Meiden 21 t/m 24 die zwanger willen worden??

Hoi meiden!

Ik ben Friezinnetje en 25 jaar (mag ik nog wel meedoen hier?, voel me zo "oud" bij jullie haha). Ik ga volgende week maandag mijn laatste pil innemen en dan een tijdje ontpillen voor hoelang ik dat volhou. Leuk zo'n forum dat je alles met elkaar kan bespreken!

Groetjes Friezinnetje

soms ben ik er teveel mee bezig als ik me ook maar een beetje raar voel dan denk ik ja ik ben zwanger en koop dan een test, maar dat moet ik niet doen en dan heb je gelijk die teleurstelling.maar nu ik dit heb gevonden en met jullie kan kletsen vind ik wel heerlijk, met me vriendinnen kan ik ook wel praten maar die zijn niet bezig om zwanger te worden.

Hey,

Had gister weer een testje gedaan, Maar ben echt niet zwanger hoor.
Ik hoop nu zo erg dat ik snel ongesteld word. Vind het helemaal niks dat mn lichaam zo raar doet.
Weet iemand hoe lang "normaal" is voordat je eisprong en dus natuurlijke menstruatie op gang komt na het stoppen met de pil?

Liefs

@ m88: ik denk dat het bij iedereen verschilt, hoe lang je de pil gebruikt hebt en welke.
ik slikte zelf de diana en was na de stopweek binnen 35 dagen ongesteld. maar ik ken ook een verhaal van een meisje dat al een jaar gestopt is en nog steeds niet ongesteld is, en dus ook niet zwanger.
Je hoort ook weleens dat stress het uitstelt.

hoi hoi,

ik ben 21 jaartjes en zou ook graag een kindje willen. Nu vraag ik me af hoe oud jullie partners zijn en hoelang julie bij elkaar zijn/waren toen julie voor kinderen kozen. Mijn vriend is trouwens 31 we zijn een jaar bij elkaar en wonen zn 4 maanden samen. We zijn nog niet bezig met zwanger worden want we willen eerst even wat sparen . Ik ben benieuwd :)

hoi ik zal me even voorstellen,,
ben 21 jaar bijna 22 en we zijn net bezig om zwanger te worden..
ik heb al een dochter van 18 maanden..
in jan heb ik na 10 weken zwangerschap een miskraam gehad..
leuk dat er zoveel jonge meiden zijn die met hetzelfde bezig zijn!!!
liefs

Terug
Bovenaan