mei stopper?? deel 2

IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kon niet meer wachten tot mijn man thuis was, dus heb de test maar vast gedaan en hem gebelt (niet echt romantisch maar nog steeds erg leuk) nou op naar de volgende (Bloemetje??)
We gaan volgens mij zeker die 6 wel redden....
Misschien zet ik hier allemaal onzin neer en is het niet te volgen maar ik ben toch zo blij...
nou maar hopen dat het goed blijft gaan, maar ja daar moet je gewoon vanuit gaan...
Succes allemaal!!!!!!!!

gr Jajo

breezergirl wat rot voor je
ik hoop dat je er snel over heen bent
want dit is toch een behoorlijke klap
sterkte en wij denken aan je

leeuwtje wat balen voor je dat zo laat de rd's zijn gekomen
hoop dat je de volgende ronde meer geluk heb

jajo laat de rd's maar weg blijven
ik hoop op een positieve test voor je

joycer ja er gebeurd veel he als je ff net bent geweest er word hier wat afgepraat hihi
en je kan als je zwanger bent gewoon last van je borsten zelf krijgen
dus het is mogelijk.Ik had van mijn eerste ook pijn in mijn borsten (eerst onder mijn oksels) en niet mijn tepels ook nooit gehad.Mijn borsten voelde heel erg aan alsof ze weer in de pubertijd groei waren.Ja ik wist nog hoe dat voelde want was 19 toen ik zwanger werd.dus ja zo lang geleden was het niet dat mijn bosten in de pubertijd groei zaten.En na ongeveer 2 weken dat gevoel gehad te hebben voelde mijn borsten harden aan
en kreeg ik de week daarop grote harde knobbels in mijn borsten schrok er eerst van maar bleek dus mijn melkklieren te zijn geweest die begonnen te groeien.Ik had ook met 20 weken zwangerschap al lekkende borsten en liep ik al met compressors on mijn bh.

blondje heel veel klus plezier
hoop dat je deze ronde zwanger word

bloemetje als ik je zo hoor lijkt het er op dat het raak is
maarja we weten ook dat je lichaam je helaas heel erg voor de gek kan houden
ik hoop het zo voor je

Ik heb sins vandaag echt een ongi gevoel
en mijn onderrug voel ik ook rare dingen
dus denk dat mijn ongi er aan gaat komen
en dat is ook heel goed mogelijk
want normaal ben ik het ook in het begin van de maand
lekker afwachten dus

jajo,

van harte gefeliciteerd.
ooh wat leuk, hoe reageerde hij?

ik hoop dat ik de volgende ben, hihi.
ik voel me wel beetje zo, maar ja, kan ook inbeelding zijn.

liefs.

Hallo lieve meiden,

JAJO GEFELICITEERD MEID!!!!!

Weer eentje zwanger, zei het net tegen mijn vriend: de mei-stoppers nu al 8!!!!! zwangeren, terwijl als je naar de andere stoppers kijkt zijn het er veel minder, ik denk dat mei een vruchtbare maand is om te stoppen hoor!

Nou ik ben vandaag voor de echo geweest en wat is dat mooi om te zien zeg!
Het is ongeveer 2 cm GROOT nu!!! hihi, en we zijn ipv 9 febr, 5 febr al uitgerekend dus het is dus al iets ouder dan we dachten!
Verder ligt het intens diep, aldus de echoscopiste, tegen mijn rug aan... en heb ik eerst een uitwendige echo gehad (met volle blaas) maar later een inwendige (lege blaas) deze was veel duidelijker.
Het hartje konden we algoed zien, wat gaat dat snel zeg! en het bewoog zelf voor de camera!!! (het wilde zeker even showen dat ie er zat!).

Echt we zijn super blij met deze ervaring en de mooie kiekjes, morgen moeten we voor de intake, ben benieuwd wat voor info we krijgen, ik hou jullie op de hoogte!

Kus Vlinder

vlinder,
wat fijn dat de echo goed was, ooh heerlijk hoor,
was je mannetje mee?
lekker genieten hoor, je weet nu dat het goed zit. heerlijk.
slaap lekker, maar dat gaat nu vast wel lukken denk ik.

liefs

breezergirl.............wat balen zeg...........allemaal valse hoop, en dat is echt een domper.... nu maar hopen dat het de volgende ronde dan raak is... ik ga voor je duimen in elk geval!!!

jajo..........GEFELICITEERD!!!         je bent er vast nog helemaal van ondersteboven......... bij mij begint het besef ook nu pas te komen, ik was vanmiddag zelfs zenuwachtig toen de mevrouw van moeders voor moeders weer een test deed.............. ik dacht als het er nou maar wel twee zijn..........maar gelukkig was dat zo...

bloemetje.....wanneer ga je ons uit spanning halen?? ik duim me ziek voor je.....!!!

allemaal nog een hele fijne avond!

@breezergirl : Wat ontzettend k..... nou meid hopelijk heb je volgende maand meer geluk

@jajo Van harte gefeliciteerd, wat een geweldig nieuws. Ik hoop dat er snel nog meer zullen volgen ( maar het zijn er toch al een heleboel deze maand).

@bloemetje22 : Spannend, we wachten met je mee !!!

@mooiedromen : hoe is ie ?? E hoe gaat het met je broertje??

@1984vlinder : Altijd leuk zo'n echo , vooral om te zien dat alles goed is. Succes met het intake gesprek.

Weltrusten dames Mama2006

Hallo Allemaal

Jajo: van harte gefeliciteerd, tegek, lekker zwanger zijn. geniet ervan. ik zou ook niet gewacht kunnen hebben. vond je man het niet erg dat je al had getest?

Breezegirl: balen balen balen. echt klote voor je. Voel helemaal met je mee. kom op meid, we zijn er voor je.

bloemetje22: spannend he, ik voel ook vanalles. pijnlijke gespannen borsten aan de buitenkant. af en toe trekjes (beetje spierpijnachtig) in mijn onderbuik. en hele erge rommelende darmen. weet niet of het iets betekent. ik denk dat ik zaterdag mijn eerste test doe, volgens mij heb  ik namelijk deze maand cycles van 28 dagen. We zullen zien. En wanneer ga jij testen?

vlinder: kei leuk he die echo. Doet het geen pijn een inwendige echo?

JMV: misschien zijn die ongigevoelens wel iets anders!!! wie weet.

Schmetterling: je glitters hebben tot nu toe weer goed geholpen. Hoop dat het bij mij ook helpt. hoe ga je het tegen anderen vertellen? Heeft iemand nog leuke ideen voor de opa's en oma's?

Nou slaap allemaal lekker en tot morgen weer ergens. Ben benieuwd wie er dan weer zwanger is. hahaha.

liefs joyce

Terug
Bovenaan