mei stoppers??

Hoi,

Ik hoop dat ik met jullie mee mag praten ( lees al wel een tijdje mee ).
Ik ben moeder van een dochter van bijna 2 jaar en aangezien het toen 10 maanden duurde voordat ik zwanger was zijn we nu alvast weer met de pil gestopt ( 23 mei ).
We zouden in het begin er niet te veel mee bezig zijn, maar ja jullie weten hoe dat gaat ik heb mij er afgelopen maand natuurlijk heel heel  veel mee bezig gehouden!!
En ik heb  het vermoeden dat het direct de 1 ronde al raak is, mooie ronde volle borsten maar niet pijnlijk, obstipatie, zeuren gevoel in mijn onderbuik.
Maar helaas is de blaasontsteking die ik heel veel bij mijn vorige zwangerschap heb gehadt ook weer terug, heel vreemd.
Nu weet ik niet of mijn buikpijn van mijn blaasontsteking komt of niet, ja er is weer veel twijfel.
Ene keer denk ja volgens mij is het geluk en de volgende dag denk ik nee volgens mij niet.

Nou ja, ik zie wel NOD is 20 mei uitgaande van een  cyclus 28 dagen.

Zo een heel verhaal, maar nu zijn  jullie op de hoogte.

Trouwens iedereen die al zwanger is gefeliciteerd, geniet ervan!!

Ik zou zeggen : welkom!!!
Het wordt hier met de dag gezelliger!!   (en moeilijker om op alles te antwoorden, Maarja.... je krijgt wel een bak met info binnen!! GEWELDIG!!      

Nou  meiden... ik zit al een paar dagen met wat rare klachten en dacht bij mezelf: zal wel virusje opgelopen hebben of zo, maar nu ga ik het toch maar eens posten.
Nou had ik mezelf zo voorgenomen er niet teveel mee bezig te zijn , we zijn tenslotte nog maar net bezig, maar ja........als je dan vage klachtjes krijgt ga je toch zoeken op het net, en vergelijken en nu dacht ik....ik gooi het hier neer....wie weet herkent iemand dit.

Ik zit volgens mij aardig rond de 28 dagen met mijn cyclus (tenminste voor de pil) en nu 2e maand gestopt, en op 24 dagen al rd.
Dat was 2 juni.
Nu heb ik vanaf vrijdagavond 13 juni al het idee dat ik ongesteld moet worden...(had een wedstrijd met de honden...superveel afleiding) en ineens dacht ik.........rennen!
Maar nee hoor, niks aan de hand..... dat gevoel blijft zo, en vanaf zaterdagavond de hele tijd het idee dat ik moet plassen, en als ik geplast heb heb ik het idee dat ik niet 'leeg ' ben (vreemde omschrijving maar ja)
Ik dacht even van.....wie weet een beginnende blaas ontsteking of zo..... maar het blijft zo met het plassen en ik moet er 's nachts minimaal 3x uit....
Ook doet het geen pijn (heb jaren terug wel eens een blaasontsteking gehad, maar dat brandde echt) dit is gewoon irritant omdat je continue het idee hebt dat je je plas lichtelijk op moet houden.

Ik heb nl het idee dat het nog wat vroeg was voor een eisprong of iets (die voel ik ook niet, maar wie weet hoort dat er ook wat bij) . En volgens de calculator lag mijn vruchtbaarste dag op vandaag , de 16e.
Nu had ik ovulatietesten gehaald om wat meer inzicht in cyclus te krijgen.

Maar goed, ik zaterdag dus toch maar even een ovulatietest (eerste keer)gedaan...... de teststreep was bijna net zo donker als de controlestreep, maar toch wat lichter, dus volgens de test niet goed...Dus ik denk, zie die calculator had toch gelijk, zal rond maandag wel uitkomen.
Nou heb ik gisteren en vandaag er weer een gedaan, maar de teststreep wordt nu  steeds wat lichter maar blijft wel.....Zou het dan toch al geweest zijn??
Voor mijn idee is dat veelste vroeg....

Heeft iemand ervaring met deze testen (predictor)  ?

Ook heb ik de laatste dagen bij vlagen pijnlijke en harde grote tepels (geen pijn in mijn borsten of tepelhof.......puur tepels en erg rood zijn ze dan  ook)  
Maar dat blijft niet,. het zakt ook gewoon weg en kan uren nergens last van hebben....dus dat had ik al aan de kou geweten.....

