Meiden 21 t/m 24 die zwanger willen worden??

goedemorgen..

ik zal me eigen even voorstellen..
ik ben samantha ben 21 jaar..
en me vriend en ik zijn al 2 jaar bezig voor een klein wonder maar het wil niet echt lukken..
heb vorig jaar aug een miskraam gehad..loop al meer als een jaar bij de gyn omdat ik een onregelmatige cylcus had dus kreeg ik pillen clomid.. daar werd me cyclus weer normaal van en bij de eerste kuur was het eigenlijk raak maar het mocht toch niet zo zijn.. die clomid heb ik geslikt tot maart en heb nu allerlei onderzoeken gehad alles is goed bij ons ze snappen er niks van.. het ik jan ook een hsg onderzoek gehad.. me eileiders waren gewoon open alleen het onderzoek was heel pijnlijk...
nu zijn we vorige maand begonne met gonal f spuiten das een hormoon spuit..die spuit zet je zelf elke dag op een vast tijdstip..  een week later moest ik weer na de ferteliteits arts om te kijken hoeveel eiblaasjes ik had.. nou ik had er 3 en ze waren alle3 20 mm dus al ik me eisprong zou krijgen dan had ik een hele grote kans op een drieling en dat raade de gyn me af,. dus nou mag ik deze maand en een lichtere dosis beginne en hopen dat er dan minder eiblaasjes zijn..

groetjes samantha

Hoi meiden!

@Janine: Ik was dat met die tandpijn.. pff niet leuk maja.. Jaah bijna me niet NOD, hoop echt dat het wat is! Nog ff wachten..
Heb je altijd een cyclus van 40 dagen dan? Stel je voor dat je deze maand wel gewoon 28 dagen heb.. hebben we alle onze niet NOD bijna!

@Mama van aimee: Oooh jammer!!! Je lichaam kan je goed voor de gek houden.. weet er alles van!

@Samantha: Welkom! Leuk dat je er bij bent! Wat erg dat je een miskraam heb gehad, ik heb er afgelopen november een gehad en vorige maand :( als je hetnodig heb om te praten ben je hier goed.. zijn super leuk allemaal hier!
2 jaar is al lang, maar je wel al geluk met die spuiten wat ze je nu zetten.. en een 3ling lijkt me erg zwaar ja, nu maar hopen dat het maand raak is voor je! gun het je van harte!!

Zal je even in het lijstje erbij zetten: Moet je alleen even helemaal invullen..

naam
leeftijd
ronde
kindje
Nod

sanne_88
21
2
1
9  mei

Janine
23
1 na mk
1
29 mei

Mama van
 Aimee
21
2
4
3mei

Wendy
21
7
1
15 mei ong

Rafri
23
2
1

Babygirl
21
4
1

Samantha
21
1

Wachtbankje

Naam                                                      
Leeftijd                  
Ronde                    
kindje                    
Nod

Lola20
20
5
1
27/28 april

Slecht weer vandaag! Dan maar poetsen vandaag ofzo..
Iedreen fijne dag nog!

xXx Wendy

eej meiden,

het is voor mij nog ronde 1.. we hadden eerst een natuurlijke cycles afgewacht. dat duurde dus 6 weken.. Dan zou mijn NOD op 1 juni moeten zijn..
als ik ga rekenen en ik tel op die 6 weken dan zou ik rond 14 mei mijn vruchtbaarste dag hebben, maar dat weten we dus niet zeker.. vandaar dat we nu lekker om de dag klussen.. (ik moet zeggen dat ons sexleven er zo wel veel beter op geworden is..)
hoest met de andere meiden??

xxx

Hebben jullie trouwens ook dat mensen in jullie omgeving haast verwachten dat je zwanger word? Mijn moeder zegt de hele tijd, ik zou graag oma willen worden..
Nou is net de zus van mijn man bevallen en hij krijgt te horen: jullie zijn de volgende he! Ook in mijn familie is het raak nu 2 nichten van mij beide hoog zwanger zijn.
En maar vragen wanneer jullie? Maarja, ik wil het ze liever niet vertellen dat we al bezig zijn. Ik zeg maar dat ik nog even lekker wil voetballen (voetbal op redelijk hoog niveau). Weten mensen in jullie omgeving dat jullie er mee bezig zijn??
Ik was laatst bij mijn beste vriendin en ik moest echt grote moeite doen om het niet te vertellen!! Meer mensen moeite mee??

xxx rafri..

