mei stoppers??

Hoi allemaal!

Hier nog een mei stopper  om precies te zijn ben ik vandaag gestopt met de pil omdat ik er niet tegen kan.
Na lang praten hebben mijn vriend en ik besloten dat we voor een kindje gaan!
Ik heb een zoontje uit een vorige relatie, die wordt in oktober 4.
We hebben wel besloten om er niet veel mee bezig te zijn om zwanger te worden, maar ik moet zeggen dat het besluit alleen al zorgt dat ik er heel erg mee bezig ben!
We hebben vanmiddag de echodvd van Ryan bekeken en alle foto's en en video's en ik moet eerlijk zeggen dat het niet ermee bezig zijn me niet lukt!
Kan de hele dag al nergens anders meer aan denken!

Groetjes
Yasmine

Oh ja Ryan is door de pil heen gekomen en dus ongepland, vind het wel heel erg leuk om nu bewust zwanger te willen worden!

Hoi,

yasmin, door de pil heen, je hoort het wel vaker, maar zo te lezen ben je erg gelukkig met je kindje?
Hopelijk is het deze keer ook snel raak dan. succes.

knorretje, ja inderdaad, het weer is nogal wisselvallig, maar komende week word het erg mooi weer, dus ik duim voor je dat het lekker weer is dan.

vandaag mijn vruchtbaarste dag, dus mijn eisprong geloof ik dan? Ja, ik weet er maar erg weinig over hoor. Vanmorgen wel ff buikpijn gehad, gevoel van ongesteld worden. Misschien is dat eisprong geweest of zo?

Groetjes bloemetje

Hey meiden

Daar ben ik ook weer eens
Wat gezellig zo alweer 3 meiden erbij
Hoop ook dat we allemaal snel zwanger mogen zijn
Ben nu net met mijn laatste strip begonnen

Waar komen jullie allemaal vandaan?

Groetjes

@bloempje, ja ik ben echt super gelukkig met mijn zoontje! Heb er ook geen seconde over na hoeven denken of ik het wilde houden of niet, voor mij was het meteen duidelijk dat ik mijn kindje wilde laten komen, ondanks dat ik pas 20 was en mijn toenmalige vriend het niet wilde. Heb er toen heel bewust voor gekozen om alleenstaande moeder te worden van mijn eerste kindje. En nu inderdaad maar hopen dat het snel raak raak is voor een heel bewust gekozen tweede :D

Ik kom trouwens uit Schagen in Noord Holland

Groetjes Yasmin

Dag allemaal,

Het eerste forum waar ik me registeer, ik ben benieuwd wat het gaat brengen! Ik ben sinds januari al gestopt met de pil maar we gaan vanaf mei (ben nu medicijnen aan het afbouwen) echt beginnen. Spannend allemaal!

Hoi,

Wat fijn dat je nu echt bewust kan kiezen voor een kindje, en hopelijk gaat het snel.
Ik vind het erg knap van je dat je op je 20ste bewust hebt gekozen om je baby op te voeden. hoelang ken je je vriend nu?

Groetjes

quote: bloemetje22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-05-2008 23:17:08'));

Hoi,

Wat fijn dat je nu echt bewust kan kiezen voor een kindje, en hopelijk gaat het snel.
Ik vind het erg knap van je dat je op je 20ste bewust hebt gekozen om je baby op te voeden. hoelang ken je je vriend nu?

ik woon in omgeving utrecht.

Groetjes

Ik ken mijn vriend al 9 jaar, hij is ook heel veel geweest dat Ryan net geboren was, maar we zijn nu pas sinds  5 maanden samen.
Best kort dus eigenlijk om aan kinderen te beginnen, maar ja, we kennen elkaar al zo ontzettend goed en het gaat allemaal super dus vonden we het wel kunnen. En als we langer zouden wachten wordt het leeftijdsverschil tussen Ryan en de 2e wel heel erg groot!

Terug
Bovenaan