mei stopper?? deel 2

Hallo meiden,

Allemaal druk aan het klussen volgens mij. Het tempo met berichten schrijven is wel iets afgenomen, haha.

Ik snap helemaal niks meer van mijn lichaam. Ging ervan uit dat het deze maand niks zou worden, alleen maar negatieve ovulatietesten gehad (nou ja, bij 3 was er een licht streepje te zien). Nu heb ik sinds dinsdag, dus vandaag de 3de dag, last van mijn buik (vooral na het eten). 's avonds als ik in bed lig, gaat mijn buik ook behoorlijk te keer (rommelend geluid en gevoel). De laatste dagen heb ik ook meer last van wittige afscheiding (heb ik altijd wel iets, maar nu meer).
Ook ben ik de laatste dagen erg moe, heb vanmorgen zelfs door mijn wekker heen geslapen, maar was gelukkig net op tijd op mijn werk.
Begin nu dus toch te twijfelen of het misschien toch raak is ??!! Ik zit nu op dag 25 van de cyclus en de vorige keer was mijn cyclus 32 dagen.
Het kan natuurlijk ook de ovulatie zijn, al is die dan erg laat. Of misschien dat mijn RD's eraan komen, maar dat is dan weer erg vroeg.

IK SNAP ER NIKS MEER VAN !!! En bah, wat duurt wachten toch lang.

Ik moest dit even kwijt, sorry..

Groetjes Blondje

Ja, een maand duurt lang he!!!
Ik ben vanavond van plan om te gaan klussen, als vriendlief ook wil natuurlijk...
Stom he dat plannen... Ik verwacht de eisprong dit weekend namelijk. En misschien is ie wel een paar dagen eerder.
Jammer, j m v! Ik hoop dat je meer succes hebt in de volgende ronde!

Hoi,

Mama van Marijn,
Nu al ongi? of nog niets?
spannend, hopelijk kan je zondag weer gaan testen.

wen,
wat spannend, het klinkt wel hoopvol allemaal.
ik duim voor je.

ester,
fijn dat rd bijna weg zijn, dat jullie weer lekker kunnen beginnen.

jmv,
balen dat je ongi bent geworden, maar je had zelf al wel het gevoel.
op naar volgende ronde.

schmetterling,
gefeliciteerd met je aankoop, haha, ach ja, als je nieuwe nodig hebt.
dan moet je het doen he, en het klinkt inderdaad erg praktisch.

blondje,
spannend hoor, hoop zo dat het raak is.
hou je ons op de hoogte?

julia,
veel plezier met klussen.

We gaan onze hond Buddy noemen. Hehe. kijk er al naar uit dat die naar hier komt.

Dames,
Wil eventjes wat melden. Ik heb besloten het tijdelijk wat rustiger te doen met klussen. nou ja, niet meer gepland klussen, maar
he gewoon zijn gangetje te laten gaan, ik merk dat ik er te gestresst, van word, en dat is niet goed.
Dus wss schrijf ik ook wat minder. en zeker vanaf de dag dat onze pup thuiskomt.
Maar blijf wel lekker schrijven hoor, en proberen nog wel zwanger te worden, maar niet meer zo gepland.

liefs

Hallo allemaal,

JMV jammer van de RD's, sterkte en succes de komende ronde.

Hoe raar kan een lichaam reageren he, soms weet je gewoon niet wat er is. Ik moet zeggen dat ik, ondanks dat ik zwanger ben, soms ook ineens twijfel, is het wel zo, want als je misselijk bent weet je dat er wat speelt aan hormonen, maar soms is het dat weg, en omdat je  niks ziet of voelt is dat soms ook heel vreemd.

Bloemetje, kan me voorstellen dat je er niet teveel mee bezig wilt zijn. Ja, aan de andere kant las ik ergens dat het niet heel erg romantisch is hoe het zaadje probeert contact te leggen met de eicel maar dat dat gewoon een toevalstreffer is van de   natuur. Je moet je er alleen wel zelf goed bij voelen, want stress bevordert natuurlijk nooit wat, en je eigen gemoedstoestand is erg belangrijk. Wanneer komt de pup bij jullie????

Wachtenden, weten jullie al meer?

Ik ga morgen bellen voor de volgende echo met 10 weken, want ik moet echt zien en dan geloven.

Hihi, hier trouwens geen ooievaars maar wat wil je met dit weer, wat een drama zeg! Zomer in nederland.......en dan al die jurkjes in de uitverkoop...brrr!

Fijne avond allemaal!

mama van marijn en blondje
wat spannend voor julle allebij
zal het zal het ik ben zo benieuwd
ik hoop het zo voor jullie
ik duim heel hart hier voor iedereen

bloemetje ik geef je groot gelijk dat je minder geplant gaat klussen
je hoort ook heel vaak dat als je er minder mee bezig ben het vaker lukt dan dat je er te veel mee bezig bent.Maar ja het is nog de vraag of het gaat lukken natuurlijk.want je blijft je toch afvragen zal het zijn gelukt deze keer en als je dan nog twee weken moet wachten pfffff dan slaat je hoofd op hol.Heel veel plezier met buddy (leuke naam)

en iedereen bedankt voor de medeleving vind ik echt super lief
En ja ik wist dat het niet raak was dus ach ik voel me niet zo elendig net als vorige maand.
Ik hoop dat er een ooievaar naar mijn kant komt hoor en me geluk komt brengen
ik ga trouwens nu wel steeds meer naar november hmmmm zal hij dan toch gelijk hebben.het zijn nu nog maar 4 maanden ik begon met 6 maanden voor je het weet is het november.Nou meiden als hij echt gelijk gaat krijgen dat geef ik gelijk zijn site kunnen jullie het ook vragen als het nog nodig is hihi.

