mei stoppers??

hoi mooie dromen,
wat lastig, keelpijn, neus dicht en dergelijke,niet lekker. hopelijk ben je er snel weer vanaf.
en wat klussen betreft, als je er geen zin in hebt, dan moet je het ook niet doen.
vriendlief begint er steeds meer mee bezig te zijn, nou ja, ik krijg nu normale reacties als ik er met hem over praat.
wat ik erg fijn vind. had het er net met hem over dat ik graag zou thuis blijven voor me kind. maar dat dat niet kan, financieel, baal ik erg van. wil me kind zien opgroeien. maar dat kijken we nog wel eventjes verder.

ik vind het fijn dat karin en vlinder hier hun ervaringen neerzetten.
hihi, als we vragen hebben kunnen we bij hen terecht, meiden, dank je.

xx

Nou, dat was een rustige vaderdag... Ik had van alles in huis gehaald voor lekker ontbijtje, cadeautjes (en altijd schattig, een werkje van Christian van het kinderdagverblijf ) en besloten om manlief lekker te laten uitslapen. Vol goede moed, maar toen ik wakker werd wist ik dat dit weer echt een bleh-dag ging worden. Met moeite toch ontbijtje een beetje gezellig gemaakt, maar daarna heel resoluut: schat, je vaderdag moet een papa-dag worden! Beetje beroerd op de bank gelegen en daarna lekker terug het bed in. Ik ben 4 keer bijna weggedoezeld, maar helaas is Christian alles behalve stil en dat hoor je allemaal door de vloer heen. Maar toch voelde ik me een stuk beter na 3-4 uur liggen. Nog wel erg labiel, ik ben een boekje aan het lezen van Daphne Deckers, geboorte van een gezin, en de ene bladzijde moet ik hartelijk lachen en de volgende begin ik alweer te janken.  Maar ik vind het wel aanrader, echt leuk en voor ook al zo herkenbaar!

Bloemetje, nou dat was een drukte lijkt me, zoveel visite, groot gelijk dat je dan in relax kleren neerploft! Zeker als je eigenlijk al zo moe was van slaapgebrek, ha ha! Tja, snurkende mannen, daar kan ik ook over meepraten. Meestal heb ik daar geen last van, maar nu ik weer 2 x per nacht wakker word om te plassen, kom ik soms zo moeilijk weer in slaap met dat gezaag naast me! Helaas helpt 1 keer aanstoten niet, ik krijg pas reactie bij 10 keer of zo, hi hi! (maar ik hou wel van hem hoor!)

Wat hyves betreft, dat kan, maar ik vind hier blijven ook prima. Ik heb een hyves, maar niet echt actief. En wat persoonlijk betreft, ik ben hier al aardig aan het spuien, ha ha!

Jmv, dat je menstruatie nu zo heftig doorzet, daar zou ik ook (diep in mijn hart) het mijne van denken... Maar ja, het is nu eenmaal niet anders, he? Soms is de natuur hard en ik denk vaak ook wel om een goede reden. Ik hoop dat je snel van je klachten af bent en het een beetje los kunt laten. En dat het nooit weer zo loopt! Hou je taai en veel succes!

Mooie dromen, moest even lachen, te veel bil is ook niet leuk nee, dat heb ik ook, hi hi! Ik heb gewoon overal wat teveel... Maar ach, dat is al jaren zo en ik ben al jaren redelijk stabiel. Ik heb het wel gehad met lijnen e.d. Daar werd ik zo ongelukkig van, dus ook sonja komt er bij mij echt niet in.

En wat mijn verleden betreft, tja, zo had ik het nog nooit bekeken. Ik heb wel het een en ander meegemaakt, ja, vooral de laatste paar jaar, maar ik heb inmiddels ook geleerd dat echt ieder huisje zijn eigen kruisje heeft! Als je mensen echt goed leert kennen, hebben heel veel mensen echt heftige dingen meegemaakt. Ik heb zelf altijd zoiets gehad, dat mijn ellende erg relatief is. Het kan altijd veel erger. Ik heb ook echt moeten leren dat mijn verdriet er ook mag zijn, al is het geen leven en dood kwestie. Maar goed, ik hoop dat die negatieve sluimering (die ik idd echt goed herken hoor!) snel wegtrekt!