@ rafri: Bij mij is dat ook zo, iedereen heeft het er opeens over.
                      En ik vind het ook heel moeilijk om het niet te vertellen,
                      ik ben heel slecht in liegen en verhalen verzinnen omdat ik
                      meteen rood wordt, en dat is niet zo handig, haha
                      Wij hebben er voor gekozen om het pas te vertellen als het zover is.
                      Hopelijk komt dat moment heel erg gauw.

Samantha .. welkom!! hoop dat het snel mag lukken

Wendy nee heb niet altijd een cyclus van 40 dagen.. maar omdat ik net een miskraam heb gehad en dit de eerste ronde weer is weet ik niet hoe me cyclus is.. na d emiskraam duurde het 6 weken. voor ik ongi werd..
En daarom houd ik nu een lange cyclus aan zodat ik niet in de stres zit
Slecht weer bij jou ja?? hier niet schijnt het zonnetje lekker haha

Rafri.. geen last van iedereen weet het bij ons door de miskraam.

Groetjesss

naam
leeftijd
ronde
kindje
Nod

sanne_88
21
2
1
9  mei

Janine
23
1 na mk
1
29 mei

Mama van
 Aimee
21
2
4
3mei

Wendy
21
7
1
15 mei ong

Rafri
23
2
1

Babygirl
21
4
1

Samantha
21
1

Wachtbankje

Naam                                                      
Leeftijd                  
Ronde                    
kindje                    
Nod

Lola20
20
5
1
27/28 april

Nou ik  ben na  11 dagen  overtijd zaterdagochtend toch ongesteld geworden.
Zat er dit weekend echt even helemaal doorheen. Gelukkig kon ik goed uihuilen bij mijn vriend.
We gaan nu dus naar ronde 6 en vindt dat het nu toch al wel lang duurt (sorry Samantha, een half jaar is bijna niks invergelijking met 2 jaar).

We hebben afgesproken dan me vriend deze maand geen alcohol gaat drinken. Niet dat hij veel drinkt maar misschien helpt het toch om helemaal niet te drinken. Misschien ga ik in mijn vruchtbare periode ook wel even stiekem met me benen omhoog liggen na het klussen haha.

Nou na een verdrietig weekend gaan we er weer helemaal voor. 6e keer moet het lukken :)

Groetjes Lola

Hallo meiden!

@Rafri: Is maar goed dat je sexleven er beter op geworden is.. als je een tijdje bezig bent kan het soms een 'moet' zijn..

Op je vraag,, ja sommige hebben bij ons zoiets van he wanener zijn jullie aan de beurt.. Bij ons weten sommige mensen het wel, en laatst vroegen mensen ons weer hebben jullienog geen kinderwens en toen hebben we maar gezegd dat we aan het oefenen zijn.. weten wel niet al hoelang.. bijna een jaar alweer pff...

@Janine: Heb jij het zonnetje hier gepikt.. hahaha..
 Ik had na mijn miskraam helemaal geen eisprong meer gehad, heb toen medicijnen gekregen om ongi te worden en daarna heb ik 2 x 32dagen gehad en nu denk ik dat het 28 dagen zal zijn.. hoop het zo!

Ff lijstje aan passen:  

naam
leeftijd
ronde
kindje
Nod

sanne_88
21
2
1
9  mei

Janine