Ik had alles al weggewimpeld want je leest hier van iedereen hoe je lijf je voor de gek kan houden als je er zo mee bezig bent........ maar nu wou ik het toch even van me afschrijven.....en raad es.... het lucht nu al op!

Ik heb trouwens verder helemaal nergens last van, geen steken of buikpijn.... eigenlijk gewoon fit, op dat stomme geplas na (zeikwijf roept mijn vriend al lachend iedere keer als ik weer zuchtend op sta....haha)

Nou ja.... als iemand hier iets van herkend dan hoor ik het wel!

Ester27

Als je tijfelt of je blaasontsteking heb kun je altijd even wat opvangen in een glazen potje en kijken hoe het eruit ziet.
Is het helder is het goed, is het troebel met vlokjes ( beetje smerig sorry ) dan heb je waarschijnlijk blaasonsteking.
Ik heb trouwens de ene keer wel dat het brand bij het plassen en de ander keer gewoon buikpijn bij blaasonsteking, dus het hoeft niet te branden.
Misschien heb je hier wat aan.  

Maar ik hoop natuurlijk dat het buikpijn gewoon betekent dat je zwanger bent hihi!!

Groetjes Mama 2006

ja ik zou natuurlijk liegen als ik zou zeggen dat ik er niet op hoopte...
maar voor die ovulatietesten moet je in zo'n doorzichtig plastic bakje urine opvangen en dat ziet er heel helder uit.......ook niet erg donker of zo...(dat had ik de vorige keer met blaasontsteking wel...)

en ook helemaal geen buikpijn niks, maar ja.....het kan natuurlijk weer alle kanten op....

ik wacht gewoon af, het is wel een goede van je om te kijken of het vlokkerig is, want dan kan ik gewoon als het zo blijft om de dag even in zo'n cupje wat opvangen en kijken......
beter dan gelijk naar de huisarts te rennen......

Hallo allemaal,

allereerst jmv: wat vervelend voor je...het klinkt inderdaad alsof er toch meer aan de hand is geweest. Ik kan me je teleurstelling heel goed indenken. Je bent toch geneigd om te denken aan wat het had kunnen zijn ipv dat het beter is dat de natuur spontaan ingrijpt als het niet goed is... Sterkte.

Ester: die ovulatietest klinkt toch echt hartstikke positief!!!! Begreep ik nu goed dat die streep er afgelopen zaterdag was? Dan heb je volgens mij 12 tot 48 uur daarna geovuleerd.....Misschien verklaart dat dan je pijnlijke borsten?

Voor iedereen die al een keer zwanger is geweest....bij mij zijn er ook 5 kilo's aan blijven plakken die er niet meer af te bikken zijn. Dit nog naast hang-unnen en zijflapjes...Ik was in totaal 18kg aangekomen. Voelde me giga.

Karin: bleh die kwaaltjes...kan me voorstellen dat soms door je hoofd schiet dat je even niet meer weet waarom je zwanger wilde worden.

Wij zitten nu volop in de klustijd...Ik begrijp alleen iets niet helemaal. Ik voel de dagen rondom ovulatie altijd heel goed aankomen door toename afscheiding, pijnlijke borsten, zin in sex en pijn in mijn re of li onderbuik....Dit heb ik nu allemaal, maar die ovulatietest is niet positief!!!! Heb normaal een cyclus van 30 dagen en ovuleer op dag 16. Echter, 2 maanden geleden was het ineens 34 dagen en vorige maand 27!!! Ik weet het dus niet meer, maar ga nu maar uit van dag 14..  Heb wel op verschillende tijden getest... Ik zit nu op dag 14, dus we klussen maar even door.....hihihi

Succes allemaal!
ps wie komt er vanaf woensdag met me op de wachtbank zitten? Of werkt het niet zo? Is het de bedoeling dat je daar na het klussen plaatsneemt in afwachting van NOD?

