Meiden 21 t/m 24 die zwanger willen worden??

Hi!

Ik ben Suzanne en ik ben 24 jaar. Ik heb al een dochtertje van bijna 1. We zijn nu met bezig met ronde 1 voor een tweede kindje. Echt super spannend!!! Bij mn dochtertje was ik in rond 5 zwanger achteraf eigenlijk best snel, maar als je het graag wilt is elke dag te lang haha.   Ik heb eind volgende week mn NOD dus het is weer afwachten!

Hallo allemaal!

Inderdaad echt super dat er allemaal meiden zijn van onze leeftijd die ook kinderen willen(of al hebben).Ik ben 21 jaar  en heb ik een dochtertje van 7 weken, en we gaan weer voor een 2e. Heel snel allemaal, Maar het voelt goed, en we willen het allebei heel erg graag.

Maar ik vind het wel fijn om te lezen dat er veel meer meiden van mijn leeftijd hiermee bezig zijn. In mijn vriendenking ben ik de 1e met een kindje, en dat zal zo nog wel even blijven. Voor de rest heb of ken ik weinig mensen in mijn omgeving die net zo oud zijn en hiermee bezig zijn. Super leuk forum dus!

Groetjes aisacia

Wat is het rustig hier!
is er nog nieuws? ik moet nog een week wachten voor mijn NOD.
@ nieuwe meiden: hoi,welkom, zet jezelf op het lijstje
groetjes

Hoi iedereen..

Boh ben er heel lang niet geweest (schaam schaam)
Is wel erg rustig hier..

Nog 1 dagje en dan heb ik mijn NOD, maar weet bijna zeker dat hetniet raak is.. Vriendje heeft Pfeiffer en is best ziekjes geweest erdoor dus heb preciesniet kunnen klussen op de goeie dagen..   maja aangezien ik toch nooit regelmatig ben heb ik misschien nog een kansje.. we zijn nu bijna een weekje om de dag aan het klussen dus wie weet..

Nog geen andere nieuwtjes?

xXx wen

hallo allemaal.
ik ben 23 jaar dus dacht kan hier ook reageren. :)

ik heb even een vraagje aan jullie:
ik heb 12 juni mijn eisprong gehad. hebben daarom op 7 juni 10 juni 11 juni en 12 juni geklust :)
nu heb ik 12 juni soort buikkramp gehad beetje alsof je ongesteld moet worden.
nu krijg ik de laatste dagen steeds meer klachtjes zoals
trekkend gevoel onderbuik (dit trekt door naar rug)
pijnlijke borsten
jeukende borsten
rond tepels donkerder van kleur en groter
beetje vreemde klachten. ben bang dat ik mij nu te gek maak dat ik t me verbeeld omdat wij graag kindje willen krijgen.
hebben jullie dit ook weleens gehad? en was t toen raak? of verbeelding. graag reacties.

thanks alvast.

oh ja ken pas minimaal 25 e of 26e testen duurt zo lang :-( voor gevoel dan en wil ook weer niet te vroeg testen omdat er dan toch negatief uitkomt.

@ marietbl:

ik denk dat we allemaal hier last van hebben. wanneer je zwanger wilt worden ben je veel bewuster met je lichaam bezig. Daarom lijkt ieder teken een hoop van YES!
Je kan het beste wachten tot en met je nod als er dan niks gebeurd (dan testen)
tenminste dat doe ik! voel  dit : opgeblazen, veel plassen en emotioneler.

Hey meiden,

Nou ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. het is nu 7 weken geleden dat ik met de pil ben gestopt.
Duurt wel erg lang he, wel langer dan gemiddeld geloof ik.
Ik heb  een aantal aanvallen van menstruatiepijn gehad, erger dan ik ooit had. maar dat duurt dan maar een dagdeel en dan is t weer helemaal weg en dan nergens meer last van.
Ik vind het wel een beetje raar hoor. Maar ik blijf gewoon wachten totdat ik ongesteld word. Het zal toch een keer moeten komen.
Zo dat moest ik ff kwijt.....

liefs

Hey hey,

@M88: Heb je al eens getest? je kan ook zwanger zijn en dan een ongi gevoel hebben he. Gooi eens een testje er tegen;)

Ik heb ookal weer over mijn NOD, moest het de 24ste worden en ook nog nix. Ik had me eigenlijk voor genomen om er van uittegaan dat het niet zo was maar nu krijg ik langzaam toch weer kriebels hihi.. Maar ik ga nog niet testen, pas volgende week vrijdag dnek ik. Me vriend en ik hebben een huisje gekocht en daar krijgen we vrijdag de sleutels van zou suoer zijn als er ook een positieve test kwam.

Wel erg rustig hier ineens..

XxX

Terug
Bovenaan