Voel me echt net een oud wijf, moet helemaal bijkomen van 3 dagen werken (terwijl het helemaal niet zo druk is, ha ha). Was erg zwaar, weer iedere dag om 6:00 uur op! Op 1 ochtend was ik zoooooooooooooooo moe, dat ik er heel serieus over na heb zitten denken me ziek te melden, maar ja, als ik daar eenmaal mee ga beginnen, dan ben ik bang dat ik de lat steeds lager ga leggen... Ik heb wel het gevoel dat ik gisteren de 'prijs' heb betaald, voelde me zo moe, zo hongerig, zo misselijk! Heb er weer even een vette huilbui aan moeten besteden... Tja, horrormonen he? Ik hoop dat het over een paar weken echt beter gaat.
(en geloof het of niet, dit gun ik jullie allemaal, ha ha )

Verder ontwikkel ik steeds meer voorkeuren en net zo veel afkeuren, ik lust geen koffie, thee, chocolade, koekjes, frisdrank, ijs en snoep meer. (Normaal echt geen probleem hoor, ik ben een leut en een zoetekauw!) En ik snak naar vlees, kaas, crackers en salades... tja. Ik drink alleen nog maar melk en roosivicee, echt bizar, ha ha! Ik herken het wel hoor, bij Christian had ik dit ook zo sterk in het begin.

@mooie dromen, bijzonder hoor, 5 dagen na de seks alsnog bevrucht! Zo zie je maar dat de natuur er heus iets op heeft bedacht, ha ha! En ja, nu wijst alles naar een meisje, he ... Heb je zelf een voorgevoel? Ik had dat bij Christian heel sterk, ik kon me gewoon niet voorstellen dat het geen jongen zou zijn! Maar nu, tja, ik denk wel eens meisje, maar dat zal eerder zijn omdat ik dat graag zou willen, ha ha! Pfff, nog 10 weken wachten en dan zal ik het weten... Wat betreft die twijfels, of het allemaal wel goed gaat in die buik, dat herken ik heel erg van de eerste keer. Je ziet helemaal niets, het is eigenlijk zo onwerkelijk, he? Zelfs de 1e echo had ik moeite om te beseffen dat dat plaatje in mijn buik zat, zonder dat ik het zelf voelde... Nu heb ik daar geen last van omdat ik nog dagelijks misselijk ben en al positiekleding draag.

@Bloemetje, schattig pup!!! En leuke naam hoor. Ik kan me voorstellen dat je even wat afstand nodig hebt, het is ook slopend om er maand in, maand uit intensief mee bezig te zijn. Spontaniteit werkt toch altijd nog het beste. Dus gewoon vrijen als je er zin in hebt en niet meer 'klussen'... Succes!

@Ester, ik hoop dat je CT uitslag goed nieuws brengt!

@Schmetterling, 8 ooievaars!? Wow, misschien moesten we allemaal maar eens naar Duitsland gaan ha ha! En een nieuwe maxi cosi, hi hi, je bent er lekker op tijd bij! Was het een aanbieding? Ik kan me voorstellen dat je man er minder blij mee was, zo zou mijn vent ook reageren, ha ha! Ik vind het wel stoer dat je het durfde. Ik voelde me al bijna alsof ik de goden aan het verzoeken was, toen ik 1 rompertje in klein maatje kocht voor deze spruit. Terwijl de 'kritieke' fase nog niet eens voorbij was (sterker nog, ik had toen nog niet eens een echo gehad)...

@Blondje, pff, wat vervelend, dat je zo heen en weer geslingerd kunt worden en je lijf niet meer durft te vertrouwen, he? Ik had dat heel erg, vanaf 1 week voor mijn NOD, welles, nietes, welles, nietes, in mijn hoofd... Ik hoop dat het in jouw geval toch stiekem welles is!

@Jmv, wat jammer, de RD's... Heel veel succes de volgende ronde!!

@Mama van Marijn, spannend!!!!

PS ik geloof trouwens dat TC en sunlover al een hele tijd geleden hebben laten weten dat de RD's gewoon gekomen zijn... Maar hebben lijstje niet aangepast?

Goedemorgen allemaal hier ben ik weer een keer!!!

Klopt Karin... nieuwe NOD is denk ik 3 of 4 aug...

Doe het ook wat rustiger aan lees ook mee merkte gewoon dat ik de laatste 2x ongi echt verdrietig was...en het belangrijkste is natuurlijk dat het leuk blijft!

En moet zeggen dat lukt me deze maand tot nu toe heel goed!!
Blijf natuurlijk wel heel erg hopen maar dat heeft iedereen hier..

He bloem zag dat jij het ook beetjegehad hebt is ook normaal...
Het zwangere lijstje wordt steeds groter en wij blijven maar roteren (en meerdere natuurlijk)

Zal bij ons ook goed komen ik heb ook echt een paar vriendinnen die er een jaar over hebben gedaan.. dan is dit echt nog niets.......

Ik blijf meelezen en leven schrijf misschien alleen wat minder....

Terug
Bovenaan