mei stoppers??

Hoi Meiden,

Hier nog een mei stopper!
Heerlijk om hier samen te kunnen dromen en kletsen over een toekomstige zwangerschap.
Mijn laatste pil is al op maar in de maand mei gaan we er (weer) voor.
Wij hebben al 2 geweldige dochters van 3,5 en 1,5 en willen graag ons gezin compleet maken.
Bij mijn eerste dochter was ik in de 3e ronde zwanger en bij mijn 2e dochter de 1e ronde. Ik ben erg benieuwd hoe lang het dit keer gaat duren.

Groetjes,
Luus

Hoi Luus,

Wat leuk,nog iemand erbij. 2 dochters al en dat in de derde en eerste ronde. Ik hoop voor jou dat die trend zich voortzet. Dat zou wel heel leuk zijn.
Dromen over een zwangerschap doe ik al een tijdje en ben blij dat ik nu eindelijk mee
mag kletsen, ik hoop dat het straks gezellig druk word met mei stoppers.

groetjes

Enjoy the club Luus

Ik kom uit overijssel en ik werk 2 dagen in een supermarkt
We zullen zien wat de mei maand ons brengt

Waar kom jij vandaan Luus?

Meiden ik hou het kort want hoor me dochtertje huilen

Groetjes mij

Hoera het is mei! Hoewel ik nog eerst een keer ongesteld word en de eerste echte klusweek pas aan het eind van de maand is, ben ik toch blij dat het mei is. want daar hebben we lang op gewacht.
ik wens  iedereen een vruchtbare maand toe!

groetjes

Hoi,
Ik zou ook graag meeschrijven.
Wij gaan vanaf deze maand ervoor.
Ik ben bijna 23 mijn vriend is 25. Mijn vriend en ik zijn 5.5jaar samen en wonen nu een jaar samen, in juni gaan we verhuizen naar een grotere woning.
ik ben al paar maanden gestopt met pil omdat ik veel last had van de pil. welke dan ook en zonder voel ik me veel beter.
Deze maand eerste ronde, ik moet normaal rond de 16 ongesteld worden.
Ben benieuwd of het lang gaat duren.
Ben wel beetje bang voor wat er allemaal komen gaat, zijn ook nog jong, maar ik ben er zeker van dat het ons goed gaat lukken.

Groetjes bloemetje

Knorretje,
wat een fijn vooruizicht, jullie huwelijk.
ik hoop dat jullie erg mooi weer krijgen.
En dat jullie daarna snel zwanger mogen zijn.

Gr.

Hoi Bloemetje,

Gezellig dat je met ons mee schrijft, ik begrijp dat je ook voor de eerste gaat. Ik ga ook voor de eerste dus ik vind het ook allemaal heel spannend. Het lijkt me zo iets moois om zwanger te zijn.16 mei je eerste nod, nou ik zal voor je duimen dat de rd  niet komen.
Wij hopen eerst inderdaad nog op mooi weer! Het is de afgelopen tijd wel aardig, maar ja je weet het nooit. We wonen tenslotte in nederland, voor je het weet gaat het weer vriezen. En dan sta je mooi te klapperen in je jurk.

groetjes knorretje

Terug
Bovenaan