mei stoppers??

Hoi mama_1982

wij zijn ook van plan om in mei voor het eggie te gaan, ben wel al i.v.m. hoofdpijn klachten een paar jaar van de pil af.
leuk om elkaar op de hoogte te houden, wij gaan voor ons eerste kindje en jullie?

groetjes knorretje

Hey knorretje1981

Wij hebben al een dochtertje van bijna 14 maanden
Dus jullie voor jullie eerste wondertje spannend zeg
Neem aan dat je 27 bent of wordt dit jaar?
Waar kom je vandaan als ik vragen mag??

Groetjes mij

Een dochtertje, wat leuk zeg. Ja ik ben inderdaad 27 en dan ben jij zeker een jaar jonger? Wij komen uit noord-holland en  we wonen in een klein dorpje vlak bij hoorn.
Wanneer slik je je laatste pil? dat is toch een bijzonder moment hé. ik word als het goed is 14 mei nog een keer ongesteld en daarna doen we het niet meer veilig zeg maar.
ik wou ze eigenlijk ritueel verbranden maar met dat rubber doen we dat toch maar niet.

groetjes

Nee ritueel verbranden zou ik ook maar niet doen dat stinkt zo hehe
Ja ik wordt dit jaar 26
Ik ben net ongesteld geworden en hierna nog 1 strip dan stoppen we ermee
Wel spannend zo allemaal he vooral als het je eerste wondertje is
Ben je allang samen met je vriend/man?

Groetjes mij

Zeker spannend, ik kan bijna niet wachten. Ik wil al héél lang kinderen maar mijn vriend wou graag (heel verstandig natuurlijk) eerst een huis en getrouwd zijn. We wonen hier nu bijna anderhalf jaar en over twee weken gaan we trouwen (ook heel spannend) dus
daarna gaan we het eindelijk proberen.
voor jullie is het toch net zo goed spannend, ook al weet  je wel beter wat je te wachten staat. Heeft het vorige keer lang geduurd? of viel het mee?

groetjes

Hey

Eerst nog trouwen over 2 weken
Super man
Wij zijn niet getrouwd wij hechten niet zoveel waarde aan het huwelijk maar als mijn vriend me onverwacht  zou vragen(wat hij toch niet doet)zou ik wel ja zeggen Hehe
Ons meid is in de 3de ronde verwekt dus dat viel reuze mee
Mij benieuwen hoelang het straks gaat duren

Werk je nu ook fulltime?
Hoe gaan jullie het straks doen als de kleine er is dan?

Groetjes

Zeker super! ik heb er onwijz veel zin in, heb net even voor de laatste keer mijn jurk door-
gepast en hij zat perfect. nog 10 dagen, dan is het zover. Vandaag werkt mijn vriend voor het laatst en dan heeft hij ook lekker vakantie.
3e ronde valt zeker mee. hopen dat het deze keer ook zo vlot gaat. Al kan ik me voor-
stellen dat iedere maand straks lang duurt. Ik hoop dat ik de genen van mijn moeder heb want die was van mijn broer en mij allebei  in de eerste ronde zwanger, maar ik besef heel  goed dat dat waarschijnlijk valse hoop is.
ik werk op dit moment niet, heb wel altijd fulltime gewerkt maar mijn laatste werkgever besloot om mijn contract na twee jaar niet te verlengen omdat ik migraine heb en dan af en toe ziek thuis ben, dat vond hij erg lastig. grr..... kan er nog boos om worden. met de bruiloft in het vooruitzicht hebben we toen besloten om het zo te laten. ik word dus straks een fulltime moeder.
wat doe jij voor werk en waar komen jullie vandaan?

groetjes

Terug
Bovenaan