hey meiden,
@wen, ik herken het precies. mijn NOD is 2 dagen voor die van jou. Ik dacht eerst, ach we zien wel, anders is de teleurstelling zo groot als het niets is. Maar ik heb nu niet vrijdag, maar volgens mij zaterdag mijn eisprong gehad en we hebben vrijdag nog geklust (we plannen dit ook niet precies hoor, moet wel leuk blijven)
Nu heb ik begrepen dat innestelling 5 tot 8 dagen later is?!
Nou in ieder geval heb ik sinds woensdagavond echt enorm zere borsten en mijn tepels zijn nog wat erger. Ze kunnen bijna niet aangeraakt worden zeg maar, of je moet echt duwen, dan doet het ook niet zo zeer. Ook pas ik nu ineens mijn bh's niet meer. Dan denk ik, ach heb vakantie, vast teveel gesnoept en weinig gedaan. Maar toch....van 1 weekje?!
hoe ik het me ook voorgenomen had, ik ga nu al twijfelen..... en ik kan pas over een week testen
verder rommelt mijn buik ook behoorlijk, maar dat zijn denk ik toch echt mijn darmen.
we gaan eerst nog midweekje ameland (komende maandag t/m vrijdag) dus dan zaterdag maar eens een testje doen als dat dan nog nodig.... Heb ik in ieder geval wat afleiding. maar volgens mijn vriend moet het wel zo zijn, want zoals hij dat zegt: "je t**ten worden echt niet normaal groot" (en eigenlijk heeft ie gelijk....)
Dus nu hij ook nog zo praat, wil ik het alleen maar meer NU weten.
Zou leuk zijn als we met mijn verjaardag over 2 weken leuk nieuws hebben voor de opa en oma's. Hebben gisteren namelijk ook te horen gekregen dat de tweelingbroer van mijn vriend gaat trouwen, dus die vroegen al wanneer wij gingen volgen. Nou, voorlopig niet dus....wij willen eerst kinderen! Dat vinden wij prioriteit. hihi, wat zal die familie verbaasd zijn. (en mijn familie denk ik ook wel....)
verder reageer ik dus niet vaak, maar lees wel altijd alles en meiden, ik leef echt allemaal met jullie mee hoor.
@ester, hopelijk zijn de uitslagen positief voor je
@karin, zwangerschap is een gezonde "ziekte" he, en kan me best voorstellen dat je door wil zetten, zou ik ook hebben.
@bloemetje, wij klussen ook niet echt gepland hoor, al hou ik het voor mezelf wel bij, maar je hebt groot gelijk. Als het lang duurt blijft dat echt niet leuk. Daarom wil ik nu ook pas echt volgende week zaterdag testen, niet telkens teleurgesteld worden
@alle andere meiden, heel veel plezier en geluk gewenst, ik denk aan jullie allemaal, duim mee (mamavanmarijn) en geniet ook van deze spannende tijd (want we doen het uiteindelijk wel voor de lol)
heel veel liefs leeuwtje