Meiden 21 t/m 24 die zwanger willen worden??

Samantha: Gefeliciteerd joh!! Super

Maar ik kan jullie ook vertellen.

Van mijn vriend moest ik wachten met testen afgesproken tot vrijdag te wachten. Dus vanochtend om 8 uur een test gedaan en ja hoor een overduidelijke kruis. ik stond echt met verbazing te kijken. Maar ook wij zijn dus ZWANGER. maar ben wel onzeker gaat alles goed, hoe nu verder wat is de volgende stap. Wanneer vertellen we het tegen onze ouders en tegen de rest.
Kunnen jullie mij helpen?

Verder iedereen succes met klussen ik duim voor jullie!!

kus Feetje

hey meiden,

Gefeliciteerd voor de zwangeren!! Echt zo super!
@ feetje: Jij bent dus gelijk de eerste ronde al zwanger? Ben je net gestopt met de pil of ben je al een keer op de natuurlijke manier ongesteld geweest na het stoppen met de pil?

Ik ben nog steeds niet ongesteld. Alleen een beetje hele lichte buikkrapjes af en toe maar verder geen tekens.
Heb van de week een test gedaan maar die was negatief.
Ik zit nu op me 35e dag van me cyclus. Na het stoppen van de pil dus. Zou het daar aan kunnen liggen?
Wel vervelend hoor dat wachten tot ik eens ongesteld word.

Heel veel liefs voor iedereen!

M

Ja inderdaad eerste ronde. Nee was nog niet natuurlijk ongesteld geworden, was wel de bedoeling dat eerst een keer gewoon ongesteld worden maar ja.....
Zijn er erg blij mee maar ben ook erg onzeker je weet maar nooit je hoort het vaak zat dat het fout gaat dus afwachten...

M... jij veel succes met afwachten duim voor je!!!document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));
kus Eefje

Dankje Feetje.
Nu zit ik te denken, ik heb woensdag een test gedaan van clear blue waarbij ik dus over t strookje moest plassen. Minimaal 5 seconden staat er. Maar dat lukte dus niet zo. Ik plaste er steeds naast, hihihi dus het waren niet echt 5 seconden op t strookje. hooguit twee  keer appart twee tellen.    
Zou dat invloed kunnen hebben op de uitslag?

Fijn weekend allemaal!

xx
M

goedendag..

bedank allemaal..

feetje jij ook zwanger gefeliciteerd..
maar het is wel eng he.. ik kreeg donderdag krampen.. net of ik ongesteld zou worden.. maar er is gelukkig niks te zien.. had gister met ferteliteitarts ff gebeld.. en ze zei dat krampen erbij horen.. dus ik ben alweer iets gerust gesteld.. zal blij zijn als ik 2 juli ben geweest dan ken ik nog iets meer blijer zijn..
wij hebben het alleen onze ouders verteld en goeie vrienden..

groetjes..

en meiden succes.. het komt goed.. ik heb er meer dan 2 jaar over moeten doen..

Hoi allemaal
ik ben 24 en ben sinds maart 2009 gestopt met de pil, en ik werk op een kinderdagverblijf en ook nog op een babygroep en bij ons zijn ze 3 maanden oud en als ik dat dan zie krijg ik de kriebels in me buik.
ik heb al een paar keer gedacht dat ik zwanger was maar de tests waren negatief en dan denk ik soms kan ik wel zwanger worden en soms denk ik de hele dag aan zwanger zijn,hebben jullie dat ook?
groetjes

@ scargirl:
ik heb daar ook last van, terwijl we pas in de 1e ronde bezig zijn.
BIj ieder dingentje  dat mijn  lichaam aangeeft denk ik... goh wat zou dit zijn,
terwijl ik daar normaal nooit mee bezig was.
probeer het wel uit mijn hoofd te zetten want ik ben bang dat het anders zo tegen valt bij mn NOD.
ik werk met gehandicapten kinderen, en ik heb juist angstige kriebels van ohjee als het maar niet...

Hoi meiden.

Gister helaas ongesteld geworden  
Had nu een cyclus van 50 dagen. De vorige keer 38 dagen.
Hoe bepaal ik nu mijn nieuwe NOD??

@feetje: Gefeliciteerd!!!!

voor de rest nog nieuws?

groetjes rafri

Terug
Bovenaan