Willemijn

Hallo allemaal
Wat valt er hier veel te lezen als je even niet bent geweest. Wel leuk hoor om de verhalen te lezen.Wel moeilijk om te reageren want als je aan het eind ben weet je niet meer wie wat precies heeft geschreven.
Het valt me inderdaad op dat er veel geklust/verhuisd wordt. Wij zijn zelf ook in huis met wat verbouwingtjes bezig. In sept wordt er een dakkapel gezet zodat we een extra slaapkamer kunnen maken, dan blijven we lekker ruimte houden als nummer 2 komt.
De rd's zijn gelukkig weer verdwenen dus we kunnen er weer tegenaan gaan, hopen op een vruchtbare maand, zodat het lijstje zwangeren uitgebreid kan worden
Oh ja welkom trouwens voor alle nieuw komers.
Als er een hyves kom dan meld ik me ook wel aan hoor
groetjes

hoi,

leeuwtje. wat heb jij het druk meid, maar, hopelijk gaat het verbouwen voorspoedig en heb je het snel weer wat rustiger, wel zo fijn als je zwanger word en een kindje hebt.
ik werk parttime, dus ik heb s middags mijn tijd wel, doe ook veel in het huishouden, ik zou ook graag meer werken, maar lichamelijk kan ik dat niet, vind ik wel jammer. maar als we straks ouders mogen worden is het ook wel zo fijn. hihi.

mooie dromen, inderdaad, rust, heerlijk, hihi. en wachten op het moment van zwanger worden, deze maand gaan we proberen om de dag te klussen, kijken of dat effect heeft, ik hoop zo dat het snel raak is. zou heerlijk zijn, een mooie start voor ons nieuwe huisje. hihi.
vriendlief begint er ook meer bezig met te zijn, erg fijn.
hoe gaat het nu met je keel?

jvm20, wat lief dat je vriend er ook zo met bezig is, hier ook meer. erg fijn, dat je het samen kan delen. samen baalt, samen geniet van het klussen, ik heb het gevoel dat we nog meer naar elkaar toe zijn gegroeid, en wat is dat een goed gevoel. heerlijk toch?
fijn dat de pijn weer minder is. want zoveel pijn is ook niet fijn.
hopelijk ongi snel over, en is het snel raak.

Vlinder, wat een heerlijke reacties, haha, super, dat van die t shirt is erg leuk, hihi.
ooh wat fijn als iedereen zo reageert, en vooral reactie van je stief-schoonmoeder. dat ze er zo blij mee is dat de tranen haar in de ogen schoten. heerlijk.

mama van marijn, welkom, beide keren eerste keer raak. wat fijn, hopelijk deze keer ook.
als je 36 word en het is nog niet raak, gaan jullie dan stoppen? of blijven proberen tot jullie wens in vervulling gaat?

breezergirl, van harte welkom.

mama 2006, ook van harte welkom, haha, mn teksten worden hier telkens langer, en moet nu al in word mn tekst typen om op iedereen te antwoorden, hihi, en er half uur voor uitrekken om op iedereen te reageren, maar wel erg fijn, des te meer mensen, des te gezelliger, en meer info.
je nod is wss 20 juni in plaats van 20 mei? anders duurt het nog jaar, hihi. misschien is het wel raak, ik hoop het voor je, zou heerlijk zijn, nietwaar? ik duim voor je, nog paar daagjes.

ester, ik herken je probleem niet echt, wanneer is je nod? je hoeft geen branderig gevoel te hebben om blaasontstekeing te hebben.
Ik hoop dat je hartstikke zwanger bent, maar denk eerlijk gezegd dat het nogal vroeg is om wat te merken.
en wat die ovutest betreft, moet die echt zo donker zijn als teststreep, ik heb keer test van cb gedaan, en deze gaven posi aan, en die streep was niet zo donker als de teststreep.

willemijn, we komen op de wachtbank vanaf de dagen rond je nod. dus ik kan er niet bij, hihi, moet nog beginnen met klussen.

an, ja, haha, tegen dat je bij het eind bent, dan ben je sommige dingen weer kwijt, ik zit nu met me word open, en alles na te lezen, en dan reactie te typen, ben nu klaar, na half uur lezen en schrijven, hihi.

hier is ongi bijna over, hoop dat ie vandaag nog stopt. gisteravond samen met vriend namen zitten te bedenken, we hebben aantal die we beiden leuk vinden, hihi, maar voornamelijk jongensnamen, dus moet me nog eens gaan verdiepen en meisjesnamen.

breezergirl en mama 2006, hoe oud zijn jullie?

liefs bloemetje

Terug
Bovenaan