Wat betreft die HCG tabel, die had ik ook ergens gezien. Bij mij klopt het dus ook. Met 35 dagen was de test nog negatief (ondergrens 18 stond er), en veel testen kunnen pas vanaf 20 aantonen. Maar het laat wel zien hoeveel spreiding er is, he?

Joyce, je hebt het dus maar druk gehad! 9 jr bij elkaar, gefeliciteerd! Dat is al een hele tijd. Zo ver zijn wij echt nog niet. Leuk dat je vrienden dat ook wisten (die van mij zouden dat echt niet kunnen zeggen!) En idd, veel kinderen in je omgeving. Ik had/heb dat echt niet, ben eigenlijk helemaal geen kindervriend, ha ha, behalve als het om die van mij gaat. Het heeft me ook wel verrast, ik blijk veeeeeeeeel moederlijk te zijn dan ik van te voren had gedacht en ik vind nu ook  andermans kinderen leuk. Ik heb nu een neefje van 3 maanden en die wil ik toch altijd even vasthouden...

Missdreamer, meid, hoe is het met je???

Ik geloof dat de meeste wachtenden geen nieuws meer kunnen verwachten, dus tijd voor wat nieuw bloed op de wachtbank? Volgende week weer een paar erbij zie ik. Ik duim voor jullie!!!!! Vlinder en ik zouden het heel leuk vinden om gezelschap te krijgen! (maar ja, aan jullie inzet ligt het niet, he, iedereen klust zich helemaal suf hoor ik, ha ha )

hoi,

karin, heerlijk hoor me bankje, met andere bank onder me voeten, haha, en nu mag
niemand me nog komen storen haha.
maar wel fijn, want iedereen is vol lof over ons nieuwe huisje. dus dat is wel fijn.
me oma kwam binnen en eerste wat ze zei, ooh wat mooi, dit is echt wat voor jullie, ooh,wat leuk. hihi, wel erg fijn.

en ja, we kunnen ook lekker hier blijven, hihi, we weten hier ook al best wat van mekaar.

en lekker blijven liggen, hihi, zwanger zijn kan blijkbaar nogal vermoeiend zijn. hihi, hoop dat me dat gespaard mag blijven, heb nogal een zware baan. maar dat zien we dan wel weer.

liefs xxx

hey meiden,

jvm, balen zeg, en ik zou het ook heeeeeeeeeeeeel moeilijk vinden om niet verder te denken.....

dat om de dag klussen....vind het knap dat sommige dat kunnen, dat houden we echt geen hele maand vol hier..... ik werk zo'n 47 uur per week, doe heel het huishouden zelf (oke, vriendlief stofzuigt weleens, maar de rest doe ik echt alleen) en mijn vriend werkt ook veel een daarnaast werken we samen in en om  huis. We hebben het huis nu nl 1,5 jaar, maar het echt compleet verbouwd, vloeren gestort, nieuwe leidingen gelegd, cv geplaatst, gestuct, alles. Nu zijn we nog met de tuin bezig. Binnen moet ik straks nog een paar kleine dingetjes en mijn vriend ook en dan zijn we in augustus als het goed is echt klaar. En dan kan ik aan de kinderkamer beginnen hoop ik hihi.  Dus ik hoop ook dat ik niet te snel te moe wordt.....
We moeten hier dus echt tijd maken voor elkaar en dat doen we ook wel. We zorgen er in ieder geval voor dat we altijd samen eten 's avonds. Dan hebben we echt ons moment. Maar zodra er een kleintje komt ga ik "maar" 36 uur meer werken hoor (is 3,5 dag) en het extra klussen is dan ook klaar, dus voor mij gevoel heb ik dan ook meer tijd dan nu, voor de kleine natuurlijk!!

