Meiden 21 t/m 24 die zwanger willen worden??

Ik hoor niet op dit topic thuis, maar was nieuwsgierig of mama van Aimee positief had getest! Ook ik had 2x een heel licht streepje na de 5 minuten! Vond het zo raar en werd er gek van! Heb toen een digitale gekocht, die geeft aan zwanger of niet zwanger! Is wel duur, maar dan heb je ook zekerheid! Misschien de moeite waard om er 1 tegenaan te gooien?!

Ik hoop het voor je! Heel veel succes! Gr J

Hoi Allemaal..

Rafri welkom!!

Mama van aimee ja ik zou als ik jou was over een paar dagen weer een test doen.. ze zeggen wel een streep is een streep... maar sommige zeggen ook dat je na de tijd wat p de verpakking staat niet meer mag kijken omdat het dan een valse streep is .... hoop zo voor je dat je wel zwanger bent... spannend nu he hahaha

Kate jij ook welkom.. nee zit gelukkig niet met dat probleem... lijkt me erg vervelend..

Liefs Janine

Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik zijn 22, en we zijn bijna 6 jaar samen.
We hebben  ruim 2  jaar ons eigen paleisje, en hebben allebei een grote kinderwens.

Ik ben in oktober gestopt met de pil, en we zijn vanaf januari druk aan het klussen.

het lijkt me gezellig om elkaars ervaringen te delen.

groetjes woman in love

Women in love..
Welkom!

Nog nieuws hier?

zo ff weer ophoog gehaald want we stonden alweer op de 2e pagina

Liefs Janine

Hallo meiden!

Ben er ff niet geweest, heb flinke pijn aan me mond! 2 stomme verstandkiezen getrokken en de 25ste moeten de andere 2 ook nog pff... zie er best tegenop maja..

Voor de nieuwe dames: Welkom! Leuk dat jullie komen mee kletsen..

Hier is verder nog afwachten.. 4/5 dagen is mijn NOD! Maar heb nog nergens last van.. alleen behoorlijk dikke afscheiding.. Heb altijd wel wat afscheiding en soms ook wel wat dikker maar het is echt dik nu.. (sorry dat ik het zo zeg)
Vind het maar raar!!

Voor de rest nog nieuws hier?

xXx Wendy

Oooh schaam schaam..

Mama van Aimee weet je al wat meer??
Ben erg benieuwd! En andere denk ikook!

xXx Wendy

Helaas, ik heb vrijdagmiddag nog een test gedaan en die was helaas helemaal negatief, ook niet een dun streepje.
Dus wij klussen hier weer gewoon verder.

Hoe is het allemaal met jullie meiden?

xx Mama van Aimée

Mama van aimee.. ah jammer dat hij nu negatief was..

Hier ook nog niets te bekenen.. nu weet ik ook niet wanneer me nod is houd een cyclus van 40 dagen aan dus dan wordt het eind mei pas haha zit nu op dag 22 ..

Oh nu ben ik de naam kwijt van degene met de zere mond  dus nu moet je nog een keer heen brrr kan me voorstellen dat je er tegen op ziet.. dus bijna je nod spannend hehe

Liefs Janine

Terug
Bovenaan