Nou, dat was een rustige vaderdag... Ik had van alles in huis gehaald voor lekker ontbijtje, cadeautjes (en altijd schattig, een werkje van Christian van het kinderdagverblijf ) en besloten om manlief lekker te laten uitslapen. Vol goede moed, maar toen ik wakker werd wist ik dat dit weer echt een bleh-dag ging worden. Met moeite toch ontbijtje een beetje gezellig gemaakt, maar daarna heel resoluut: schat, je vaderdag moet een papa-dag worden! Beetje beroerd op de bank gelegen en daarna lekker terug het bed in. Ik ben 4 keer bijna weggedoezeld, maar helaas is Christian alles behalve stil en dat hoor je allemaal door de vloer heen. Maar toch voelde ik me een stuk beter na 3-4 uur liggen. Nog wel erg labiel, ik ben een boekje aan het lezen van Daphne Deckers, geboorte van een gezin, en de ene bladzijde moet ik hartelijk lachen en de volgende begin ik alweer te janken. Maar ik vind het wel aanrader, echt leuk en voor ook al zo herkenbaar!
Bloemetje, nou dat was een drukte lijkt me, zoveel visite, groot gelijk dat je dan in relax kleren neerploft! Zeker als je eigenlijk al zo moe was van slaapgebrek, ha ha! Tja, snurkende mannen, daar kan ik ook over meepraten. Meestal heb ik daar geen last van, maar nu ik weer 2 x per nacht wakker word om te plassen, kom ik soms zo moeilijk weer in slaap met dat gezaag naast me! Helaas helpt 1 keer aanstoten niet, ik krijg pas reactie bij 10 keer of zo, hi hi! (maar ik hou wel van hem hoor!)
Wat hyves betreft, dat kan, maar ik vind hier blijven ook prima. Ik heb een hyves, maar niet echt actief. En wat persoonlijk betreft, ik ben hier al aardig aan het spuien, ha ha!
Jmv, dat je menstruatie nu zo heftig doorzet, daar zou ik ook (diep in mijn hart) het mijne van denken... Maar ja, het is nu eenmaal niet anders, he? Soms is de natuur hard en ik denk vaak ook wel om een goede reden. Ik hoop dat je snel van je klachten af bent en het een beetje los kunt laten. En dat het nooit weer zo loopt! Hou je taai en veel succes!
Mooie dromen, moest even lachen, te veel bil is ook niet leuk nee, dat heb ik ook, hi hi! Ik heb gewoon overal wat teveel... Maar ach, dat is al jaren zo en ik ben al jaren redelijk stabiel. Ik heb het wel gehad met lijnen e.d. Daar werd ik zo ongelukkig van, dus ook sonja komt er bij mij echt niet in.
En wat mijn verleden betreft, tja, zo had ik het nog nooit bekeken. Ik heb wel het een en ander meegemaakt, ja, vooral de laatste paar jaar, maar ik heb inmiddels ook geleerd dat echt ieder huisje zijn eigen kruisje heeft! Als je mensen echt goed leert kennen, hebben heel veel mensen echt heftige dingen meegemaakt. Ik heb zelf altijd zoiets gehad, dat mijn ellende erg relatief is. Het kan altijd veel erger. Ik heb ook echt moeten leren dat mijn verdriet er ook mag zijn, al is het geen leven en dood kwestie. Maar goed, ik hoop dat die negatieve sluimering (die ik idd echt goed herken hoor!) snel wegtrekt!
Wat betreft die HCG tabel, die had ik ook ergens gezien. Bij mij klopt het dus ook. Met 35 dagen was de test nog negatief (ondergrens 18 stond er), en veel testen kunnen pas vanaf 20 aantonen. Maar het laat wel zien hoeveel spreiding er is, he?
Joyce, je hebt het dus maar druk gehad! 9 jr bij elkaar, gefeliciteerd! Dat is al een hele tijd. Zo ver zijn wij echt nog niet. Leuk dat je vrienden dat ook wisten (die van mij zouden dat echt niet kunnen zeggen!) En idd, veel kinderen in je omgeving. Ik had/heb dat echt niet, ben eigenlijk helemaal geen kindervriend, ha ha, behalve als het om die van mij gaat. Het heeft me ook wel verrast, ik blijk veeeeeeeeel moederlijk te zijn dan ik van te voren had gedacht en ik vind nu ook andermans kinderen leuk. Ik heb nu een neefje van 3 maanden en die wil ik toch altijd even vasthouden...
Missdreamer, meid, hoe is het met je???
Ik geloof dat de meeste wachtenden geen nieuws meer kunnen verwachten, dus tijd voor wat nieuw bloed op de wachtbank? Volgende week weer een paar erbij zie ik. Ik duim voor jullie!!!!! Vlinder en ik zouden het heel leuk vinden om gezelschap te krijgen! (maar ja, aan jullie inzet ligt het niet, he, iedereen klust zich helemaal suf hoor ik, ha ha )