mei stoppers??

DAg allemaal. Ik ben ziek thuis. Hoofd zit vol en heb het warm en koud tegelijk.....hopelijk morgen wat beter.

Welkom voor de nieuwelingen. Vullen jullie het overzichtje even aan? Anders zien we denk ik door de bomen het bos niet meer!

Dit is de laatste versie!
JUNI 2008

Blondje83                            25 jaar                 1e ronde          1e kindje        NOD 20 juni (als het goed is)
Mooie dromen               31 jaar               1e ronde           1e kindje         NOD  21 juni
kakkie                                    24jaar                 2e ronde         1e kindje         NOD ?????
Tijgetje                                  35 jaar                2e ronde             1e kindje           NOD 23 juni
mama_marieke           22 jaar             1e ronde               3de kindje       NOD 26/28 juni?
Leeuwtje                       24jaar                1e ronde           1e kindje       NOD  27  juni (als het goed is)
Schmetterling               23 jaar               2e ronde          3e kindje            NOD 29 juni
Rianne                                   26 jaar               2e ronde           2e kindje           NOD 29 juni (ongeveer)

JULI 2008

Jajo                                     29jaar              1e ronde             2e kindje        NOD   01 juli
Ester                                       27jaar               2e ronde            1e kindje           NOD    1 juli
Willemijn                                33jaar                1e ronde                2e kindje        NOD      2 juli
Snoopy                                    35jaar                2e ronde                1e kindje        NOD 03 juli
Daan                                       26 jaar                 2e ronde           1e kindje           NOD 04 juli
Sunlover                     33jaar                 1e ronde           1e kindje           NOD    04 juli
Luus                             29 jaar           2e ronde          3e kindje         NOD 07 juli
Wens voor 3                   30jaar                 1e ronde           3e kindje      NOD   07 juli
knorretje                              27 jaar                 2e ronde             1e kindje         NOD 08 juli
Joyce                                     25 jaar                 2e ronde              1e kindje         NOD 09 juli
an1974                               34jaar                  2e ronde         2e kindje         NOD 09 juli
Bloemetje                     22jaar                  2e ronde           1e kindje        NOD   9 juli
Mariska 0808               21jaar                    2e ronde              1e kindje           NOD 12 juli
j_m_v_20                           22 jaar                 2e ronde             2e kindje           NOD 15 juli
21052007                       25 jaar                 2e ronde             2e kindje         NOD 19 juli
Wachtende:
MissDreamer           34jaar         1e ronde         2e kindje         NOD 2   juni
Tc                                 29jaar                2e ronde         2e kindje           NOD   7 juni

Zwangeren :
Yasmine, 24 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje
Karin, 29 jaar, 1e ronde zwanger 2e kindje, uitgerekend rond 4-2-2009, intake VK + 1e echo op 7 juli
Vlinder, 24 jaar, 1e ronde zwanger 1e kindje, uitgerekend rond 9-2-2009, 1e echo: 1-7 en intake 2-7

Bloemetje, succes hoor met klussen!

Vlinder, wat een heerlijk gevoel moet dat zijn geweest al die lieve en positieve reacties! Ben je al over namen aan het nadenken, en je wacht natuurlijk met smart op de echo!

Ester, sorry de testen heb ik geen ervaring mee. Zal vast Karin wel zijn die je kan updaten!

Voor mijn vriend is het maar een warboel al die cyclusdagen die zegt ook: waarom test je niet gewoon, ik uitleggen waarom dat niet kan. Ik had wel 2 weken geleden echt veel steken in mijn buik, nu niks meer, ja grieperig maar dat is een virusje. Ik weet aanstaande zaterdag meer, ben benieuwd, en anders gaan we weer klussen.

x

Hoi Bloemetje

wat leuk dat je op iedereen reageert in je mail. ga ik ook proberen te doen. er is zoveel te lezen hier! even terugkomend op jouw vraag.
We hebben nu een half jaar afgesproken ( dus tot/met december) om zwanger te raken. Als het niet lukt in deze tijd dan word ik al 37 voordat ik bevallen ben. Ik vind dat persoonlijk te oud. Maar goed, het gevoel overheerst altijd in dit soort beslissingen. Dus laten we het maar gewoon afwachten.
groetjes Marianne

hoi,

mooie dromen, dank je, haha het zal wel lukken hoor, denk alleen dat klussen vanavond er nog niet inzit, af en toe nog druppeltje bloed, dus nog een dagje wachten denk ik.

mama van marijn, je weet inderdaad nooit of je gevoel dan wat anders zegt. als je wens voor een derde zo groot is, dan lijkt het me erg moeilijk om na een half jaar die wens opzij te schuiven, me moeder was 39 toen ze van me broertje beviel. Het gaat voor haar heel goed. Maar het is inderdaad het gevoel, en dat zegt over een half jaar misschien wel hetzelfde, misschien wat anders. ik hoop dat je natuurlijk nu eerste ronde zwanger bent.

nou ik ga nog ff boodschapjes doen, misschien leuk boekje kopen, en dan nog wat was opruimen en lekker buiten gaan zitten.

liefs

Terug
Bovenaan