mei stopper?? deel 2

haai lieve meiden,

even een kort berichtje van mij. nog geen ongi te bespeuren hier. ik voel ook helemaal niets wat mijn ongi gaat inluiden. echter ik voel me ook niet zwanger, misselijk ed.
Dus ik hoop dat ik tot zondag niet ongi wordt en dan een testje kan doen.
krijg nu toch wel de kriebels moet ik zeggen ..... misschien is het dan toch wel raak? of niet??
tot snel weer
mama van marijn

Hoi,

Dames, ik kom jullie eventjes een fijn weekend wensen, na het weekend ben ik er weer.

eventjes paar daagjes rust.

Dus dan weer meer over me.

Geniet van jullie weekend!! jullie verdienen het allemaal :)

liefs

hey meiden,

@wen, ik herken het precies. mijn NOD is 2 dagen voor die van jou. Ik dacht eerst, ach we zien wel, anders is de teleurstelling zo groot als het niets is. Maar ik heb nu niet vrijdag, maar volgens mij zaterdag mijn eisprong gehad en we hebben vrijdag nog geklust (we plannen dit ook niet precies hoor, moet wel leuk blijven)
Nu heb ik begrepen dat innestelling 5 tot 8 dagen later is?!

Nou in ieder geval heb ik sinds woensdagavond echt enorm zere borsten en mijn tepels zijn nog wat erger. Ze kunnen bijna niet aangeraakt worden zeg maar, of je moet echt duwen, dan doet het ook niet zo zeer. Ook pas ik nu ineens mijn bh's niet meer. Dan denk ik, ach heb vakantie, vast teveel gesnoept en weinig gedaan. Maar toch....van 1 weekje?!
hoe ik het me ook voorgenomen had, ik ga nu al twijfelen..... en ik kan pas over een week testen

verder rommelt mijn buik ook behoorlijk, maar dat zijn denk ik toch echt mijn darmen.

we gaan eerst nog midweekje ameland (komende maandag t/m vrijdag) dus dan zaterdag maar eens een testje doen als dat dan nog nodig.... Heb ik in ieder geval wat afleiding. maar volgens mijn vriend moet het wel zo zijn, want zoals hij dat zegt: "je t**ten worden echt niet normaal groot" (en eigenlijk heeft ie gelijk....)
Dus nu hij ook nog zo praat, wil ik het alleen maar meer NU weten.

Zou leuk zijn als we met mijn verjaardag over 2 weken leuk nieuws hebben voor de opa en oma's. Hebben gisteren namelijk ook te horen gekregen dat de tweelingbroer van mijn vriend gaat trouwen, dus die vroegen al wanneer wij gingen volgen. Nou, voorlopig niet dus....wij willen eerst kinderen! Dat vinden wij prioriteit. hihi, wat zal die familie verbaasd zijn. (en mijn familie denk ik ook wel....)

verder reageer ik dus niet vaak, maar lees wel altijd alles en meiden, ik leef echt allemaal met jullie mee hoor.

@ester, hopelijk zijn de uitslagen positief voor je
@karin, zwangerschap is een gezonde "ziekte" he, en kan me best voorstellen dat je door wil zetten, zou ik ook hebben.
@bloemetje, wij klussen ook niet echt gepland hoor, al hou ik het voor mezelf wel bij, maar je hebt groot gelijk. Als het lang duurt blijft dat echt niet leuk. Daarom wil ik nu ook pas echt volgende week zaterdag testen, niet telkens teleurgesteld worden
@alle andere meiden, heel veel plezier en geluk gewenst, ik denk aan jullie allemaal, duim mee (mamavanmarijn) en geniet ook van deze spannende tijd (want we doen het uiteindelijk wel voor de lol)

heel veel liefs leeuwtje

IK BEN ZWANGER !!!!!!!!!!!!!!!!!
het is echt niet te geloven. ik kon niet meer wachten en heb een digitale test van clearbleu gebruikt en er staat :
 ***************************************ZWANGER *****************
************.

