ja deze keer, ik weet het niet, moet ervan uitgaan dat niets word. kan het alleen maar meevallen. toch?

liefs

hi,

blondje,
de testen van sensitest, is handig he, en goedkoper, plus ze komen gewoon door je brievenbus. hoezo luxe? haha.
succes deze ronde.

xx

Hoi!

He wat balen zeg ester! Vol goede moed naar de volgende ronde en hoop voor jullie dat je dan meer geluk hebt!!

Bloemetje, ik heb van dat drukkende gevoel bij mijn schambeen, daar zit ook de baarmoeder. En als die oprekt voel je dat. Hoop dat je hetzelfde geluk hebt als ik!!!!
Ik weet niet hoe vaak ik heen moet, maar in ieder geval vaker dan in ned. En ik krijg ook meer echo's. Bij de 1e heb ik er geen 1 gehad en bij de 2e 1 termijnecho. Die arts vond dat de gezonheidszorg in ned slecht is. Ben ik het ook mee eens. Is heel anders hier. Hier word je niet direkt met een aspirine naar huis gesuurd, maar ze kijken gelijk verder. Ik vind het eigenlijk wel prettig. Hij zei nog, als er iets is dan zien we dat gelijk en kunnen er iets aan doen. In ned zien ze dat niet als ze geen echo's maken.
En ik  kan naturrlijk vaker ff gluren!! Vond die ene echo toen erg leuk, dus.....

Nou dames, fijne avond nog!!!!

hallo ester
nee je hebt niks gemist ben nog niet zwanger!!
hoop wel dat dat snel gebeurd

nu nog maar even van het mooie weer genieten

groetjes sirion

je mag bijna de hele dag wel achter de computer blijven zitten om bij te blijven,   dat is wel super dat er zoveel geschreven wordt. Ik wordt alleen wel heel erg nieuwsgierig naar iedereen maar misschien komen we daar over een paar maanden ahcter op de zwanger zijn pagina.  
Bloemetje, het klinkt allemaal wel heel erg spannend... maar dan  is het altijd zo lang wachten,  MAAR zoals het klinkt is het het wachten dubbel en dwars waard.  
Ik hoop dat mijn man een beetje vroeg thuis is vanavond dan gaan we  een test doen.... ben erg zenuwachtig, al sinds gistermiddag... erg he?!?!
Straks heb ik verkeeerd gerekend en wordt ik nog Ongi... nou ja we zien het wel en ik laat het jullie dan zo snel mogelijk weten.

gr Jajo  

schmetterling,
de gezondheidszorg, die vind ik hier nog meevallen, in belgie vind ik hem minder dan hier. haha, wat moet het dan zijn?
mja, hier ook drukkend gevoel in onderbuik, vaker naar toilet(plassen en ...)
ook heb ik het gevoel dat stoelgang wat anders word(sorry dames)
maar ja, we wachten gewoon af,

jajo, spannend, we wachten mee af.

liefs

Terug
Bovenaan