Meiden 21 t/m 24 die zwanger willen worden??

Hey Meiden,

Hoe is het allemaal met jullie?
Afgelopen zaterdag was ik 'ongesteld' geworden. Maar dit was wel heel anders dan normaal, maar 3 dagen en helemaal niet zoveel. Het zat me helemaal niet lekker en op 1 of andere manier geloofde ik het ook nog niet helemaal. Dus zo eigenwijs als ik ben heb ik vanmiddag uur of 16 nog een test gedaan, in de eerste instantie kwam hier geen streepje op, dus na een minuut of 2 weg gegooid.. En hoe stom het ook klinkt wou toch nog ff kijken en heb hem weer uit de prullebak gevist hihi (ong 10 min later) en wat zag ik daar tot mijn hele grote verbazing??? En streep!!!!!!   Dus misschien dat ik toch zwanger ben .. Morgen vroeg ga ik nog even een test doen omdat dit nog niet een hele dikke streep was, maar zoals iedereen altijd zegt een streep is een streep. Wat is jullie mening hierover dames??

kus mama van Aimée

Hoi iedereen.

@mamma van aimee: Oooh wat leuk voor je!! Een streep is een streep zeggen ze. Doe morgen vroegnog een test en dan weet je het zeker! Spannend! We horen het wel!

@Rafri: Welkom bij ons clubje! Leuk dat je er bij komt. Zal je ff bij het lijstje zetten.

naam
leeftijd
ronde
kindje
Nod

sanne_88
21
2
1
9  mei

Janine1986
23
1na mk
1
29 mei

Mama van Aimée                                                    
21                                  
2                                          
4                                    
3 mei                                                  

Wendy-muis
21
7
1
15 mei ong.

Rafri
23
2?
1

Wachtbankje

Naam                                                      
Leeftijd                  
Ronde                    
kindje                    
Nod

Babygirl
21
4
1
22 april

Lola20
20
5
1
27/28 april

Hoe is het voor de rest met iedereen?

Fijne avond nog!!

xXx Wendy

goede morgen allemaal alles goed met iedereen??
Mama v Aimee heb je je 2e test al gedaan??? ben erg benieuwd hoop voor je dat het nu een duidelijk dikke streep is dan ben je pas echt gerust gesteld kan ik me voorstellen succes
rafri1986 leuk dat je ook hier op het forum ben ik ben er net pas bij en ben ook 23 en ben in april gestopt met de pil heel veel succes
groetjes allemaal en ook heel veel succes iedereen
kus choco

Ik ben ook erg benieuwd of je al getest hebt!!
Ik teste een paar dagen voor mijn NOD, en het streepje werd ook vanaf 3 min. alleen maar duidelijker! Je moet hem binnen 10 min. (geloof ik) aflezen, dus dan ben je gewoon op tijd hoor, en harstikke zwanger!! Ik hoop het voor je!
Groetjes, Dong

Wat lief dat jullie allemaal zo meeleven!

Heb vanochtend weer een test gedaan.. Ben dr alleen niet veel wijzer uit geworden. Streepje is echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht en komt pas na die 5min die op de verpakking staat, dus ga dr maar gewoon van uit dat k niet zwanger ben om teleurstelling te voorkomen en dan volgende week nog maar es een test doen ofzo..
Hoop dat jullie allemaal snel zwanger zijn met een DIKKE duidelijke streep hihi.

kus mama van aimée

Misschien ben je gewoon nog erg vroeg?! Maar bij mij waren de eerste testen ook echt zoooo licht, en ja dat word met de 1-2 een dikkere streep! (ik deed elke dag een test hihi) Maar dan nog hoor, er kan geen streep komen als je geen hcg aanmaakt...
Misschien was het aflopen weekeind wel een innesteling ofzo...
Wanneer is eigelijk je NOD?

Heey,

Ik wil ook graag meekletsen bij dit onderwerp. Mijn vriend en ik zijn nog niet echt 100% aan t klussen, maar als wel al raak kan zijn is dat mooi meegenomen. We willen heel graag kinderen, maar we moeten wachten tot we getrouwd zijn. Het is Not done in mijn omgeving ongetrouwd zwanger te zijn. Wel moeilijk want we wachten dus met klussen ivm mijn omgeving. We zullen zien wat er gebeurt.

Ben al 1 keer 7 weken overtijd geweest maar dat kwam door de stress. Ben sindsdien wel heel regelmatig, precies 4 weken. Terwijl ik daarvoor super onregelmatig ben geweest.

Heb nu wel een paar kwaaltjes, maar t kan ook dat ik mezelf dit aanpraat omdat ik zo graag zwanger wil zijn. Was de vorige keer ook en toen was er niks aan de hand. Wel erg spannend.

Mijn NOD is 20 mei, dus afwachten maar.

Zijn er meer meiden die met dit probleem wbt omgeving en familie zitten.

PS: Ik ben 21 en mn vriend is 27.

ja nou dat is nou juist zo vreemd, ik had eigenlijk 4mei ongesteld moeten worden, maar dat werd ik dus 2 mei al (dacht ik) maar dat was een hele vreemde "ongesteldheid" Altijd als ik ongesteld wordt moet ik om de 2 uur mijn tampon verwisselen anders lek ik geheid door. Nu kon ik het gewoon aan met een maandverbandje, daarna heb ik 2dgn met een tampon mini gelopen en 1 dag daarna nog met een inlegkruisje en toen was het ook voorbij. Ik heb ook altijd wel last van mijn borsten als ik ongesteld moet worden maar dat gaat altijd over en heb ik nu nog gewoon. Al die dingen bij elkaar is gewoon een beetje vreemd en daarom had ik ook een test gedaan..
Maar goed weet dus ff niet meer wat ik er van moet denken.

xx Mama van Aimée

Terug
Bovenaan