Daarnaast wilde ik nog meer reageren, maar ben het alweer vergeten, sorry. Ik vind het wel fijn alle verhalen van iedereen te lezen, Van iedereen in spanning en van vlinder en karin die al heerlijk zwanger zijn. Er gebeurd hier alleen wel ontzettend veel in 2 dagen zeg!
En wat betreft het hyves. Ik blijf liever ook voorlopig anoniem, maar wil wel zo mooi een groepje blijven, dus wel allemaal hier, of met z'n allen naar het zwanger forum asjeblief! (en het liefste dat 2e dus)

en oja karin, ik dacht dat dat slijm recht na je eisprong kwam, omdat dat het spul was wat een handje moet helpen, dus dat zoek ik op. Anders is de kans deze maand al een stukje kleiner. Ik heb nu trouwens ook die test met die pipetjes gekocht, lekker goedkoop zeg, en een test is een test zou ik denken....maar deze was vorige keer op.

nou meiden, genoeg nu weer even, want anders blijf ik doorratelen haha
ik duim voor iedereen, de zwangeren, de wachtenden, de klussen en de hopenden tussen het wachten en klussen in. Veel liefs leeuwtje

He Leeuwtje, als ik je verhaal zo lees snap ik dat om de dag klussen niet haalbaar is. Bij klussen denk jij waarschijnlijk eerder aan Gamma! Wel herkenbaar wij hebben ons huis 1.5 jaar ook verbouwd, we zijn nog samen gelukkig,,,,was eerste huis, en nu hoef ik alleen het buitenschilderwerk nog maar. Maar ja wat doen wij: we kopen een zeilboot die in mindere staat is dan we dachten en ja,,,daar stonden we de hele winter weer.

Om de dag halen wij ook niet, vriend werkt onregelmatig: ik zei al heeft je werk daar geen begrip voor dat je vader wilt worden en kan je dan niet naar huis? , nee dus...

Jeetje, wat een uren draai jij. Werk je zelfstandig?

Welke zwangerschapstesten adviseren jullie? Ik heb er 10 van een vriendin maar dat is straks vast niet genoeg.

Ik heb momenteel wel last van wat, sorry....gelige afscheiding niet het mooie witte dus misschien komt de ongi eraan.

Nou bloemetje, heerlijk huis klaar, rust! En wachten op het gelukkige moment van zwanger worden!

Welk boek ben je precies aan het lezen, Karin? En ja, dat elk huisje zijn kruisje heeft daar ben ik inmiddels ook wel achter. Ik merk alleen dat mensen net doen alsof het een happy family is om het voor de buitenwereld maar geheim te houden. Weet je, je kiest je gezin niet uit, je vrienden wel. Met vrienden kan je nog breken als je wilt, bij een bloedeigen broer of zus wordt dat toch moeilijker. En inderdaad het kan altijd veel erger, alleen gun je iedereen een gelukkig leven en dat werkt zo niet, je zal moeten accepteren en loslaten, maar die fase is het moeilijkst.

Nou, ik ga slapen want euh die keelpijn wordt niet minder. Morgen trakteren op het werk.....weer gebak...maar goed.

doei doei.

mooiedromen Wat vervelend dat je keelpijn heb en dat je neus dicht zit
Ik weet wel wat voor je keelpijn helpt bij mij ook altijd erg goed
Ga lekker een de splitijsjes zijn lekker niet veel calorieen
en er zit vitamine c waardoor je sneller van de verkoudheid af ben of minder last er van heb.Succes  

En verder iedereen lekker  druk lees ik wel  
wat  word er veel verbouwd  

bloemetje leuk dat iedereen je huisje zo mooi vind  
geeft voor jou ook een lekker gevoel denk ik wel  
nou meid geniet er lekker van  hopen dat je er snel een kleintje bij mag verwelkomen  

