hoi,
leeuwtje. wat heb jij het druk meid, maar, hopelijk gaat het verbouwen voorspoedig en heb je het snel weer wat rustiger, wel zo fijn als je zwanger word en een kindje hebt.
ik werk parttime, dus ik heb s middags mijn tijd wel, doe ook veel in het huishouden, ik zou ook graag meer werken, maar lichamelijk kan ik dat niet, vind ik wel jammer. maar als we straks ouders mogen worden is het ook wel zo fijn. hihi.
mooie dromen, inderdaad, rust, heerlijk, hihi. en wachten op het moment van zwanger worden, deze maand gaan we proberen om de dag te klussen, kijken of dat effect heeft, ik hoop zo dat het snel raak is. zou heerlijk zijn, een mooie start voor ons nieuwe huisje. hihi.
vriendlief begint er ook meer bezig met te zijn, erg fijn.
hoe gaat het nu met je keel?
jvm20, wat lief dat je vriend er ook zo met bezig is, hier ook meer. erg fijn, dat je het samen kan delen. samen baalt, samen geniet van het klussen, ik heb het gevoel dat we nog meer naar elkaar toe zijn gegroeid, en wat is dat een goed gevoel. heerlijk toch?
fijn dat de pijn weer minder is. want zoveel pijn is ook niet fijn.
hopelijk ongi snel over, en is het snel raak.
Vlinder, wat een heerlijke reacties, haha, super, dat van die t shirt is erg leuk, hihi.
ooh wat fijn als iedereen zo reageert, en vooral reactie van je stief-schoonmoeder. dat ze er zo blij mee is dat de tranen haar in de ogen schoten. heerlijk.
mama van marijn, welkom, beide keren eerste keer raak. wat fijn, hopelijk deze keer ook.
als je 36 word en het is nog niet raak, gaan jullie dan stoppen? of blijven proberen tot jullie wens in vervulling gaat?
breezergirl, van harte welkom.
mama 2006, ook van harte welkom, haha, mn teksten worden hier telkens langer, en moet nu al in word mn tekst typen om op iedereen te antwoorden, hihi, en er half uur voor uitrekken om op iedereen te reageren, maar wel erg fijn, des te meer mensen, des te gezelliger, en meer info.
je nod is wss 20 juni in plaats van 20 mei? anders duurt het nog jaar, hihi. misschien is het wel raak, ik hoop het voor je, zou heerlijk zijn, nietwaar? ik duim voor je, nog paar daagjes.
ester, ik herken je probleem niet echt, wanneer is je nod? je hoeft geen branderig gevoel te hebben om blaasontstekeing te hebben.
Ik hoop dat je hartstikke zwanger bent, maar denk eerlijk gezegd dat het nogal vroeg is om wat te merken.
en wat die ovutest betreft, moet die echt zo donker zijn als teststreep, ik heb keer test van cb gedaan, en deze gaven posi aan, en die streep was niet zo donker als de teststreep.
willemijn, we komen op de wachtbank vanaf de dagen rond je nod. dus ik kan er niet bij, hihi, moet nog beginnen met klussen.
an, ja, haha, tegen dat je bij het eind bent, dan ben je sommige dingen weer kwijt, ik zit nu met me word open, en alles na te lezen, en dan reactie te typen, ben nu klaar, na half uur lezen en schrijven, hihi.
hier is ongi bijna over, hoop dat ie vandaag nog stopt. gisteravond samen met vriend namen zitten te bedenken, we hebben aantal die we beiden leuk vinden, hihi, maar voornamelijk jongensnamen, dus moet me nog eens gaan verdiepen en meisjesnamen.
breezergirl en mama 2006, hoe oud zijn jullie?
liefs bloemetje