Ik ben helemaal buiten zinnen, zo blij. Ik weet het, rustig aan het is nog pril, maar dan nog. Jippie ja jeeeee.
Nou dit goede nieuws wilde ik voor het weekend nog even met jullie delen.
By the way, nog geen enkele zwangerschapssymptoom te bespeuren. Zo zie je maar, het kan verkeren ....

veel liefs mama van marijn

quote: j_m_v_20 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-07-2008 12:34:18'));

JULI 2008
Leeftijd
Ronde
Kindje
Datum NOD

Kakkie
24
2
1
-

Mariska0808
21
2
1
12

Mama2006

27

2

2

24

Blondje 83
25
2        
1
25

Leeuwtje
24
3
1
25

Missdreamer
34
1
2
volgt

Wen        
24
2
2
27

Breezergirl
23
2
1
29

wens voor 3
31
3
3
31

Augustus

Daan      
26
3
1
02

Julia
31
2
1
2

Snoopy
35
3
1
2

an1974

34

3

2

3

Joyce
25
3
1
6

knorretje
27
3
1
6

Bloemetje

22

4

1

9

j_m_v_20

22

3

2

19

Wachtenden

Sunlover
33
1
1
4-7

T.C.
29
3
2
5-7

Zwanger !!!!!

VK
Echo

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

9-2-2009
4/8

was ok!

Vlinder
24
1
1

5-2-2009
2/7
1/7

Tijgetje        
35
2
1

2-3-2009
4/7
4/7

Mooie dromen        
31
1
1

5-3-2007
volgt
volgt

Rian
26
2
2

volgt
28/7
28/7

Schmetterling
 23
2
3

8.3.2009  
1/7
volgt

Jajo
29
1
2

10.3.2009
volgt
volgt

Luus
29
2
3

volgt
volgt
volgt

Willemijn
33        
1
2

volgt
volgt
volgt

21052005

25

2

2

volgt

volgt

volgt

mama van marijn        
35
2
3

29.3.2009
volgt        
volgt

manavanmarijn:   hiep hiep hoeraaaaaa...gefeliciteerd meid! super...en nu lekker achterover en genieten!!! en glitters strooien he?

leeuwtje: wat spannend meis...ik hoop voor je dat t raak is...succes!

bloemetje: je weet zelf wel wat t beste is voor je toch? als je denkt dat je rustig aan moet doen, dan moet je dat ook gewoon doen...hoop dat t met de pup allemaal goed gaat.

verder geen nieuws. moet zeggen dat ik nog wel veel probeer te lezen maar een stuk minder vaak reageer omdat ik veelal geen puf meer heb. Nog steeds heel moe, alhoewel t al iets minder wordt, geloof ik. Misselijk met vlagen en tis hartstikke druk met werken omdat de meesten op vakantie zijn en de onregelmatige diensten opgevangen moetenworden. Vannacht de nachtdienst, da's ook errug vermoeiend nu!

Nou meiden heeeeel fijn weekend. En tot snel....knuf

@mama van marijn : Wat geweldig nieuws, zo zie je maar weer dat alles kan ,ook al heb je geen kwaaltjes.

Geniet ervan Mama2006

mama van marijn

GEFELICITEERD ben zo blij voor je
zal het dan toch de ooievaar zijn geweest hihi
geniet er lekker van
de zwangere lijst groeit steeds meer en word maar groter
dat is toch wel een goed teken dat het allemaal zo snel gaat met iedereen
ja we kunnen natuurlijk niet allemaal tegelijk zwanger worden hoe graag ook
er zijn er een paar die moeten wachten en weer een ronde verder moeten
daar hoor ik ook helaas bij maar goed meiden die nog wachten we gaan wel steeds meer de  lente  baby's kant op
en diep van binnen vind ik dat eigelijk wel lekker als het een beetje in de lente of zomer geboren word.mijn dochter en mijn vriend schelen niet veel mijn dochter is van januari en mijn vriend februari zit een maand tussen en ik september dus is het is eigelijk wel lekker om eeen kindje te krijgen in de lente
Dus vind ik het niet zo erg maar nu de volgende ronde zou toch wel erg leuk zijn.
dan word het dus een lente kindje.

Terug
Bovenaan