Karin hoop dat je snel  van de misselijke dagen af bent.
valt allemaal niet mee zo te lezen zwanger zijn en een kleine om je heen  

hier gaat het verder een stuk beter al weer de  erge pijn is nu weg heb nu echt nog ongi krampen zeg maar.Ik heb vandaag allemaal foto's zitten opplakken van mijn dochter maar dat waren foto's dat ze nog erg klein was en dan gaat het wel  heel erg kriebelen hoor hihi.Mijn vriend zij vandaag ook nou dan gaan we hierna toch weer oefenen en als het dan weer niet lukt gaan we het gewoon om de drie dagen doen dan moet het lukken haha grappig hoe hij er op zijn manier mee bezig is.

meiden slaap lekker  

Goedemorgen lieve dames allemaal,

Even gauw een berichtje voor mijn  werk, ik ga proberen vanmiddag te reageren op iedereen!

Gisteren heb ik echt een mega leuke vaderdag gehad, eerst ontbijtje voor vriendlief gemaakt, en een tijdschriftje gegeven, ik wilde ook nog een speen kopen met  i love papa maar die hadden ze hier in het dorp niet helaas... dus die houdt ie tegoed!
Daarna naar mijn schoonvader en vrouw (hij is gescheiden en opnieuw getrouwd) en toen zei ik: "volgend jaar vaderdag zijn we er niet waarschijnlijk", zij: "zo weet je dat nu al?"wij: "ja", zij: 'hoezo dan?" ik: "nou dan ben ik een ontbijtje aan het maken met mijn zoontje of dochtertje voor papa!"
Nou de reactie van mijn stief-schoonmoeder was echt mega: die kreeg tranen in haar ogen, ze vond het zo leuk!!! en schoonpa: "wie wil er nog een broodje beenham", haha maar wel heel leuk, want die was er gewoon letterlijk stil van! (ik weet namelijk dat hij heel blij is, want wij zijn waarschijnlijk de enige gegadige die kindjes willen van zijn kinderen, 3!).
Toen naar mijn ouders...
Mijn moeder een shirt gegeven met de tekst: !!!HELP!!! ik word oma voor ik 50 ben..., mijn vader een tijdschrift gegeven voor grootouders en mijn zusje een doosje tampons.
Allemaal tegelijk uitpakken... en weer allemaal mega leuke reacties! Pa zei: "ja, is het zover?"
Echt super allemaal.... daarna lekker uiteten geweest en iedereen raakte er niet over uitgepraat, pa zei steeds tegen ma: "smaakt het oma?" en "nou moet ik straks naar bed met een oma!"hihihi

Nou ik wilde jullie het blije nieuws niet onthouden!
Vandaag komen als het goed is de flessen voor MvM... dan kan ik vandaag beginnen!

Dikke kus Vlinder
Ik ga werken en spreek jullie vanmiddag!

Goedemorgen allemaal,

Graag wil ik de komende tijd meekletsen met jullie.
Leuk om al jullie ervaringen te lezen.
Ik ben half mei gestopt met de pil om voor ons 3e kindje te gaan!!
We zijn inmiddels de trotse ouders van twee jongens van 3 en 2 jaar.
Ik ben nu 35 en wil heel graag nog een derde kindje. Ik hoop dat het snel raak is, ook ivm mijn leeftijd. We gaan het proberen tot december dan wordt ik 36, hopelijk lukt het.

Mijn NOD is 25 juni aanstaande. En ik denk al vanalles te voelen, maar  ik geloof ook zeker dat ik mezelf veel wijs kan maken door het HEEL graag te willen.
Ik vind het heel spannend. Mijn eerste 2 zwangerschappen zijn allebei in ronde 1 ontstaan. Dus ik heb goede hoop !

Spannend tot volgende week, ben heel benieuwd naar al jullie verhalen.
groetjes Marianne

Terug
Bovenaan